NVIDIA przejmuje firmę Hybrid Graphics

 
 

Jens Neuschaefer
Product PR Manager, Central/Eastern Europe
NVIDIA GmbH
jneuschaefer@nvidia.com
+49 89 628350015

Informacje prasowe publikuje:

Katarzyna Kapłon, Ewa Rudkowska
Tabasco s.c.
ul. Stolarska 8/2
53-205 Wrocław, POLAND
tabasco@tabasco.pl
tel.: +48 (71) 3632947, +48 (71) 3632223


NVIDIA przejmuje firmę Hybrid Graphics

Liderzy technologii sprzętowych i programowych w dziedzinie grafiki dla urządzeń przenośnych łączą siły aby zaoferować grafikę 3D dla wszystkich segmentów rynku

GAME DEVELOPERS CONFERENCE — SAN JOSE, KALIFORNIA — 22 MARCA 2006 — NVIDIA Corporation, światowy lider technologii programowalnych procesorów graficznych, poinformował dzisiaj, że podpisał końcową umowę przejęcia firmy Hybrid Graphics Ltd., wiodącego producenta wbudowanego oprogramowania 2D i 3D przeznaczonego dla urządzeń typu handheld. Przejęcie to pozwoli klientom obu firm na stosowanie doskonałych rozwiązań graficznych w urządzeniach z całego światowego rynku urządzeń przenośnych.

W myśl warunków umowy, która jest zgodna z przepisami prawnymi dotyczącymi operacji tego typu, Hybrid Graphics stanie się przedsiębiorstwem zależnym od NVIDIA Corporation, jednak pozostanie na rynku i będzie sprzedawać swoje produkty pod własną marką. Hybrid Graphics nadal świadczyć będzie usługi pomocy technicznej swoim dotychczasowym klientom, jednocześnie inwestując w rozwój swojego działu inżynieryjnego i poszukując nowych dróg rozwoju. Dalszych szczegółów umowy przejęcia nie ujawniono.

„Od momentu powstania firmy Hybrid, jej rozwiązania graficzne zainstalowano w setkach milionów urządzeń przenośnych. Oferujemy innowacyjną technologię graficzną i sprawiamy, że naprawdę działa ona na istniejących urządzeniach”, powiedział Mikael Honkavaara, prezes firmy Hybrid Graphics. „Połączenie z firmą NVIDIA pozwoli firmie Hybrid zarówno na przyspieszenie rozwoju, jak i na utrzymanie kluczowej roli w procesie definiowania, rozwijania i dostarczania popularnych rozwiązań graficznych dla przemysłu urządzeń typu handheld”.

Firma Hybrid Graphics, założona w 1994 roku w Finlandii, jest powszechnie szanowanym producentem i licencjodawcą oprogramowania graficznego dla urządzeń przenośnych. Klienci Hybrid to kluczowe firmy w przemyśle urządzeń tego typu, między innymi firmy Nokia, Ericsson, Philips, Samsung i Symbian, których łączny udział w rynku urządzeń typu handheld przekracza 50%.

Jen-Hsun Huang, prezes i dyrektor generalny firmy NVIDIA stwierdził: „W ciągu następnego dziesięciolecia sprzedane zostaną miliardy urządzeń przenośnych, które dla wielu osób staną się najważniejszym sprzętem komputerowym. Te wielofunkcyjne, wydajne urządzenia wymagać będą bogatej grafiki. Łącząc nasze siły z uznanym twórcą oprogramowania graficznego dla urządzeń typu handheld, sytuujemy się na pozycji, dzięki której przyspieszymy implementowanie grafiki w urządzeniach przenośnych oferując szeroką gamę rozwiązań – od oprogramowania po procesory graficzne”.

Więcej informacji na temat firm NVIDIA i Hybrid Graphics znaleźć można na stronach www.nvidia.pl oraz www.hybrid.fi.

O firmie NVIDIA

Firma NVIDIA Corporation jest światowym liderem w dziedzinie projektowania programowalnych procesorów graficznych. Firma produkuje nowatorskie urządzenia dla przemysłu komputerowego, elektroniki konsumenckiej oraz urządzeń przenośnych. Siedziba firmy NVIDIA mieści się w Santa Clara w Kalifornii, z biurami w Azji, Europie i w obu Amerykach. Więcej informacji można znaleźć w internetowej witrynie firmy pod adresem www.nvidia.pl.

Pewne oświadczenia przedstawione w tej informacji prasowej, w tym dotyczące wydajności rodziny produktów firmy NVIDIA i oczekiwań związanych z dalszym wzrostem przychodów, są oświadczeniami wybiegającymi w przyszłość i jako takie są obciążone ryzykiem i niepewnością, przez co stan faktyczny może znacząco różnić się od oczekiwań. To ryzyko i niepewność obejmują między innymi opóźnienia produkcyjne i inne związane z nowymi produktami, trudności w procesie produkcyjnym i zależność firmy NVIDIA od innych producentów, ogólne trendy w branży, w tym cykliczne trendy w branżach komputerów PC i układów półprzewodnikowych, wpływ konkurencyjnych produktów i alternatyw cenowych, akceptację rynków dla nowych produktów i zależność firmy NVIDIA od innych deweloperów i wydawców. Zachęcamy inwestorów do zapoznania się z rocznym raportem firmy NVIDIA na formularzu 10-K i kwartalnymi raportami składanymi na formularzu 10-Q w Komisji ds. papierów wartościowych i giełdy USA, a w szczególności do zapoznania się z sekcjami pod tytułem Certain Business Risks (Określone ryzyka biznesowe), w których znajduje się pełniejsze omówienie tego ryzyka i innych zagrożeń oraz niepewności.

Copyright © 2004 NVIDIA Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszystkie nazwy firm i/lub produktów mogą być nazwami handlowymi, znakami towarowymi i/lub zastrzeżonymi znakami towarowymi ich prawnych właścicieli. Funkcjonalność, ceny, dostępność i specyfikacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia.

Uwaga: W przypadku zainteresowania również innymi notatkami prasowymi dotyczącymi firmy NVIDIA, prosimy odwiedzić stronę informacji prasowych znajdującą się tutaj.



 
 
 
 
FacebookTwitterGoogle+Nasza KlasaLinkedIn