INFORMACJE DODATKOWE
Ujednolicona architektura sterowników (UDA)
Poznaj standard NVIDIA UDA - ujednoliconą architekturę sterowników do produktów opartych na technologii NVIDIA.

Wskazówki dotyczące instalacji

Obsługiwane języki

Archiwum sterowników: Quadro Windows XP/2000

WAŻNE LINKI
Dokument techniczny: Technologia NVIDIA Unified Compiler
Poznaj technologię NVIDIA Unified Compiler dzięki lekturze załączonego dokumentu technicznego. (dokument PDF: 461KB, język: angielski).

NVIDIA Software

 
Quadro Release 186 WHQL 
Wersja: 186.30
Data wydania: 13.07.2009
System operacyjny: Windows Vista (32-bit)
Język: Polski
Rozmiar pliku: 83.1 Mb

Przeczytałem i zgadzam się z warunkami
użytkowania oprogramowania NVIDIA
 

Wskazówki dotyczące instalacji:

Przed instalacją nowych sterowników upewnij się, że odinstalowałeś wszystkie poprzednie sterowniki NVIDIA z Panelu sterowania Windows.

  • Kliknij: Menu Start > Panel sterowania > Dodaj/Usuń Programy
  • wyszukaj pozycję "NVIDIA Windows Display Drivers" lub "NVIDIA Display Drivers"
  • nastepnie zaznacz ją i naciśnij przycisk „Usuń".

Najważniejsze nowości Obsługiwane produkty Podręcznik użytkownika

Nowości w wersji 186.30:

  • Dodana obsługa CUDA 2.2, zwiększająca wydajność aplikacji wykonujących obliczenia na GPU. Więcej informacji można znaleźć pod adresem CUDA.
  • Rozszerza zakres sprzętowej akceleracji GPU w ramach biblioteki NVIDIA Video Encoding o układy GPU z mniej niż 32 rdzeniami. Do aplikacji, które używają tej biblioteki, zaliczają się CyberLink PowerDirector 7, Nero Move it 1.5, Loilo SuperLoiloScope MARS i CyberLink MediaShow Espresso.
  • Zwiększa wydajność w aplikacjach dla stacji roboczych.
  • Poprawki kompatybilności z aplikacjami przeznaczonymi dla stacji roboczych. Więcej informacji na temat obsługiwanych produktów, ograniczeń funkcjonalności, poprawek sterowników oraz znanych problemów z kompatybilnością w dołączonej do sterownika dokumentacji.

Obecne wsparcie:

  • Obsługa pojedynczego GPU oraz technologii NVIDIA SLI w DirectX 9, DirectX 10 i OpenGL, w tym technologii 3-way SLI, Quad SLI oraz SLI na certyfikowanych dla SLI płytach głównych z chipsetem Intel X58.
  • Zawiera pełną obsługę OpenGL 3.0
  • Dodana obsługa DDC-Ci/MCCS poprzez kanał AUX wyjścia DisplayPort.
  • Dodana obsługa 10-bitowego koloru (10bpc) na wyjściu DisplayPort dla pełnoekranowych aplikacji w obsługiwanych produktach.