Zaawansowany rendering

Postęp w dziedzinie wizualizacji
Postęp w dziedzinie wizualizacji

Firma NVIDIA stale rozwija możliwości wizualizacji poprzez opracowywanie technologii renderingu, które wykorzystują najbardziej zaawansowane architektury GPU i języki obliczeniowe. Obejmują one innowacyjne rozwiązania, jak Iray®, mental ray®, język Material Definition Language (MDL) i DesignWorks™. Rozwiązania te rozciągają się od podstawowych technologii służących do tworzenia lub akceleracji własnych aplikacji renderujących, aż po kompletne rozwiązania renderujące oferowane w ramach wiodących narzędzi do projektowania 3D i zastosowań rozrywkowych. Technologie te łączą ogromną moc obliczeniową i niezawodność jednostek GPU NVIDIA ze skalowalnością rozwiązań NVIDIA® Quadro® VCA oraz DGX-1, aby zwiększyć możliwości kreatywne dzięki najszybszemu możliwemu tokowi pracy związanym z renderingiem.

GOTÓW, ABY WYKORZYSTAĆ WTYCZKI IRAY?

Dowiedz się, jak rozwiązanie NVIDIA Iray® tworzy nową rzeczywistość w projektowaniu wizualnym dzięki technologiom zapewniającym płynny realizm i skalowalność. Dają one fascynujące nowe sposoby tworzenia doskonale wyglądającego i oświetlonego środowiska, gdy tworzysz i przedstawiasz swe projekty.

GALERIA #IRAYRENDER

Pochwal się swymi oszałamiającymi renderingami w serwisach Twitter lub Instagram z hasztagiem #irayrender, a Twoje prace mogą się tutaj znaleźć. Możesz też wysłać obrazy bezpośrednio do na, abyśmy zamieścili je w galerii NVIDIA Iray.

Śledź hasztag #irayrender, aby zapoznać się z nowymi materiałami, włącznie z historiami klientów, przewodnikami wideo i publikacjami technicznymi, a także otrzymać zaproszenia na nasze wyjątkowe imprezy.

PARTNERZY

NVIDIA współpracuje z firmami zajmującymi się renderingiem w zakresie wdrażania przez nie technologii obliczeń na GPU i uwzględnia ich uwagi przy projektowaniu przyszłych architektur GPU.

DAZ 3D
mental ray
 Substance Designer

Znajdź Partnerów z dziedziny ray tracingu na GPU

Co mówią nasi klienci:

[Dzięki Iray] Mam od razu fotorealistyczną informację zwrotną i nie muszę czekać, aż zakończy się cały rendering

André Masmeier, główny artysta 3D,
[zerone]

Dzięki rozwiązaniu Iray możemy zobaczyć jak światło słoneczne współgra z projektem w długim okresie czasu

Scott DeWoody, kierownik ds. mediów kreatywnych,
Gensler

Zastosowanie rozwiązania Iray dla Rhino do tworzenia naszych renderingów rozwiązało wiele problemów związanych z wymaganiami odnośnie projektów

Matthew Gueller, st. projektant przemysłowy,
Harley-Davidson