Technologie

Ansel
divider

Czym jest technologia Ansel?

Gaming stał się nową formą sztuki. Sławni twórcy zajmujący się wykonywaniem artystycznych zrzutów ekranowych z gier, tacy jak Duncan Harris, James Pollock i Joshua Taylor, popularyzują tę formę sztuki oraz inspirują graczy do wykonywania przepięknych zrzutów ekranowych.

W porównaniu do fotografii tradycyjnej, możliwości narzędzi do wykonywania fotografii w grach są wyraźnie mniejsze. Nie jesteś w stanie dostosować kąta ustawienia "aparatu", będąc ograniczonym do wykonywania zrzutów ekranowych w oparciu o zdefiniowaną w grze perspektywę. Twoje obrazy są ponadto ograniczane przez maksymalną rozdzielczość gry i oferowany w niej zakres kolorów. Same narzędzia do przechwytywania obrazów w grach również mają swoje ograniczenia. W przeciwieństwie do tradycyjnych aparatów, nie są one w stanie zarejestrować zdjęć w formacie "RAW", który zapewnia najwyższą rozdzielczość i wierność odwzorowania szczegółów.

Stworzyliśmy technologię Ansel, aby dać Ci narzędzia, które pozwolą Ci z łatwością wykonywać w grach przepiękne "zdjęcia" w sposób zbliżony do fotografii tradycyjnej. Rozwiązanie to przesuwa granice możliwości tego typu narzędzi jeszcze dalej, umożliwiając przechwytywanie obrazu o 360-stopniowym zakresie pola widzenia w trybie stereo.

Wykonuj zrzuty ekranowe z każdej pozycji, modyfikuj je przy pomocy filtrów przetwarzania końcowego, przechwytuj obrazy HDR o wysokiej jakości i udostępniaj je, jako materiały o 360-stopniowym polu widzenia do obejrzenia na swoim telefonie komórkowym, komputerze PC lub za pośrednictwem zestawu nagłownego VR.

 

Kluczowe cechy

  • Swobodna kamera - wykonuj ujęcia w dowolnym miejscu, z dowolnej perspektywy.
  • Filtry przetwarzania końcowego - modyfikuj wygląd i atmosferę swoich ulubionych gier.
  • Przechwytywanie obrazu w trybie EXR - rejestruj obrazy o najszerszym spektrum kolorów, aby uzyskiwać materiały o jakości HDR.
  • Superrozdzielczość - uchwyć na swoich obrazach każdy szczegół, rejestrując je w najwyższej rozdzielczości.
  • Przechwytywanie 360 - rejestruj obrazy panoramiczne o 360-stopniowym zakresie pola widzenia w trybie mono i stereo.
 

Swobodna kamera

"Odblokowanie" perspektywy w Twoich grach umożliwia Ci wykonywanie ujęć na wiele różnych sposobów. Zobacz, jakie możliwości w zakresie doboru idealnego ujęcia oferuje Ci pojedyncza scena z gry.

 

Filtry przetwarzania końcowego

Podobnie, jak w aplikacji Instagram, możesz edytować swoje zrzuty ekranowe, modyfikując wygląd i klimat swoich ulubionych gier.

 

SUPERROZDZIELCZOŚĆ

Wykonuj swoje ujęcia w superrozdzielczości, aby uzyskać najbardziej szczegółowe obrazy o idealnych krawędziach. Przechwytuj obrazy o rozdzielczości nawet 4.5 gigapikseli lub o rozdzielczości 32-krotnie wyższej niż oferowana w grze.

 

Przechwytywanie EXR

Przechwytuj obrazy o najszerszym spektrum kolorów, aby uzyskać materiały w jakości HDR, które możesz eksportować do programu Adobe Photoshop.

 

Przechwytywanie 360

Możesz uwiecznić swoje otoczenie w grze w formie obrazu o 360-stopniowym zakresie pola widzenia, a następnie obejrzeć go na swoim telefonie, komputerze PC lub zestawie nagłownym VR. Sprawdź, "w jaki sposób oglądać obrazy Ansel 360".

 

Wsparcie w zakresie gier

Technologia Ansel umożliwia wykonywanie niesamowitych zrzutów ekranowych z gier, zapewniając twórcom gier dostęp do nowego API sterownika NVIDIA układów GPU GeForce® GTX. Obsługa technologii Ansel zostanie wkrótce zaimplementowana w grach i będzie obejmować takie tytuły, jak Wiedźmin 3, No Man's Sky, The Witness i wiele innych.