POMOC NVIDIA

WSPARCIE NVIDIA DGX-1
Zmaksymalizuj swą inwestycję w głębokie uczenie
Zmaksymalizuj swą inwestycję w głębokie uczenie

ZMAKSYMALIZUJ SWĄ INWESTYCJĘ W GŁĘBOKIE UCZENIE

Dział wsparcia NVIDIA DGX-1 zapewni Ci wszechstronne wsparcie systemowe i dostęp do portalu zarządzającego w chmurze NVIDIA w celu zapewnienia najwszechstronniejszej obsługi Twojego systemu NVIDIA DGX-1. Usprawnij badania z dziedziny głębokiego uczenia wykorzystując zarządzanie skonteneryzowanymi aplikacjami, uruchamiaj zadania, monitoruj stan i zyskaj aktualizacje oprogramowania dzięki zarządzaniu w chmurze NVIDIA.

Co obejmuje wsparcie dla NVIDIA DGX-1

  • Dostęp do najnowszych uaktualnień oprogramowania i aktualizacji
  • Bezpośrednią komunikację z ekspertami technicznymi NVIDIA
  • Zarządzanie w chmurze NVIDIA: repozytorium kontenerów, zarządzanie kontenerami, planowanie zadań oraz monitorowanie wydajności systemu i nowe aktualizacje oprogramowania
  • Bazę wiedzy z funkcją wyszukiwania zawierającą poradniki, informacje dotyczące aplikacji i dokumentację produktu
  • Szybką odpowiedź i sprawne rozwiązywanie problemów poprzez portal pomocy i całodobowy dostęp telefoniczny
  • Wsparcie w zakresie oprogramowania z dziedziny głębokiego uczenia dla NVIDIA DGX-1 (w okresie życia produktu)
  • Wsparcie techniczne, uaktualnienia oprogramowania układowego, diagnostykę oraz zdalne i u klienta, rozwiązywanie problemów sprzętowych
  • Wysyłkę części zamiennych następnego dnia

W celu uzyskania szczegółów dotyczących powyższych usług prosimy o zapoznanie się z dokumentem „Postanowienia i warunki usług wsparcia dla rozwiązania DGX-1” (w jęz. angielskim).

 

DOKUMENTACJA DGX-1

 

Dokonaj zakupu usług WSPARCIA dla Twojego systemu NVIDIA DGX-1

W celu zakupu prosimy o kontakt z zatwierdzonym sprzedawcą systemu NVIDIA DGX-1.