Geforce

NVIDIA GeForce GTX 680

Najszybszy i najbardziej zaawansowany układ GPU firmy NVIDIA. Oparty na architekturze Kepler. Wykorzystuje technologie GPU Boost, Adaptive V-Sync i NVIDIA Surround. Dostępne w wersji dla komputerów PC i Mac.

Wyszukiwanie produktów…
Gdzie kupić

Charakterystyka

GeForce® GTX 680 to najszybszy i najbardziej zaawansowany układ GPU jaki kiedykolwiek stworzyliśmy. To jednak nie wszystko. Technologia GPU Boost dynamicznie zwiększa częstotliwość taktowania zegara, by zapewnić jeszcze wyższą wydajność. Technologia Adaptive V-Sync gwarantuje, że obraz generowany jest płynnie, a wyświetlanie klatek odbywa się bez zniekształceń. Natomiast technologia NVIDIA Surround daje Ci możliwość prowadzenia w konfiguracji z pojedynczą kartą graficzną rozgrywki na trzech wyświetlaczach jednocześnie. Dostępne w wersji dla komputerów PC i Mac.

Architektura Kepler

Architektura Kepler

Kepler to jak dotąd nasza najbardziej zaawansowana architektura GPU. Architektura ta – zoptymalizowana pod kątem DirectX 11 – jest nie tylko wydajna, ale i niezwykle energooszczędna.

Wyższa wydajność

Wyższa wydajność

Technologia GPU Boost dynamicznie zwiększa częstotliwość taktowania zegara, by wydobyć w każdej grze najwyższą możliwą wydajność.

Płynniejsze generowanie klatek

Płynniejsze generowanie klatek

Technologia Adaptive V-Sync inteligentnie renderuje każdą klatkę w taki sposób, by zminimalizować występowanie efektu rozchodzenia czy rozjeżdżania się oglądanej treści (tearing), przy jednoczesnej maksymalizacji wydajności.

Efektowniejsza rozgrywka

Efektowniejsza rozgrywka

Ciesz się możliwością prowadzenia na swoim komputerze PC rozgrywki w trybie NVIDIA Surround na trzech wyświetlaczach. Włącz obsługę technologii PhysX oraz 3D Vision, by jeszcze pełniej zanurzyć się w świat gry.

Cechy

Architektura GPU Kepler

Architektura GPU Kepler

Architektura GPU NVIDIA Kepler została zaprojektowana od podstaw, nie tylko pod kątem zapewnienia maksymalnej wydajności w najnowszych grach DirectX 11, ale również w celu zapewnienia optymalnej wydajności w przeliczeniu na wat zużywanej energii. Nowy multiprocesor strumieniowy SMX jest dwa razy bardziej wydajny, niż multiprocesor poprzedniej generacji, a nowy silnik geometryczny rysuje trójkąty dwa razy szybciej. Rezultatem jest światowej klasy wydajność i najwyższa jakość obrazu zamknięte w eleganckiej i energooszczędnej karcie graficznej.

 
NVIDIA GPU Boost

NVIDIA GPU Boost

Do tej pory, układy GPU podczas wyświetlania gier 3D pracowały ze stałą częstotliwością taktowania zegara, nawet jeśli miały możliwość szybszej pracy. Technologia GPU Boost inteligentnie monitoruje obciążenie pracą układu graficznego i zwiększa częstotliwość taktowania zegara ilekroć jest to możliwe. W rezultacie układ GPU pracuje zawsze z maksymalną wydajnością, a Ty otrzymujesz najwyższą możliwą częstotliwość generowania klatek. Obejrzyj materiał wideo na temat technologii GPU Boost

 
NVIDIA Adaptive Vertical Sync

NVIDIA Adaptive Vertical Sync

ie ma nic bardziej rozpraszającego, niż zacinanie podczas generowania klatek i rozchodzenie się obrazu. Pierwszy problem pojawia się zazwyczaj przy niskich częstotliwościach generowania klatek, natomiast drugi przy częstotliwościach wysokich. Technologia Adaptive V-Sync to inteligentniejszy sposób renderowania klatek. Przy wysokich częstotliwościach generowania klatek technologia V-sync jest włączona w celu eliminacji rozchodzenia się obrazu, natomiast przy niskich częstotliwościach jest wyłączona, by zapobiegać zacinaniu się obrazu. Eliminuje to zakłócenia pozwalając Ci skupić się na grze.

 
NVIDIA 3D Vision™ Ready

NVIDIA 3D Vision® Ready1

Technologia NVIDIA 3D Vision przekształca Twój komputer PC w platformę udostępniającą porywające, stereoskopowe wrażenia 3D. Technologia 3D Vision – połączenie zaawansowanych technologicznie okularów bezprzewodowych oraz oprogramowania – przekształca setki gier PC w pełne stereoskopowe wersje 3D. Możesz dodatkowo oglądać filmy 3D, a także przeglądać cyfrowe zdjęcia 3D ze strony 3DVisionLive.com w przykuwającej oczy, kryształowo czystej jakości.

 
Technologia NVIDIA Surround obsługująca nawet cztery monitory

Technologia NVIDIA Surround obsługująca nawet cztery monitory2

Nic nie zapiera tchu w piersiach tak, jak gra w ulubione tytuły na trzech monitorach jednocześnie. Rozszerzone pole widzenia w rozdzielczości 5760x1080 w pełni angażuje ludzkie widzenie peryferyjne i zapewnia najbardziej wciągające wrażenia w grach wyścigowych oraz symulatorach lotów. Dodaj do tego czwarty wyświetlacz, by podczas gry mieć oko na chat, pocztę e-mail oraz Sieć.

 
Dwa nowe tryby antyaliasingu: FXAA oraz TXAA

Dwa nowe tryby antyaliasingu: FXAA oraz TXAA

Funkcja antyaliasingu wygładza postrzępione krawędzie, jednak może być obciążająca i może niekorzystnie odbijać się na częstotliwości generowania klatek. FXAA to nowa technologia antyaliasingu, która pozwala otrzymać piękne, gładkie linie, przy minimalnym wpływie na wydajność. Dzięki układom GPU opartym na architekturze Kepler, będziesz mógł włączyć funkcję FXAA w setkach gier za pośrednictwem panelu sterowania NVIDIA.

Drugi tryb, TXAA jest opcją dostępną w grze, która łączy technologię MSAA, filtrowania tymczasowego i przetwarzania końcowego dla jeszcze wyższej jakości wizualnej.

 
Technologia NVIDIA SLI

Technologia NVIDIA SLI3

Technologia SLI, wykorzystywana przez najbardziej wymagających graczy na świecie, pozwala połączyć nawet trzy jednostki GeForce GTX 680 zapewniając zdumiewającą wydajność. Ponadto, dzięki osiągnięciom firmy NVIDIA w dziedzinie szybkich i częstych aktualizacji oprogramowania, będziesz dysponował najwyższą wydajnością zarówno w obecnych grach, jak i w grach przyszłości.

 
Technologia NVIDIA PhysX

Technologia NVIDIA PhysX

Pełna obsługa technologii NVIDIA PhysX umożliwia obcowanie z zupełnie nową klasą fizycznej interakcji, gwarantującą bardziej dynamiczne i realistyczne wrażenia w grach na komputerach z układami GeForce.

1 - NVIDIA 3D Vision wymaga okularów NVIDIA 3D Vision i kompatybilnego z tą technologią (3D Vision-Ready) monitora. Więcej informacji na stronie internetowej www.nvidia.pl/3dvision.
2 - NVIDIA 3D Vision Surround wymaga okularów 3D Vision i trzech dopasowanych wyświetlaczy typu 3D Vision-Ready. Ponadto, do podłączenia jednego z wyświetlaczy 3D Vision Surround wymagana może być przejściówka DisplayPort / Dual-link DVI. Więcej informacji na stronie internetowej www.nvidia.pl/surround.
3 - Układ GPU GeForce GTX 680 musi pracować w parze z innym układem GPU GeForce GTX 680 (producenci kart graficznych mogą być różni) wyposażonym w bufor ramki o identycznym rozmiarze. SLI wymaga odpowiedniego chłodzenia systemu i kompatybilnego zasilacza. Odwiedź serwis , aby uzyskać więcej informacji i zapoznać się z listą certyfikowanych dla SLI komponentów: www.nvidia.pl/sli.

Relative GPU Performance

Specyfikacja

NVIDIA GeForce GTX 680

Specyfikacja GPU

Liczba rdzeni CUDA

1536

Częstotliwość bazowa

1006

Częstotliwość podwyższona

1058

Wypełnianie (miliardy/s)

128,8

Specyfikacja pamięci

Szybkość pamięci ( Gbps )

6.0

Pojemność pamięci

2048 MB

Interfejs pamięci

256-bit GDDR5

Maksymalna przepustowość

192,2

Cechy karty

SLI-Ready

Rodzaj SLI

3 -way

Purevideo

3D Vision

PhysX

Środowisko programistyczne

CUDA

DirectX

11

OpenGL

4.2

Obsługiwana magistrala

PCI-E 3.0

Gry 3D

Blu Ray 3D

Specyfikacja

Maksymalna rozdzielczość w trybie cyfrowym

4096x2160

Maksymalna rozdzielczość w trybie analogowy VGA

2048x1536

Obsługiwane złącza

  • Dual Link DVI-D
  • HDMI
  • Dwukanałowy port DVI
  • DisplayPort

Wyświetlanie na kilku wyświetlaczach

HDCP

HDMI

Obsługa dźwięku przez HDMI

Internal

Wymiary

Wysokość

11,11 cm / 4,376 Cali

Długość

25,4 cm / 10.0 Cali

Szerokość

Konstrukcja dwuslotowa

Zasilanie i temperatura

Maksymalna temperatura GPU

98 C

Pobór mocy

195 W

Minimalna wymagana moc zasilacza

550 W

Złącza zasilania

6-pin x2

PDF Przyjrzyj się dogłębnie architekturze Kepler, nowym klastrom SMX i innym ważnym usprawnieniom wprowadzonym przez nas w GPU.

PCI Express 3.0 - GeForce GTX 680 obsługuje magistralę PCI Express 3.0. Platforma Intel X79/SNB-E PCI Express 2.0 jest obecnie wspierana wyłącznie dla szybkości magistrali 5 GT/s (PCIE 2.0), mimo że niektórzy producenci płyt głównych włączyli obsługę prędkości wyższych niż 8 GT/s.
Maksymalna rozdzielczość w trybie cyfrowym - Rozdzielczości 3840x2160 przy 30 Hz lub 4096x2169 przy 24 Hz obsługiwane są przez złącze HDMI. Rozdzielczość 4096x2160 (oraz 3840x2160) przy 60 Hz obsługiwana jest przez złącze Displayport. Do obsługi wyświetlaczy 4k w trybie MST wymagany jest sterownik 326.19 lub nowszy.

 

Gdzie kupić

Pomoc

Pomoc techniczna

Wsparcie techniczne, wnioski RMA, wymiany oraz kwestie gwarancji dotyczące Twoich kart graficznych zaprojektowanych i zbudowanych przez firmę NVIDIA, będą obsługiwane przez firmę NVIDIA.
Proszę kliknąć tutaj, aby przejść na stronę oferującą wsparcie dla kart graficznych GeForce firmy NVIDIA. Jeśli dokonałeś zakupu karty graficznej GeForce od jednego z naszych partnerów, kliknąć tutaj.

Pliki do pobrania

Drivers

Sterowniki

Pobierz najnowsze oficjalne sterowniki lub sterowniki beta dla Twojego produktu

 

Wygląd produktu może zależeć od producenta