INFORMACJE O PRODUKCIE
WAŻNE LINKI
  • GeForce 8800 HD Demo Collage

    (720p 122MB)

  • Windows 7

    Przygotuj się na Windows 7® z procesorami graficznymi NVIDIA®. Dowiedz się więcej.

  • NVIDIA PureVideo HD
  • Ekstremalne HD

    Wymagaj jakości lepszej niż zwykłe rozdzielczości high–definition (HD) i zobacz jak wygląda Ekstremalne HD (XHD – Extreme High Definition) – najwyższa, szerokoekranowa rozdzielczość dostępna dzięki procesorom graficznym NVIDIA® GeForce®. XHD oferuje ponad siedmiokrotnie wyższą klarowność obrazu niż typowe telewizory 1080i HD i dwukrotnie wyższą klarowność niż obraz wyświetlany w najnowszych grach na odbiornikach 1080p HD.

  • Bezkonkurencyjna platforma dla graczy

    Wybierz idealny realizm z bezkonkurencyjną platformą NVIDIA dla graczy

 
 
Gry

Oświetlenie High Dynamic Range (HDR) z pełnoekranowym szesnastokrotnym anty-aliasingiem zapewnia znakomite efekty kinowe w grach, bez konieczności utraty jakości obrazu (w takich Call of Duty 4, Crysis, oraz Lost Planet: Extreme Condition)

World in Conflict:


Wolumetryczny dym i mgła zapewniają ultrarealistyczne eksplozje podczas bitew oraz prawdziwy trójwymiarowy dym (w takich Call of Duty 4, Company of Heroes: Opposing Fronts, oraz Hellgate: London)

Hellgate:


Głębia pola (funkcja Depth of Field-DOF). Funkcja ta pozwala na przybliżanie obiektów podczas używania karabinu snajperskiego w grze (w takich Call of Duty 4, Crysis, Hellgate: London, Huxley, oraz Lost Planet: Exterme Condition)

Lost Planet:


Efekt motion blur, który dodaje kinowego realizmu scenom z gier przez zamazywanie szybko poruszających się obiektów (w takich Call of Duty 4, Crysis, Hellgate: London, oraz Lost Planet: Extreme Condition)

Lost Planet:


Funkcja stream out używana do generowania kropli deszczu bardziej sugestywnych niż zwykłe dwuwymiarowe animacje tekstur (w takich Call of Duty 4 oraz Lost Planet: Extreme Condition)

Hellgate:


Funkcja Skinned instancing przydatna do zwiększania ilości postaci w jednej scenie, co powala na tworzenie bardziej złożonych scen oraz olśniewających wizualnie tłumów (w takich Company of Heroes: Opposing Fronts)

Company of Heroes:


Miękkie cząsteczki, które płynnie współgrają z terenem i innymi obiektami, w rezultacie zdecydowanie zwiększając realizm rozgrywki (Call of Duty 4, Company of Heroes: Opposing Fronts, Crysis, Hellgate: London, Huxley, Lost Planet: Extreme Condition, oraz World in Conflict)

World in Conflict:


Deformacja geometrii świata gry w czasie rzeczywistym, tak by stworzyć wyglądające naturalnie elastyczne deformacje terenu np. po eksplozjach czy możliwe do zniszczenia budynki (w takich World in Conflict)

World in Conflict:



 
 
 
 
FacebookTwitterGoogle+Nasza KlasaLinkedIn