Back

GeForce Go serii 6 - Specyfikacja techniczna

 
 

Architektura CineFX™ 3.0

  • Vertex Shaders
    • Pełna zgodność z modelem Microsoft® DirectX® 9.0 Vertex Shader 3.0
    • Mapowanie przesunięć (displacement mapping)
    • Obsługa instancji obiektów geometrycznych (geometry instancing)
    • Brak ograniczeń długości programów operujących na Vertex Shader*
  • Pixel Shaders
    • Pełna zgodność z modelem DirectX 9.0 Pixel Shader 3.0
    • Obsługa rozgałęzień przetwarzania pikseli (pixel branching)
    • Obsługa jednoczesnego renderingu do wielu obrazów wynikowych (Multiple Render Targets - MRT)
    • Brak ograniczeń długości programów operujących na Pixel Shader*
  • Najnowszej generacji silnik teksturujący
    • Obsługa 16-bitowego formatu zmiennopozycyjnego, jak również 32-bitowego formatu zmiennopozycyjnego
    • Obsługa tekstur o rozmiarach nie będących potęgą liczby 2 (non-power-of-two textures)
    • Obsługa formatu sRGB dla tekstur gamma
    • Kompresja tekstur DirectX i S3TC
    • Pełna, studyjnej jakości 128-bitowa precyzja przetwarzania oparta na liczbach zmiennopozycyjnych w całym potoku renderingu, z wbudowanym wsparciem sprzętowym dla trybów 32-bit, 64-bit i 128-bit

Filtrowanie i blending 64-bitowych tekstur

  • Pełna obsługa przetwarzania opartego na liczbach zmiennopozycyjnych w całym potoku renderingu
  • Filtrowanie oparte na liczbach zmiennopozycyjnych poprawia jakość animowanych obrazów
  • Teksturowanie oparte na liczbach zmiennopozycyjnych wprowadza nowy poziom klarowności i szczegółowości obrazu
  • Blending oparty na liczbach zmiennopozycyjnych dodaje szczegółowości efektom specjalnym, takim jak rozmycie ruchu i eksplozje

Technologia Intellisample™ 3.0

  • Zaawansowane 16-krotne filtrowanie anizotropowe
  • Niespotykana dotąd wydajność antyaliasingu i kompresji
  • Antyaliasing oparty na obrocie siatki pikseli (Rotated-Grid Antialiasing) daje wygładzenie zniekształceń krawędzi o niespotykanej dotąd jakości
  • Pełna obsługa algorytmów bezstratnej kompresji teraz w jeszcze wyższych rozdzielczościach
  • Szybka technologia z-clear
  • Technologia HCT (Higher-resolution Compression Technology), zwiększająca wydajność w wysokich rozdzielczościach przez zastosowanie zaawansowanych mechanizmów kompresji

Technologia UltraShadow II

  • Zaprojektowana by podnieść wydajność gier intensywnie korzystających z technik operujących ceniami, jak np. Doom III firmy id Software™

PureVideo™ - zaawansowane funkcje video

  • Dedykowany, wbudowany procesor video
  • Kodowanie i dekodowanie MPEG HD
  • Akceleracja dekodowania WMV9 HD
  • Pełna obsługa technologii NVIDIA® nView™

Zaawansowane funkcje wyświetlania

  • Podwójny układ RAMDAC pracujący z częstotliwością 2x400 MHz, gwarantujący uzyskanie maksymalnej rozdzielczości 2048x1536 pikseli z częstotliwością odświeżania 85Hz
  • Dwa porty DVO do współpracy z zewnętrznymi urządzeniami TMDS i TV
  • Pełna obsługa technologii NVIDIA® nView™

Zaawansowana technika wykonania

  • Zaprojektowana by wspierać architekturę PCI Express 16x
  • Obsługa standardów pamięci DDR, DDR2, GDDR3
  • Zaawansowany monitoring i zarządzanie temperaturą układu

Technologia cyfrowej kontroli jaskrawości NVIDIA Digital Vibrance Control (DVC) 3.0

  • Kontrola koloru
  • Kontrola ostrości obrazu

Wsparcie dla systemów operacyjnych

  • Windows XP
  • Windows ME
  • Windows 2000
  • Windows 9X
  • Macintosh OS (w tym również OS X)
  • Linux

Wsparcie API dla programistów

  • Pełna obsługa standardu DirectX, w tym najnowszej wersji 9.0
  • Pełna obsługa technologii OpenGL, w tym najnowszej wersji 1.5

Technologia PowerMizer

  • Technologia redukcji poboru mocy, unikalna w serii GeForce Go 6
  • Technologia zarządzania poborem mocy i temperaturą, dla zapewnienia optymalnej pracy baterii
  • Zaawansowana technika wykonania gwarantuje najwyższą wydajność przy minimalnym poborze mocy
  • Mechanizmy optymalizacji wydajności w trakcie pracy z baterii: CLK, supply-VDD, thermal-throttling closed loop
  • Umożliwia kontrolę poboru mocy innych elementów systemu (takich, jak CPU, ekran LCD, itd.), aby zapewnić jeszcze lepszą kontrolę zużycia energii przez cały komputer
  • Technologia SmartDimmer, inteligentnie kontrolująca pobór mocy ekranu LCD
*System operacyjny lub API mogą nakładać pewne ograniczenia, jednak sprzęt nie ogranicza w żaden sposób długości programów operujących na procesorach cieniujących.


 
 
 
 
FacebookTwitterGoogle+Nasza KlasaLinkedIn