Back
WAŻNE LINKI
  • Technologia UltraShadow II

    Technologia zaprojektowana po to, by poprawić działanie nowoczesnych gier, intensywnie korzystających z technik operowania cieniami i zawierających złożone sceny z wielokrotnymi źródłami światła, takich jak np. Doom III. Technologia drugiej generacji oferuje nawet 4-krotny wzrost wydajności względem poprzednich rozwiązań.

  • CineFX 4.0

    Zaimplementowana w procesorach graficznych NVIDIA® GeForce® czwarta generacja silnika NVIDIA® CineFX® sprawia, że są one niezwykle szybkie. Korzystając z silnika CineFX 4.0 twórcy oprogramowania mogą w grach i innych aplikacjach tworzyć i wyświetlać najbardziej zaawansowane efekty wizualne wysokiej jakości.

  • Technologia Intellisample™ 4.0

    Czwarta generacja technologii Intellisample wprowadza dwie nowe metody antyaliasingu – supersamplingu sterowanego przezroczystością i multisamplingu sterowanego przezroczystością.

 
 

Architektura cieniowania NVIDIA® CineFX® 4.0
  • Vertex Shader
    • Obsługa modelu Microsoft DirectX 9.0 Vertex Shader 3.0
    • Mapowanie przemieszczeń
    • Obsługa geometrii chwilowej (geometry instancing)
    • Nieograniczona dlugość programów Vertex Shader
  • Pixel Shader
    • Obsługa modelu DirectX 9.0 Pixel Shader 3.0
    • Obsługa rozgałęzień przetwarzania pikseli (pixel branching)
    • Obsługa wielu obszarów renderowania (Multiple Render Targets)
    • Nieograniczona długosc programów Pixel Shader
  • Silnik teksturujący następnej generacji
    • Przyspieszony dostęp do tekstur
    • Do 16 tekstur w pojedyńczym przebiegu
    • Obsługa 16-bitowego formatu zmiennopozycyjnego i 32-bitowego formatu zmiennopozycyjnego
    • Obsługa tekstur o rozmiarach niebędących potęgą liczby 2 (non-power-of-two textures)
    • Obsługa formatu sRGB dla tekstur gamma
    • Kompresja tekstur DirectX i S3TC
  • Pełna, studyjnej jakości 128-bitowa precyzja przetwarzania oparta na liczbach zmiennopozycyjnych w całym potoku renderingu, z wbudowaną obsługą sprzętową trybów 32-bit, 64-bit i 128-bit
Filtrowanie i blending tekstur 64-bitowych
  • Pełna obsługa przetwarzania opartego na liczbach zmiennopozycyjnych w całym potoku renderingu
  • Filtrowanie oparte na liczbach zmiennopozycyjnych poprawia jakość animowanych obrazów
  • Teksturowanie oparte na liczbach zmiennopozycyjnych wprowadza nowy poziom klarowności i szczegółowości obrazu
  • Blending oparty na liczbach zmiennopozycyjnych dodaje szczegółowości efektom specjalnym, takim jak rozmycie ruchu i eksplozje
Technologia NVIDIA® Intellisample™ 4.0
  • Zaawansowane 16-krotne filtrowanie anizotropowe (wykorzystujące do 128 próbek)
  • Wyjątkowo duża wydajność antyaliasingu
  • Antyaliasing metodą „rotated-grid” pozwalający na uzyskanie wygładzania krawędzi o wyjątkowej jakości
  • Tryby sterowanego przezroczystością multisamplingu i supersamplingu dodatkowo zwiększające jakość antyaliasingu
  • Obsługa kompresji map normalnych
  • Szybka funkcja czyszczenia z-bufora (z-clear)
Technologia NVIDIA® UltraShadow™ II
  • Zaprojektowana by podnieść wydajność gier intensywnie korzystających z technik operujących cieniami
Technologia NVIDIA® PureVideo™
  • Adaptatywny programowalny procesor wideo
  • Akceleracja sprzętowa filmów High-definition H.264, MPEG-2 i WMV9
  • Funkcja przestrzenno–czasowego usuwania przeplotu
  • Technologia poprawy jakości obrazu TV zapisywanego na nośnikach DVD (Inverse Telecine) metodami 2:2 oraz 3:2 pull-down
  • Skalowanie obrazu wideo (poziome, z 4 próbkami, pionowe z 5 próbkami)
  • Wyostrzanie obrazu na monitorach LCD
  • Korekcja temperatury kolorów
  • Obsługa Microsoft® Video Mixing Renderer (VMR) zapewniająca odtwarzanie obrazu wideo w wielu oknach przy zachowaniu pełnej jakości i funkcjonalności w każdym z nich
  • Zintegrowane wyjście TV
Technologia NVIDIA® TurboCache™1
  • W celu zwiększenia wydajności łączy pojemność i przepustowość dedykowanej pamięci wideo z dynamicznie przydzielaną pamięcią główną

Technologia NVIDIA® SLI™ 2

  • Opatentowana, zwiększająca wydajność technologia programowo-sprzętowa pozwalająca na równoległą pracę dwóch kart graficznych z procesorami GeForce Go, co zwiększa wydajność i jakość obrazu w najnowszych grach.
  • Zwiększa wydajność najnowszych gier komputerów aplikacji
Zaawansowany system sprzętowego wspomagania wyświetlania obrazu 2D
  • Sprzętowe wspomaganie wyświetlanie elementów okien systemowych
  • Sprzętowe wspomaganie wygładzania wyświetlanych liter
  • Efekty specjalne i animacje realizowane za pomocą programów Pixel shader
Zaawansowane funkcje obsługi wyświetlania obrazu
  • Podwójny układ RAMDAC pracujący z częstotliwością 2x400 MHz, gwarantujący uzyskanie maksymalnej rozdzielczości 2048x1536 pikseli z częstotliwością odświeżania 85Hz
  • Zintegrowany port DVO do współpracy z zewnętrznymi urządzeniami TMDS i TV
  • Pełna obsługa technologii wyświetlania na wielu monitorach NVIDIA® nView™
Zaawansowana technologia wytwarzania
  • Obsługa architektury PCI Express 16x
  • Obsługa szybkich pamięci GDDR1, DDR2 oraz GDDR3
Technologia cyfrowej kontroli jaskrawości NVIDIA® Digital Vibrance Control™ (DVC) 3.0
  • Kontrola koloru
  • Kontrola ostrości obrazu

Zaprojektowane dla Microsoft® Windows Vista™

  • Architektura trzeciej generacji procesorów graficznych zaprojektowana dla Windows Vista
  • Zapewnia obsługę wszystkich funkcji interfejsu graficznego 3D systemu Windows Vista
  • Maksymalna stabilność i niezawodność dzięki obsłudze nowego systemu operacyjnego przez doskonałą ujednoliconą architekturę sterowników (UDA)
  • Technologia NVIDIA PureVideo zapewnia wysokiej jakości obsługę VMR dla najlepszego odtwarzania wideo w systemie Windows Vista
Systemy operacyjne
  • Zaprojektowany dla Microsoft Windows Vista
  • Windows XP/Windows XP 64
  • Windows ME
  • Windows 2000
  • Linux
  • Macintosh OS X
Obsługa API
  • Pełna obsługa standardu DirectX, w tym najnowszej wersji Microsoft DirectX 9.0 Shader Model 3.0
  • Pełna obsługa technologii OpenGL, w tym także OpenGL 2.0
1. Dostępna tylko w procesorach GeForce Go 7300 oraz GeForce Go 7400
2 Dostępna tylko w notebookach z obsługą NVIDIA SLI



Funkcja GeForce Go 7950 GeForce Go 7900 GeForce Go 7800 GeForce Go 7600 GeForce Go 7400 GeForce Go 7300 GeForce Go 7200
Magistrala PCI Epress PCI Epress PCI Epress PCI Epress PCI Epress PCI Epress PCI Epress
Microsoft® DirectX® 9.0 SM 3.0 SM 3.0 SM 3.0 SM 3.0 SM 3.0 SM 3.0 SM 3.0
Technologia NVIDIA® Intellisample™ 4.0 4.0 4.0 4.0 4.01 4.01 4.01
Technologia NVIDIA® CineFX® 4.0 4.0 4.0 4.0 4.0 4.0 4.0
Technologia NVIDIA® SLI™ Tak Tak Tak Tak n/d n/d n/d
Technologia NVIDIA® TurboCache™ n/d n/d n/d n/d Tak Tak Tak
Technologia NVIDIA® PureVideo™ Tak3 Tak3 Tak3 Tak3 Tak3 Tak3 Tak3
Pamięć GDDR1
DDR2
GDDR3
GDDR1
DDR2
GDDR3
GDDR1
DDR2
GDDR3
GDDR1
DDR2
GDDR3
GDDR1
DDR2
GDDR3
GDDR1
DDR2
GDDR3
n/d
Technologia wytwarzania .09 mikronów .09 mikronów .11 mikronów .09 mikronów .09 mikronów .09 mikronów .09 mikronów
RAMDAC 400MHz 400MHz 400MHz 400MHz 400MHz 400MHz 400MHz

1. Modele GeForce Go 7200, GeForce Go 7300 oraz GeForce Go 7400 nie obsługują technologii kompresji
2. Dostępne tylko w notebookach z technologią NVIDIA SLI
3. Funkcja niedostępna w niektórych produktach. Niektóre funkcje mogą wymagać dodatkowego oprogramowania.


 
 
 
 
FacebookTwitterGoogle+Nasza KlasaLinkedIn