Nowe narzędzia dla twórców gier od firmy NVIDIA

 
 

NVIDIA Corporation:

Andrew Humber
European PR Manager
NVIDIA Ltd
ahumber@nvidia.com

Jens Neuschaefer
Product PR Manager, Central/Eastern Europe
NVIDIA GmbH
jneuschaefer@nvidia.com
+49 89 628350015

Informacje prasowe publikuje:

Katarzyna Kapłon, Ewa Rudkowska
Tabasco s.c.
ul. Stolarska 8/2
53-205 Wrocław, POLAND
tabasco@tabasco.pl
tel.: +48 (71) 3632947, +48 (71) 3632223




NOWE NARZĘDZIA DLA TWÓRCÓW GIER OD FIRMY NVIDIA

Nowe publikacje firmy NVIDIA to książka “GPU Gems 2” oraz NVIDIA Developer Toolkit

SANTA CLARA, Kalifornia - 7 marca 2005 - NVIDIA Corporation, światowy lider w dziedzinie projektowania procesorów graficznych i procesorów przeznaczonych do obsługi multimediów cyfrowych, poinformowała dzisiaj o udostępnieniu zestawu narzędzi NVIDIA Developer Toolkit. Przeznaczony dla twórców gier pakiet zawiera m.in. doskonałe narzędzia do analizy wydajności, tworzenia i integracji kodu oraz materiały edukacyjne. Zestaw ten został zaprojektowany tak, by ułatwić programistom wykorzystanie najnowszych osiągnięć w dziedzinie projektowania procesorów graficznych. Można go pobrać za darmo ze strony developer.nvidia.com.

Ukazało się także nowe wydanie nagradzanej już wcześniej książki GPU Gems - “GPU Gems 2: Programming Techniques for High-Performance Graphics and General-Purpose Computation”. Opublikowana przez wydawnictwo Addison-Wesley książka “GPU Gems 2”to napisane przez ekspertów w dziedzinie programowania grafiki trójwymiarowej doskonałe źródło porad dla programistów, podpowiadających jak tworzyć nie tylko zaawansowane efekty graficzne, ale także całe złożone sceny wykorzystujące do maksimum wydajność współczesnych procesorów graficznych. Wydana w twardej oprawie, 880-stronicowa książka osiągalna jest w cenie 59,99 dolarów na stronach sklepów Amazon i Barnes & Noble oraz wydawnictwa Addison-Wesley.

„Dostarczanie twórcom gier narzędzi do ich programowania to dla firmy NVIDIA zadanie o znaczeniu strategicznym”, powiedział Mark Daly, wiceszef zespołu wspierania rozwoju gier w firmie NVIDIA. „NVIDIA Developer Toolkit ułatwia wykorzystanie najnowszych funkcji współczesnych GPU, na przykład takich jak Shader Model 3.0”.

NVIDIA Developer Toolkit składa się z najnowszych wersji znanych narzędzi firmy NVIDIA, takich jak NVPerfHUD, zaawansowanego narzędzia do analizy wydajności programów wykorzystujących Microsoft® DirectX® 9. Jak to opisał Remy Saville, programista z firmy Relic Entertainment: “NVPerfHUD mnie zaskoczył - ma więcej funkcji niż oczekiwałem!”.

W pakiecie NVIDIA Developer Toolkit znajdziemy między innymi:

  • NVIDIA SDK 9.0, kolekcję setek efektów, próbek kodu i pluginów dla twórców gier pracujących z najnowszymi procesorami graficznymi firmy NVIDIA;
  • NVPerfHUD 3, zaawansowane narzędzie do analizy kodu programów wykorzystujących Microsoft® DirectX® 9, pozwalające na zatrzymanie programu i drobiazgową analizę dowolnej sceny;
  • NVShaderPerf, program do analizy wydajności shaderów w aplikacjach wykorzystujących DirectX i OpenGL®;
  • FX Composer 1.6, zintegrowane środowisko programistyczne do tworzenia, debugowania i analizy programów shaderowych. Podgląd w czasie rzeczywistym i funkcje służące do analizy wydajności shaderów ułatwiają tworzenie wyjątkowych efektów graficznych, także tych przewidzianych przez Shader Model 3.0

[tabasco]





O firmie NVIDIA
Firma NVIDIA Corporation jest światowym liderem w dziedzinie projektowania procesorów graficznych i procesorów przeznaczonych do obsługi multimediów cyfrowych. Produkty firmy NVIDIA zwiększają możliwości konsumenckich i profesjonalnych urządzeń komputerowych i oferują ich użytkownikom niezapomniane wrażenia. Procesory graficzne (GPU), procesory multimedialno-komunikacyjne (MCP) oraz procesory stosowane w bezprzewodowych urządzeniach multimedialnych (WMP) są powszechnie znane i stosowane w różnorodnych platformach komputerowych, w tym w konsumenckich komputerach PC, firmowych komputerach PC, notebookach, stacjach roboczych, urządzeniach PDA, telefonach komórkowych i konsolach do gier wideo. Siedziba firmy NVIDIA mieści się w Santa Clara w Kalifornii, a personel firmy w oddziałach na całym świecie liczy ponad 2 000 pracowników. Więcej informacji można znaleĽć w witrynie sieci web firmy pod adresem www.nvidia.pl.







Pewne oświadczenia przedstawione w tej informacji prasowej, w tym dotyczące wydajności rodziny produktów firmy NVIDIA i oczekiwań związanych z dalszym wzrostem przychodów, są oświadczeniami wybiegającymi w przyszłość i jako takie są obciążone ryzykiem i niepewnością, przez co stan faktyczny może znacząco różnić się od oczekiwań. To ryzyko i niepewność obejmują między innymi opóźnienia produkcyjne i inne związane z nowymi produktami, trudności w procesie produkcyjnym i zależność firmy NVIDIA od innych producentów, ogólne trendy w branży, w tym cykliczne trendy w branżach komputerów PC i układów półprzewodnikowych, wpływ konkurencyjnych produktów i alternatyw cenowych, akceptację rynków dla nowych produktów i zależność firmy NVIDIA od innych deweloperów i wydawców. Zachęcamy inwestorów do zapoznania się z rocznym raportem firmy NVIDIA na formularzu 10-K i kwartalnymi raportami składanymi na formularzu 10-Q w Komisji ds. papierów wartościowych i giełdy USA, a w szczególności do zapoznania się z sekcjami pod tytułem Certain Business Risks (Określone ryzyka biznesowe), w których znajduje się pełniejsze omówienie tego ryzyka i innych zagrożeń oraz niepewności.

Copyright © 2004 NVIDIA Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszystkie nazwy firm i/lub produktów mogą być nazwami handlowymi, znakami towarowymi i/lub zastrzeżonymi znakami towarowymi ich prawnych właścicieli. Funkcjonalność, ceny, dostępność i specyfikacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia.


Uwaga: W przypadku zainteresowania również innymi notatkami prasowymi dotyczącymi firmy NVIDIA, prosimy odwiedzić stronę informacji prasowych znajdującą się tutaj.





 
 
 
 
FacebookTwitterGoogle+Nasza KlasaLinkedIn