Technologia NVIDIA® SLI™ kluczem do opracowania gry Roboblitz

 
 

NVIDIA Corporation:

Andrew Humber
European PR Manager
NVIDIA Ltd
ahumber@nvidia.com

Jens Neuschaefer
Product PR Manager, Central/Eastern Europe
NVIDIA GmbH
jneuschaefer@nvidia.com
+49 89 628350015

Informacje prasowe publikuje:

Katarzyna Kapłon, Ewa Rudkowska
Tabasco s.c.
ul. Stolarska 8/2
53-205 Wrocław, POLAND
tabasco@tabasco.pl
tel.: +48 (71) 3632947, +48 (71) 3632223




TECHNOLOGIA NVIDIA® SLI™ KLUCZEM DO OPRACOWANIA GRY ROBOBLITZ

Opracowana przez firmę Naked Sky Entertainment’s gra RoboBlitz wykorzystuje zaawansowane funkcje osiągalne tylko przy wykorzystaniu sprzętu firmy NVIDIA

ELECTRONIC ENTERTAINMENT EXPO (E3) - LOS ANGELES, KALIFORNIA - 17 MAJA 2005 - NVIDIA Corporation poinformowała dzisiaj, że RoboBlitz, nowa gra firmy Naked Sky Entertainment opracowywana będzie przy wykorzystaniu technologii SLI. Posłuży ona także do zaprezentowania tej gry na targach E3. Gra RoboBlitz, opracowywana przy użyciu zmodyfikowanych engine’ów: graficznego Unreal Engine 3 i fizycznego Novodex, zoptymalizowana została tak, by w jak największym stopniu wykorzystać technologię NVIDIA SLI i moc dwurdzeniowego procesora Intel® Pentium® Extreme Edition, czyli kluczowych czynników dla rozwoju gier następnej generacji. Demo gry RoboBlitz obejrzeć można na targach E3 na stoisku firmy NVIDIA (346).

„Technologia NVIDIA SLI i dwurdzeniowe procesory firmy Intel pozwalają graczom na uruchamianie gier w wyższej rozdzielczości i osiąganie wysokiej wydajności, która nie spada podczas dostarczających niezwykłych wrażeń interaktywnych symulacji fizyki” powiedział Dave Taylor, producent gry RoboBlitz.

RoboBlitz to szybka gra polegająca na walkach robotów, zawierająca zaawansowaną technologię symulacji i sterowania robotami, opartą na współczesnych dokonaniach w tej dziedzinie. Jest ona jedną z pierwszych gier wykorzystujących możliwość projektowania skomplikowanych fizycznych interakcji w środowisku dla wielu graczy, zawartą w Unreal Engine 3.

“Posługując się Unreal Engine 3, firmie Naked Sky udało się opracować grę w znacznym stopniu wykorzystującą mechanizmy fizyki, przy czym żadna z animacji nie była tworzona ręcznie”, powiedział Bill Rehbock z firmy NVIDIA. „Używając najnowocześniejszych technologii, w tym SLI i przetwarzania wielowątkowego, Naked Sky stworzyło grę, której prezentacja na E3 jest z pewnością jedną z najciekawszych”.

Technologia NVIDIA SLI podwaja wydajność przetwarzania grafiki i umożliwia firmie Naked Sky oraz innym producentom gier dalsze poszerzanie granic wolności tworzenia. Producenci tacy jak Epic i Naked Sky, wykorzystujący jako swoją główną platformę produkcyjną technologię NVIDIA SLI wraz z chipsetami nForce™4 SLI, mogą przy zastosowaniu Unreal Engine 3 osiągnąć nawet 70-procentowy wzrost wydajności. Zatem firmy opracowujące gry na licencjonowanym Unreal Engine 3 najczęściej korzystają z technologii NVIDIA SLI.

O firmie Naked Sky Entertainment
Naked Sky Entertainment to niezależny producent gier następnej generacji z siedzibą w Los Angeles. W bieżącym roku, podczas imprez Intel Developer Forum oraz Game Developer Conference firma zaprezentowała w pełni grywalne demo gry opartej na Unreal Engine 3 i wykorzystującej zaawansowane mechanizmy fizyczne. Tworzący Naked Sky Entertainment absolwenci MIT (Massachusetts Institute of Technology) i wielokrotnie nagradzani artyści z Hollywood specjalizują się w tworzeniu gier przeznaczonych dla konsoli i komputerów następnej generacji. Więcej informacji można znaleźć w internetowej witrynie firmy pod adresem www.nakedsky.com.

[tabasco]





O firmie NVIDIA
Firma NVIDIA Corporation jest światowym liderem w dziedzinie projektowania procesorów graficznych i procesorów przeznaczonych do obsługi multimediów cyfrowych. Produkty firmy NVIDIA zwiększają możliwości konsumenckich i profesjonalnych urządzeń komputerowych i oferują ich użytkownikom niezapomniane wrażenia. Procesory graficzne (GPU), procesory multimedialno-komunikacyjne (MCP) oraz procesory stosowane w bezprzewodowych urządzeniach multimedialnych (WMP) są powszechnie znane i stosowane w różnorodnych platformach komputerowych, w tym w konsumenckich komputerach PC, firmowych komputerach PC, notebookach, stacjach roboczych, urządzeniach PDA, telefonach komórkowych i konsolach do gier wideo. Siedziba firmy NVIDIA mieści się w Santa Clara w Kalifornii, a personel firmy w oddziałach na całym świecie liczy ponad 2 000 pracowników. Więcej informacji można znaleĽć w witrynie sieci web firmy pod adresem www.nvidia.pl.







Pewne oświadczenia przedstawione w tej informacji prasowej, w tym dotyczące wydajności rodziny produktów firmy NVIDIA i oczekiwań związanych z dalszym wzrostem przychodów, są oświadczeniami wybiegającymi w przyszłość i jako takie są obciążone ryzykiem i niepewnością, przez co stan faktyczny może znacząco różnić się od oczekiwań. To ryzyko i niepewność obejmują między innymi opóźnienia produkcyjne i inne związane z nowymi produktami, trudności w procesie produkcyjnym i zależność firmy NVIDIA od innych producentów, ogólne trendy w branży, w tym cykliczne trendy w branżach komputerów PC i układów półprzewodnikowych, wpływ konkurencyjnych produktów i alternatyw cenowych, akceptację rynków dla nowych produktów i zależność firmy NVIDIA od innych deweloperów i wydawców. Zachęcamy inwestorów do zapoznania się z rocznym raportem firmy NVIDIA na formularzu 10-K i kwartalnymi raportami składanymi na formularzu 10-Q w Komisji ds. papierów wartościowych i giełdy USA, a w szczególności do zapoznania się z sekcjami pod tytułem Certain Business Risks (Określone ryzyka biznesowe), w których znajduje się pełniejsze omówienie tego ryzyka i innych zagrożeń oraz niepewności.

Copyright © 2004 NVIDIA Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszystkie nazwy firm i/lub produktów mogą być nazwami handlowymi, znakami towarowymi i/lub zastrzeżonymi znakami towarowymi ich prawnych właścicieli. Funkcjonalność, ceny, dostępność i specyfikacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia.


Uwaga: W przypadku zainteresowania również innymi notatkami prasowymi dotyczącymi firmy NVIDIA, prosimy odwiedzić stronę informacji prasowych znajdującą się tutaj.





 
 
 
 
FacebookTwitterGoogle+Nasza KlasaLinkedIn