Komputery z technologią NVIDIA® SLI™ główną platformą produkcyjną czołowych producentów gier

 
 

NVIDIA Corporation:

Andrew Humber
European PR Manager
NVIDIA Ltd
ahumber@nvidia.com

Jens Neuschaefer
Product PR Manager, Central/Eastern Europe
NVIDIA GmbH
jneuschaefer@nvidia.com
+49 89 628350015

Informacje prasowe publikuje:

Katarzyna Kapłon, Ewa Rudkowska
Tabasco s.c.
ul. Stolarska 8/2
53-205 Wrocław, POLAND
tabasco@tabasco.pl
tel.: +48 (71) 3632947, +48 (71) 3632223




KOMPUTERY Z TECHNOLOGIĄ NVIDIA® SLI™ GŁÓWNĄ PLATFORMĄ PRODUKCYJNĄ CZOŁOWYCH PRODUCENTÓW GIER

Technologia wielu procesorów graficznych NVIDIA SLI pozwala twórcom osiągnąć najwyższą wydajność w obecnych i przyszłych aplikacjach

SANTA CLARA, KALIFORNIA - 31 MAJA 2005 - Trwa dobra passa technologii NVIDIA SLI - czołowi producenci gier i aplikacji ogłosili dzisiaj, że używają jej jako swojej podstawowej platformy produkcyjnej. Wykorzystując moc dwóch procesorów graficznych w jednym komputerze, twórcy oprogramowania zwiększają możliwości obecnych gier i aplikacji oraz symulują wydajność najlepszych gier przyszłości.

Wśród firm wykorzystujących technologię SLI w centrum swoich laboratoriów produkcyjnych znajdują się między innymi:

  • Activision
  • Adobe
  • Digital Illusions
  • Ensemble Studios
  • EPIC Games
  • GSC Gameworld
  • Infinity Ward
  • Irrational Games
  • Lionhead Studios
  • Monolith
  • Raven
  • Relic Studios
  • Ritual Entertainment
  • Ubisoft
  • Valve
  • Webzen, Inc.

Technologia NVIDIA SLI jest ulubioną platformą najbardziej wymagających entuzjastów komputerów i graczy. Ponadto jest ona kluczowym elementem platform produkcyjnych w firmach tworzących oprogramowanie dla komputerów PC i dla konsoli do gier. Wykorzystując technologię NVIDIA SLI jako podstawową platformę produkcyjną, twórcy są w stanie osiągnąć prawie dwukrotny wzrost wydajności, co umożliwia tworzenie gier następnej generacji oraz nowych platform programowych do tworzenia gier (engine’ów).

Co mówią twórcy gier:

”Technologia NVIDIA SLI jest jedynym osiągalnym obecnie rozwiązaniem sprzętowym, które pozwala na prezentację pełnych możliwości Unreal Engine 3. Z tego powodu nie tylko jest ono naszą platformą technologiczną, ale także polecamy je naszym licencjobiorcom”, powiedział Mark Rein, wiceszef firmy Epic Games.

“Age of Empires III jest najbardziej zaawansowaną technologicznie grą dla systemów Windows. Używamy w niej najnowocześniejszych funkcji Shader Model 3.0. Po włączeniu wszystkich efektów, w większości dzisiejszych maszyn spada wydajność. Jednak komputery z technologią NVIDIA SLI są w stanie udźwignąć naszą grę i nadal działać bardzo sprawnie. Wzrost wydajności przy zastosowaniu SLI jest, oględnie mówiąc, imponujący”, powiedział Dave Pottinger, szef działu technologicznego w firmie Ensemble Studios.

“Potrzeba przełomu w technologiach graficznych nigdy nie była większa – widać to wyraźnie na przykładzie gier takich jak Call of Duty 2, oferujących graczom najbardziej realistyczne i autentyczne doznania. NVIDIA widzi tę potrzebę i oferuje nowości sprzętowe, które pozwalają nam na tworzenie gier przyszłości”, stwierdził Vince Zampella, dyrektor kreatywny w firmie Infinity Ward.

„Tworząc grafikę gier nowej generacji, jesteśmy coraz częściej ograniczani po prostu przez złożoność shaderów, występujących w potoku graficznym. Z technologią SLI możemy nagle osiągnąć znaczny postęp i uruchomić niezwykle złożone shadery w wyższych rozdzielczościach niż do tej pory. W rezultacie, użytkownik otrzymuje lepiej wyglądające i szybciej działające gry”, powiedział Rowan Wyborn, szef programistów w firmie Irrational Games.

“Technologia NVIDIA SLI umożliwia nam uruchamianie naszych gier z prędkością nieosiągalną wcześniej w naszych laboratoriach. Dodając drugą kartę graficzną możemy planować wydajność przyszłych procesorów graficznych i projektować nasze gry tak, by osiągnęły założoną wydajność”, powiedział Kevin Stephens, szef działu technologicznego w firmie Monolith.

“Przez lata prosiliśmy producentów kart graficznych, by pozwolili użytkownikom inwestować w ich maszyny do grania. To znaczy: jeśli w dowolnym momencie chcesz podnieść wydajność, jeśli po prostu oczekujesz najwspanialszych efektów, to po prostu kupujesz dodatkowy element. SLI, technologia firmy NVIDIA to najlepsza odpowiedź na te zapotrzebowanie i wszystko co mogę powiedzieć to ‘WOW’”, powiedział Dave Perry, szef firmy Shiny Entertainment.

“Wprowadzając jako pierwsza udoskonalenia w zakresie wydajności oraz nowe, istotne technologie graficzne – takie jak Shader Model 3.0 – firma NVIDIA pozwala twórcom gier na ciągłe podnoszenie jakości grafiki w grach”, stwierdził Julien Merceron, szef działu technicznego w firmie Ubisoft.

“Wielu czołowych twórców projektuje swoje gry z wyprzedzeniem, zanim jeszcze pojawi się sprzęt, na którym rzeczywiście będą one uruchamiane. Aby być pewnym, że gry będą wyglądały świetnie w chwili wydania, musimy opracowywać przyszłe gry na najszybszym osiągalnym obecnie sprzęcie, czyli komputerach z technologią NVIDIA SLI”, powiedział KiJong Kang, producent gry Huxley w firmie Webzen Inc.

Więcej informacji na temat SLI I innych produktów firmy NVIDIA znaleźć można na stronie www.nvidia.pl.

[tabasco]





O firmie NVIDIA
Firma NVIDIA Corporation jest światowym liderem w dziedzinie projektowania procesorów graficznych i procesorów przeznaczonych do obsługi multimediów cyfrowych. Produkty firmy NVIDIA zwiększają możliwości konsumenckich i profesjonalnych urządzeń komputerowych i oferują ich użytkownikom niezapomniane wrażenia. Procesory graficzne (GPU), procesory multimedialno-komunikacyjne (MCP) oraz procesory stosowane w bezprzewodowych urządzeniach multimedialnych (WMP) są powszechnie znane i stosowane w różnorodnych platformach komputerowych, w tym w konsumenckich komputerach PC, firmowych komputerach PC, notebookach, stacjach roboczych, urządzeniach PDA, telefonach komórkowych i konsolach do gier wideo. Siedziba firmy NVIDIA mieści się w Santa Clara w Kalifornii, a personel firmy w oddziałach na całym świecie liczy ponad 2 000 pracowników. Więcej informacji można znaleźć w witrynie sieci web firmy pod adresem www.nvidia.pl.







Pewne oświadczenia przedstawione w tej informacji prasowej, w tym dotyczące wydajności rodziny produktów firmy NVIDIA i oczekiwań związanych z dalszym wzrostem przychodów, są oświadczeniami wybiegającymi w przyszłość i jako takie są obciążone ryzykiem i niepewnością, przez co stan faktyczny może znacząco różnić się od oczekiwań. To ryzyko i niepewność obejmują między innymi opóźnienia produkcyjne i inne związane z nowymi produktami, trudności w procesie produkcyjnym i zależność firmy NVIDIA od innych producentów, ogólne trendy w branży, w tym cykliczne trendy w branżach komputerów PC i układów półprzewodnikowych, wpływ konkurencyjnych produktów i alternatyw cenowych, akceptację rynków dla nowych produktów i zależność firmy NVIDIA od innych deweloperów i wydawców. Zachęcamy inwestorów do zapoznania się z rocznym raportem firmy NVIDIA na formularzu 10-K i kwartalnymi raportami składanymi na formularzu 10-Q w Komisji ds. papierów wartościowych i giełdy USA, a w szczególności do zapoznania się z sekcjami pod tytułem Certain Business Risks (Określone ryzyka biznesowe), w których znajduje się pełniejsze omówienie tego ryzyka i innych zagrożeń oraz niepewności.

Copyright © 2004 NVIDIA Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszystkie nazwy firm i/lub produktów mogą być nazwami handlowymi, znakami towarowymi i/lub zastrzeżonymi znakami towarowymi ich prawnych właścicieli. Funkcjonalność, ceny, dostępność i specyfikacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia.


Uwaga: W przypadku zainteresowania również innymi notatkami prasowymi dotyczącymi firmy NVIDIA, prosimy odwiedzić stronę informacji prasowych znajdującą się tutaj.





 
 
 
 
FacebookTwitterGoogle+Nasza KlasaLinkedIn