200% wzrost programu partnerskiego firmy NVIDIA

 
 

Jens Neuschaefer
Product PR Manager, Central/Eastern Europe
NVIDIA GmbH
jneuschaefer@nvidia.com
+49 89 628350015

Informacje prasowe publikuje:

Katarzyna Kapłon, Ewa Rudkowska
Tabasco s.c.
ul. Stolarska 8/2
53-205 Wrocław, POLAND
tabasco@tabasco.pl
tel.: +48 (71) 3632947, +48 (71) 3632223


200% wzrost programu partnerskiego firmy NVIDIA

Trzykrotny wzrost liczby uczestników w 2007 roku; światowa konferencja PartnerForce zaplanowana na sierpień 2008 roku

SANTA CLARA, KALIFORNIA — 19 LUTEGO 2008

Fakty:

  • NVIDIA Corporation poinformowała, że w wyniku globalnego rozwoju liczba członków programu partnerskiego zwiększyła się w ostatnim roku o 200%.
  • Wykorzystując tę tendencję, NVIDIA® planuje znaczący rozwój programów partnerskich i wsparcia dla światowych partnerów w 2008 roku. Elementem tej strategii będzie pierwsza światowa konferencja PartnerForce, która odbędzie się w San Jose w Kalifornii w dniach 25-27 sierpnia 2008.
  • W skład ekosystemu dystrybutorskiego firmy NVIDIA wchodzą: Authorised Board Partner Program, Authorised Distributor Program oraz program PartnerForce. Programy te oferują programy sprzedażowe, marketingowe, wsparcia i szkoleniowe dla producentów sprzętu, dystrybutorów, resellerów i producentów komputerów.
  • W 2007 roku NVIDIA zwiększyła zasięg programów partnerskich dzięki rozwojowi programu NVIDIA® PartnerForce, który objął Francję, Niemcy, Włochy, Rosję, Hiszpanię, Polskę, Indie oraz Chiny, które to kraje dołączyły do dotychczasowych członków: Stanów Zjednoczonych, Meksyku, Brazylii oraz Wielkiej Brytanii. Program PartnerForce obejmuje w tej chwili ponad 30 000 partnerów na całym świecie.
  • NVIDIA uruchomiła także program „nTrain Initiative”, którego sednem jest seria seminariów internetowych oraz szkoleń osobistych i odbywających się na życzenie.

Cytaty:

„Dzięki programowi NVIDIA PartnerForce uzyskujemy dostęp do wszelkich narzędzi sprzedaży i wsparcia, jakich potrzebujemy przy integracji produktów firmy NVIDIA w naszych systemach. Możemy być także na bieżąco z informacjami o nowych produktach, a także zaoszczędzić mnóstwo czasu, jako że NVIDIA oferuje nam wszystkie materiały, które są potrzebne do promowania i reklamowania naszych produktów”.
Andrew Richards, Kobalt Computers Ltd, członek programu PartnerForce z Wielkiej Brytanii

„Doceniamy znaczenie naszych partnerów dla ogólnego sukcesu firmy i w 2007 roku skoncentrowaliśmy się na rozszerzeniu naszego światowego programu, oferując większej liczbie partnerów dostęp do informacji o produktach, narzędzi sprzedażowych i wsparcia. Reakcja na te działania była doskonała i mamy zamiar oferować najwyższy poziom wsparcia także w nadchodzących latach, w 2008 roku kładąc szczególny nacisk na ulepszenie zestawu naszych programów szkoleniowych, inicjatyw marketingowych i możliwości oferowania wsparcia”.
John Lonergan, wiceprezes działu współpracy z dystrybutorami w firmie NVIDIA

Więcej informacji na temat programu NVIDIA PartnerForce znaleźć można pod adresem www.nvidia.pl/partnerforce

O firmie NVIDIA
Firma NVIDIA Corporation jest światowym liderem w dziedzinie projektowania programowalnych procesorów graficznych. Firma produkuje nowatorskie urządzenia dla przemysłu komputerowego, elektroniki konsumenckiej oraz urządzeń przenośnych. Siedziba firmy NVIDIA mieści się w Santa Clara w Kalifornii, z biurami w Azji, Europie i w obu Amerykach. Więcej informacji można znaleźć w internetowej witrynie firmy pod adresem www.nvidia.pl.

Pewne oświadczenia przedstawione w tej informacji prasowej, w tym, ale nie ograniczając się do: funkcji, korzyści i wydajności programów, które NVIDIA oferuje swoim światowym partnerom, Hybrid SLI, procesorów graficznych dla płyt głównych dla platformy Intel, produktów NVIDIA Quadro, GeForceBoost oraz Hybrid Power; programów i wsparcia dla światowych partnerów oraz nowych inicjatyw są oświadczeniami wybiegającymi w przyszłość i jako takie są obciążone ryzykiem i niepewnością, przez co stan faktyczny może znacząco różnić się od oczekiwań. Ryzyko to i niepewność dotyczą, ale nie są do nich ograniczone, opóźnień we wprowadzaniu do produkcji nowych produktów, opóźnień w integrowaniu produktów, zmian w preferencjach i potrzebach użytkowników, przyjęcia nowych produktów i technologii przez rynek, opracowywania nowych technologii, błędów wynikających z procesu produkcyjnego lub w oprogramowaniu, przyjęcia produktów konkurencji przez naszych klientów zamiast naszych produktów, ogólnych trendów w branży w tym cyklicznych trendów w przemyśle półprzewodników, wpływu produktów konkurencji oraz zmian w cennikach, zmian w standardach przemysłowych oraz interfejsach oraz innych czynników ryzyka wyszczególnianych w pewnych okresach czasu w raportach firmy NVIDIA przesyłanych do Securities and Exchange Commission (Komisja Papierów Wartościowych i Giełd), w tym w dokumencie Form 10-Q za okres finansowy zakończony 28 października 2007 roku. Kopie dokumentów dostarczonych Komisji są dostępne bezpłatnie na stronie internetowej firmy NVIDIA. Te wybiegające w przyszłość oświadczenia obowiązują tylko w chwili ich opublikowania. Firma NVIDIA nie podejmuje żadnych zobowiązań dotyczących aktualizacji tych wybiegających w przyszłość oświadczeń.

# # #

Copyright © 2008 NVIDIA Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszystkie nazwy firm i/lub produktów mogą być nazwami handlowymi, znakami towarowymi i/lub zastrzeżonymi znakami towarowymi ich prawnych właścicieli. Funkcjonalność, ceny, dostępność i specyfikacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia.

Uwaga: W przypadku zainteresowania również innymi notatkami prasowymi dotyczącymi firmy NVIDIA, prosimy odwiedzić stronę informacji prasowych znajdującą się tutaj.



 
 
 
 
FacebookTwitterGoogle+Nasza KlasaLinkedIn