Gra Bionic Commando obsługiwać będzie technologię NVIDIA PhysX

 
 

Jens Neuschaefer
Product PR Manager, Central/Eastern Europe
NVIDIA GmbH
jneuschaefer@nvidia.com
+49 89 628350015

Informacje prasowe publikuje:

Katarzyna Kapłon, Ewa Rudkowska
Tabasco s.c.
ul. Stolarska 8/2
53-205 Wrocław, POLAND
tabasco@tabasco.pl
tel.: +48 (71) 3632947, +48 (71) 3632223

»» Trailer

Gra Bionic Commando obsługiwać będzie technologię NVIDIA PhysX

CAPCOM, GRIN i NVIDIA zwiększają realizm nadchodzącej gry

SANTA CLARA, KALIFORNIA — 11 SIERPNIA 2008 — CAPCOM Co., Ltd., GRIN Entertainment oraz NVIDIA® Corporation, światowy lider technologii obliczeń wizualnych, wspólnie poinformowały dzisiaj, że nadchodząca gra Bionic Commando firmy CAPCOM wykorzystywać będzie akcelerowaną przez procesory graficzne technologię NVIDIA PhysX™ w celu ulepszenia obecnych w grze efektów dymu, kurzu, gruzu i broni. Bionic Commando, która ukaże się nakładem firmy GRIN na początku 2009 roku, jest jedną z wielu gier wykorzystujących technologię NVIDIA PhysX, najbardziej rozpowszechniony w branży interaktywnej rozrywki silnik fizyczny.

„CAPCOM jest bardzo zadowolony mogąc pracować z firmą GRIN nad wprowadzeniem klasycznej gry Bionic Commando w XXI wiek”, powiedział Ben Judd, producent Bionic Commando w CAPCOM. „CAPCOM jest także od dawna partnerem firmy NVIDIA i w grze Bionic Commando uzyskujemy wspólnie nową jakość, zwiększając realizm gry poprzez dodanie akcelerowanej przez GPU technologii PhysX”.

„Fizyka ma wpływ na całą branżę. Przetestowaliśmy wszystkie komercyjne systemy fizyki i wybór był oczywisty”, powiedział Bo Andersson, dyrektor generalny firmy GRIN Entertainment. „NVIDIA PhysX działa szybciej niż inne rozwiązania oraz dostępna jest na komputerach PC i konsolach, co jest dla nas ważne, jako że nasza gra ukaże się w wersjach na wszystkie ważne platformy. Wierzymy, że PhysX sprawi, iż Bionic Commando okaże się grą jeszcze bardziej realistyczną i wciągającą”.

Dzięki NVIDIA PhysX, świat dosłownie budzi się do życia: ściany można burzyć, drzewa zginane są przez wiatr, zaś płynąca woda zyskuje objętość i moc. Technologia PhysX wykorzystuje moc CPU oraz każdego procesora do obliczeń równoległych ogólnego zastosowania, w tym każdego procesora graficznego z serii NVIDIA GeForce® 8 lub nowszej, pozwalając uzyskać 10-20 razy większą złożoność grafiki niż jest to możliwe we współczesnych, tradycyjnych platformach bazujących na komputerach PC. W przeciwieństwie do rozwiązań konkurencyjnych, które nie skalują się wraz ze wzrostem wydajności sprzętu, technologia PhysX może wykorzystać najlepsze elementy architektur CPU i GPU, zapewniając wyjątkowe, wciągające wrażenia.

„Branża gier komputerowych i sami gracze są bardzo zadowoleni widząc powrót Bionic Commando. Włączenie do gry efektów fizycznych wykorzystujących technologię PhysX znacząco podniesie atrakcyjność rozgrywki”, powiedział Roy Taylor, wiceprezes działu rozwoju treści cyfrowych w firmie NVIDIA. „Chcielibyśmy już zobaczyć, co stworzyły utalentowane zespoły z firm CAPCOM i GRIN, wykorzystując technologię NVIDIA PhysX oraz pomoc naszego zespołu programistów”.

Technologia NVIDIA PhysX, najbardziej rozpowszechniony w branży interaktywnej rozrywki silnik fizyczny, wykorzystywana jest w ponad 140 grach dostępnych na platformach Sony Playstation 3, Microsoft Xbox 360, Nintendo Wii i komputerach PC. Więcej informacji na temat technologii NVIDIA PhysX znaleźć można pod adresem www.nvidia.pl/physx.

O firmie NVIDIA
NVIDIA (Nasdaq: NVDA) jest światowym liderem technologii obliczeń wizualnych i twórcą GPU (procesora graficznego), układu o wysokiej wydajności oferującego nowoczesną, interaktywną grafikę w stacjach roboczych, komputerach osobistych, konsolach do gier i urządzeniach przenośnych. NVIDIA oferuje produkty z serii GeForce® dla zastosowań rozrywkowych i domowych, Quadro™ na rynku profesjonalnego projektowania i wizualizacji oraz Tesla™ dla rynku obliczeń o wysokiej wydajności. Siedziba firmy NVIDIA mieści się w Santa Clara w Kalifornii, z biurami w Azji, Europie i w obu Amerykach. Pierwsza konferencja NVISION 08 odbędzie się w dniach 25-27 sierpnia 2008 w San Jose w Kalifornii. Więcej informacji można znaleźć w internetowej witrynie firmy pod adresem www.nvidia.pl oraz www.nvision08.com.

Pewne oświadczenia przedstawione w tej informacji prasowej, w tym, ale nie ograniczając się do: zalet, funkcji, wydajności i możliwości procesorów graficznych NVIDIA GeForce z serii 9, technologii NVIDIA PhysX, obliczeń ogólnego zastosowania CUDA oraz technologii SLI; przyszłych zastosowań komputerów PC oraz dostępności nowych procesorów graficznych NVIDIA GeForce są oświadczeniami wybiegającymi w przyszłość i jako takie są obciążone ryzykiem i niepewnością, przez co stan faktyczny może znacząco różnić się od oczekiwań. Ryzyko to i niepewność dotyczą, ale nie są do nich ograniczone, opóźnień we wprowadzaniu do produkcji nowych produktów, opóźnień w integrowaniu produktów, zmian w preferencjach i potrzebach użytkowników, przyjęcia nowych produktów i technologii przez rynek, opracowywania nowych technologii, błędów wynikających z procesu produkcyjnego lub w oprogramowaniu, przyjęcia produktów konkurencji przez naszych klientów zamiast naszych produktów, ogólnych trendów w branży w tym cyklicznych trendów w przemyśle półprzewodników, wpływu produktów konkurencji oraz zmian w cennikach, zmian w standardach przemysłowych oraz interfejsach oraz innych czynników ryzyka wyszczególnianych w pewnych okresach czasu w raportach firmy NVIDIA przesyłanych do Securities and Exchange Commission (Komisja Papierów Wartościowych i Giełd), w tym w dokumencie Form 10-K za okres finansowy zakończony 27 kwietnia 2008 roku. Kopie dokumentów dostarczonych Komisji są dostępne bezpłatnie na stronie internetowej firmy NVIDIA. Te wybiegające w przyszłość oświadczenia obowiązują tylko w chwili ich opublikowania. Firma NVIDIA nie podejmuje żadnych zobowiązań dotyczących aktualizacji tych wybiegających w przyszłość oświadczeń.

# # #

Copyright © 2008 NVIDIA Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszystkie nazwy firm i/lub produktów mogą być nazwami handlowymi, znakami towarowymi i/lub zastrzeżonymi znakami towarowymi ich prawnych właścicieli. Funkcjonalność, ceny, dostępność i specyfikacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia.

Uwaga: W przypadku zainteresowania również innymi notatkami prasowymi dotyczącymi firmy NVIDIA, prosimy odwiedzić stronę informacji prasowych znajdującą się tutaj.



 
 
 
 
FacebookTwitterGoogle+Nasza KlasaLinkedIn