Gearbox Software zapewni niesamowite wrażenia z rozgrywki dzięki technologi PhysX od NVIDIA

 
 

Jens Neuschaefer
Product PR Manager, Central/Eastern Europe
NVIDIA GmbH
jneuschaefer@nvidia.com
+49 89 628350015

Informacje prasowe publikuje:

Katarzyna Kapłon, Ewa Rudkowska
Tabasco s.c.
ul. Stolarska 8/2
53-205 Wrocław, POLAND
tabasco@tabasco.pl
tel.: +48 (71) 3632947, +48 (71) 3632223

Gearbox Software zapewni niesamowite wrażenia z rozgrywki dzięki technologi PhysX od NVIDIA

Tytuły od Gearbox: Brothers in Arms, Borderland i Aliens: Colonial Marines wykorzystują zapierające dech w piersiach efekty fizyczne 

SANTA CLARA, Kalifornia —25 SIERPNIA 2008—Firma NVIDIA ogłosiła, że Gearbox Software wprowadzi wsparcie dla technologii NVIDIA PhysX™ w nadchodzących tytułach, Borderlands, Aliens: Colonial Marines, and Brothers in Arms: Hell’s Highway, w celu wzbogacenia wrażeń w grach o ciekawszym otoczeniu.

Technologia NVIDIA PhysX składa się z silnika fizycznego, API, oraz platformy oprogramowania pośredniego, co pozwala twórcom oprogramowania na dodawanie nowego poziomu realizmu w ich grach na wszystkich głównych platformach, m.in. Nintendo Wii, Playstation 3, Xbox 360 i komputerach PC. Technologia PhysX może być uruchamiana na procesorze ogólnym oraz na dowolnym procesorze graficznym obsługującym technologię CUDA, w tym wielu obecnych i przyszłych układach NVIDIA GeForce. Architektura równoległego przetwarzania wielu rdzeni procesora graficznego GeForce pozwala uzyskać 10 do 20 razy większą złożoność grafiki niż jest to możliwe w przypadku zwykłego CPU. Co ważniejsze, PhysX skaluje się wraz ze wzrostem wydajności sprzętu, zapewniając wyższą wydajność i bogatsze środowiska na platformach wykorzystujących wiele procesorów graficznych.

„Wykorzystujemy PhysX we wszystkich naszych grach 3D, w tym Brothers in Arms, Aliens: Colonial Marines i Borderlands”, powiedziała Corrinne Yu, szefowa działu technologii w firmie Gearbox Software. „Spoglądając w przyszłość, wykorzystanie równoległej architektury GPU do przetwarzania fizyki ma po prostu sens. Umożliwia to akcelerację niemal wszystkiego, od zderzeń ciał sztywnych, fizyki pojazdów, kolizji z elementami podlegającymi zniszczeniu i wielu innych efektów. Gracze będą mogli obcować z postaciami, obiektami i efektami, które dynamicznie oddziałują ze swoim środowiskiem w taki sam sposób, jak to ma miejsce w rzeczywistym świecie”.

Pierwszy tytuł z nowej serii science-fiction, Borderlands, łączy najlepsze elementy z osławionych gier akcji FPP Gearbox Software z możliwościami personalizacji gry przez graczy i walkami z pojazdów w celu stworzenia niepowtarzalnego doświadczenia czerpanego z gry. Aliens: Colonel Marines od Gearbox Software jest strzelaniną FPP, która utrzymuje atmosferę panującą w filmach przy jednoczesnym wykorzystaniu technologii nastepnej generacji w celu stworzenia całkowicie nowego, interaktywnego doświadczenia z Obcym w roli głównej. Prezentując bezprecedensową grafikę i grywalność, Brothers in Arms: Hell's Highway wrzuca graczy w buty spadochroniarza 101-szej dywizji Airborne podczas operacji Market Garden, największej operacji oddziałów Airborne podczas II Wojny Światowej. Wszystkie trzy tytuły mają zostać wypuszczone już niedługo.

“Praca z Gearbox nad nadchodzącymi tytułami była dla nas wielką przygodą,” powiedział Roy Taylor, wice-przewodniczący działu kontaktów z deweloperami w firmie NVIDIA. “Technologia NVIDIA PhysX szturmem opanowuje świat, a Gearbox jest na czele grupy tworzącej wysoce atrakcyjne, wciągające i interaktywne środowiska. Nigdy jeszcze nie było lepszego czasu, by być graczem.”

Technologia NVIDIA PhysX technology jest już zawarta w więcej niż 140 tytułach na Sony Playstation 3, Microsoft Xbox 360, Nintendo Wii i PC. Więcej informacji o technologii NVIDIA PhysX można znaleźć pod adresem: http://www.nvidia.pl/object/nvidia_physx_pl.html

Notka edytorska: Corrinne Yu, szefowa działu technologii w firmie Gearbox Software, będzie na NVISION08 i poprowadzi konferencję techniczną zatytułowaną: “Case Study—Integrating PhysX into Games” w środę, 27 sierpnia o 9:30. W celu uzyskania pełnej listy konferencji technicznych, proszę odwiedzić: http://speakers.nvision2008.com/agenda/ .

O Gearbox Software
Gearbox Software to niezależny, wielokrotnie nagradzany deweloper interaktywnej rozrywki odpowiedzialny za najlepiej sprzedawane tytuły na wszystkich ważnych platformach przeznaczonych do gier. Dzięki zatrudnianiu najbardziej utalentowanych ludzi z branży i używaniu sprawdzonych metod produkcji, Gearbox tworzy gry, które są zaawansowane technologicznie, kreatywne i, ponad wszystko, dają radość z gry. W celu uzyskania informacji o Gearbox Software, proszę odwiedzić: www.gearboxsoftware.com.

O firmie NVIDIA
NVIDIA (Nasdaq: NVDA) jest światowym liderem technologii obliczeń wizualnych i twórcą GPU (procesora graficznego), układu o wysokiej wydajności oferującego nowoczesną, interaktywną grafikę w stacjach roboczych, komputerach osobistych, konsolach do gier i urządzeniach przenośnych. NVIDIA oferuje produkty z serii GeForce® dla zastosowań rozrywkowych i domowych, Quadro™ na rynku profesjonalnego projektowania i wizualizacji oraz Tesla™ dla rynku obliczeń o wysokiej wydajności. Siedziba firmy NVIDIA mieści się w Santa Clara w Kalifornii, z biurami w Azji, Europie i w obu Amerykach. Pierwsza konferencja NVISION 08 odbędzie się w dniach 25-27 sierpnia 2008 w San Jose w Kalifornii. Więcej informacji można znaleźć w internetowej witrynie firmy pod adresem www.nvidia.pl oraz www.nvision08.com.

Pewne oświadczenia przedstawione w tej informacji prasowej, w tym, ale nie ograniczając się do: korzyści, funkcji, wpływu i możliwości procesorów graficznych NVIDIA GeForce, technologii NVIDIA PhysX; i CUDA; wpływu fizyki na gry komputerowe oraz wydania APB są oświadczeniami wybiegającymi w przyszłość i jako takie są obciążone ryzykiem i niepewnością, przez co stan faktyczny może znacząco różnić się od oczekiwań. Ryzyko to i niepewność dotyczą, ale nie są do nich ograniczone, możliwości produkcyjnych firm trzecich w zakresie produkcji, montażu i testowania naszych produktów; problemów projektowych, produkcyjnych lub programowych; opracowania szybszych lub bardziej wydajnych procesoró1) graficznych; opóźnień w publikacji gier; wykorzystania GPU w graficze komputerowej; wpływu postępu technologicznego i konkurencji; zmian w preferencjach i wymaganiach klientów oraz innych czynników ryzyka wyszczególnianych w pewnych okresach czasu w raportach firmy NVIDIA przesyłanych do Securities and Exchange Commission (Komisja Papierów Wartościowych i Giełd), w tym w dokumencie Form 10-K za okres finansowy zakończony 27 kwietnia 2008 roku. Kopie dokumentów dostarczonych Komisji są dostępne bezpłatnie na stronie internetowej firmy NVIDIA. Te wybiegające w przyszłość oświadczenia obowiązują tylko w chwili ich opublikowania i, z wyjątkiem przypadków przewidzianych przez prawo, firma NVIDIA nie podejmuje żadnych zobowiązań dotyczących aktualizacji tych wybiegających w przyszłość oświadczeń.

# # #

Copyright © 2008 NVIDIA Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszystkie nazwy firm i/lub produktów mogą być nazwami handlowymi, znakami towarowymi i/lub zastrzeżonymi znakami towarowymi ich prawnych właścicieli. Funkcjonalność, ceny, dostępność i specyfikacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia.

Uwaga: W przypadku zainteresowania również innymi notatkami prasowymi dotyczącymi firmy NVIDIA, prosimy odwiedzić stronę informacji prasowych znajdującą się tutaj.



 
 
 
 
FacebookTwitterGoogle+Nasza KlasaLinkedIn