NVIDIA PhysX oraz aplikacje oparte na CUDA zostały pobrane ponad milion razu w ciągu mniej niż dwóch tygodni

 
 

Jens Neuschaefer
Product PR Manager, Central/Eastern Europe
NVIDIA GmbH
jneuschaefer@nvidia.com
+49 89 628350015

Informacje prasowe publikuje:

Katarzyna Kapłon, Ewa Rudkowska
Tabasco s.c.
ul. Stolarska 8/2
53-205 Wrocław, POLAND
tabasco@tabasco.pl
tel.: +48 (71) 3632947, +48 (71) 3632223

NVIDIA PhysX oraz aplikacje oparte na CUDA zostały pobrane ponad milion razu w ciągu mniej niż dwóch tygodni

Procesory Graficzne NVIDIA GeForce Oferują Grafikę plus Nowe Rewolucyjne Funkcje Które Stają Się Coraz Bardziej Popularne Wśród Klientów i Twórców Oprogramowania

SANTA CLARA, CA—18 WRZEŚNIA 2008—Grafika to coś więcej niż szybkość odtwarzania klatek. Dzięki wprowadzeniu CUDA, środowisku programistycznemu dla języka C do przetwarzania równoległego, który pomaga wykorzystać moc procesorów graficznych NVIDIA GeForce w sposób w jaki nigdy przedtem nie była wykorzystywana, grafika stała się bardziej realistyczna. Jedynie procesory graficzne NVIDIA GeForce oferują połączenie możliwości wyświetlania dużej liczby klatek z niesamowitą jakością grafiki. To tłumaczy ponad milion pobrań pierwszego pakietu GeForce Power Pack w niecałe dwa tygodnie. Twórcy oprogramowania i gracze są zgodni: technologie procesorów graficznych GeForce takie jak PhysX, CUDA i 3D Stereo rządzą!

“Wrażenia podczas grania są dla mnie zdecydowanie ważniejsze niż numerki w programach do mierzenia wydajności. Nie jest zatem niespodzianką, że takie funkcje jak PhysX, Stereo 3D oraz możliwość obsługi kilku procesorów graficznych jest dla mnie bardzo ważna” napisał użytkownik SIrPauly na Rage3D.com, popularnym forum dyskusyjnym użytkowników komputerów PC. „Nie chcę tylko grać w grę, chcę ją poczuć i dać się jej pochłonąć”.

Pakiety GeForce Power Pack dostępne są za darmo i pozwalają użytkownikom zapoznać się nowymi technologiami NVIDIA, które radykalnie zmieniają sposób w jaki aplikacje są projektowane, sposób w jaki gramy w gry oraz wreszcie odczucia podczas grania. Środowisko gry ma być jak najbardziej prawdziwe tak, aby grający mógł się w nim całkowicie zanurzyć. Postacie muszą mieć możliwość poruszania i interakcji z obiektami, co będzie miało istotny - wręcz dramatyczny wpływ na rozgrywkę. PhysX oferuje twórcom takie możliwości, jak tworzenie uginających się na wietrze,, wody, która naturalnie odpływa i przypływa oraz innych obiektów, które mają znaczący wpływ na jakość rozgrywki.

“Technologie NVIDIA PhysX i CUDA zdobywają coraz większą popularność wśród twórców oprogramowania i stają się podstawą interaktywnych aplikacji rozrywkowych,” powiedział Roy Taylor, wice-przewodniczący działu kontaktów z deweloperami w firmie NVIDIA. „Najważniejsze silniki, na których opierają się dzisiejsze gry, takie jak Unreal Engine 3 i Gamebryo wspierają technologię PhysX. Spodziewanych jest pond 20 tytułów z obsługą tej technologii do końca roku i następne 20-25 w pierwszym kwartale 2009!”
Możliwość zanurzenia się w rozgrywce, którą oferują procesory graficzne GeForce, pokazuje graczom różnicę w jakości rozgrywki.

“Gram w Warmonger i ogromnie mi się ona podoba!” dodał Sir Pauly w swoim poście na forum Rage3D. „Schowany sprawdzam stopień załadowania broni i nagle moja kryjówka zostaje rozerwana na strzępy…. LOL! Stałem się łatwym celem i wiałem ile sił w nogach. To było super!”

“Próbowałem tego [PhysX] i… od razu polubiłem!” powiedział użytkownik Bamavoo na forum anandtech.com. “Warmonger jest super, ale nie mogę doczekać się gry o footballu amerykańskim [Backbreaker].”

“Tornado było niesamowite! Zauważyłem jak bot zniszczył rakietą dużą część gruzu i wyrównał go kolejną. Moje rakiety wybuchły, gdy próbowałem zabić bota. Tornado wyssało mnie przez zniszczone okno i zginąłem. Wszyscy dobrze się bawili!” relacjonował użytkownik CaveMan Jim na forum Rage3D.com.

Każdy właściciel karty z serii GeForce 8 lub wyższej może pobrać pierwszy pakiet GeForce Power Pack ze strony www.nvidia.pl/theforcewithin. Drugi pakiet GeForce Power Pack składający się z dodatkowych poziomów w grach, wersji demo i różnych gier ma zostać wydany 30 września 2008.

O firmie NVIDIA
NVIDIA (Nasdaq: NVDA) jest światowym liderem technologii obliczeń wizualnych i twórcą GPU (procesora graficznego), układu o wysokiej wydajności oferującego nowoczesną, interaktywną grafikę w stacjach roboczych, komputerach osobistych, konsolach do gier i urządzeniach przenośnych. NVIDIA oferuje produkty z serii GeForce® dla zastosowań rozrywkowych i domowych, Quadro™ na rynku profesjonalnego projektowania i wizualizacji oraz Tesla™ dla rynku obliczeń o wysokiej wydajności. Siedziba firmy NVIDIA mieści się w Santa Clara w Kalifornii, z biurami w Azji, Europie i w obu Amerykach Więcej informacji na stronie www.nvidia.pl.

Pewne oświadczenia przedstawione w tej informacji prasowej, w tym, ale nie ograniczając się do: zalet, funkcji, wydajności i możliwości procesorów graficznych NVIDIA GeForce, technologii NVIDIA PhysX oraz CUDA; wpływu fizyki na rynek gier video są oświadczeniami wybiegającymi w przyszłość i jako takie są obciążone ryzykiem i niepewnością, przez co stan faktyczny może znacząco różnić się od oczekiwań. Główne czynniki, które mogą spowodować, że stan faktyczny różnić się będzie od oczekiwanego to: wprowadzenie na rynek szybszych i bardziej wydajnych procesorów graficznych przez naszą konkurencję, opóźnień we wprowadzaniu do produkcji nowych produktów, opóźnień w integrowaniu produktów, zmian w preferencjach i potrzebach użytkowników, przyjęcia nowych produktów i technologii przez rynek, opracowywania nowych technologii, błędów wynikających z procesu produkcyjnego lub w oprogramowaniu, przyjęcia produktów konkurencji przez naszych klientów zamiast naszych produktów, ogólnych trendów w branży w tym cyklicznych trendów w przemyśle półprzewodników, wpływu produktów konkurencji oraz zmian w cennikach, zmian w standardach przemysłowych oraz interfejsach oraz innych czynników ryzyka wyszczególnianych w pewnych okresach czasu w raportach firmy NVIDIA przesyłanych do Securities and Exchange Commission (Komisja Papierów Wartościowych i Giełd), w tym w dokumencie Form 10-K za okres finansowy zakończony 27 kwietnia 2008 roku. Kopie dokumentów dostarczonych Komisji są dostępne bezpłatnie na stronie internetowej firmy NVIDIA. Te wybiegające w przyszłość oświadczenia obowiązują tylko w chwili ich opublikowania. Firma NVIDIA nie podejmuje żadnych zobowiązań dotyczących aktualizacji tych wybiegających w przyszłość oświadczeń.

# # #

Copyright © 2008 NVIDIA Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszystkie nazwy firm i/lub produktów mogą być nazwami handlowymi, znakami towarowymi i/lub zastrzeżonymi znakami towarowymi ich prawnych właścicieli. Funkcjonalność, ceny, dostępność i specyfikacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia.

Uwaga: W przypadku zainteresowania również innymi notatkami prasowymi dotyczącymi firmy NVIDIA, prosimy odwiedzić stronę informacji prasowych znajdującą się tutaj.



 
 
 
 
FacebookTwitterGoogle+Nasza KlasaLinkedIn