Technologia NVIDIA PhysX wnosi do gry Cryostasis: Sleep of Reason efekt dreszczyku emocji

 
 

Jens Neuschaefer
Product PR Manager, Central/Eastern Europe
NVIDIA GmbH
jneuschaefer@nvidia.com
+49 89 628350015

Informacje prasowe publikuje:

Katarzyna Kapłon, Ewa Rudkowska
Tabasco s.c.
ul. Stolarska 8/2
53-205 Wrocław, POLAND
tabasco@tabasco.pl
tel.: +48 (71) 3632947, +48 (71) 3632223

Technologia NVIDIA PhysX wnosi do gry Cryostasis: Sleep of Reason efekt dreszczyku emocji

Nadchodzący FPS od firmy 1C przyprawi graczy o dreszcze grozy

SANTA CLARA, KALIFORNIA—22 WRZEŚNIA 2008—W dzisiejszych czasach deweloperzy są zainteresowani nie tylko olśniewającą, wysoce realistyczną grafiką. Chcą gier, które wciągają graczy do wirtualnego świata. Aby osiągnąć pełne złudzenie rzeczywistości, środowisko gry powinno być maksymalnie realistyczne, zaś postacie muszą poruszać się i oddziaływać na umieszczone w środowisku obiekty, co z kolei powinno mieć wpływ na rozgrywkę. Nadchodząca gra Crysostasis: Sleep of Reason, interaktywna kombinacja horroru i thrillera w perspektywie pierwszej osoby, jest jedną z ciągle zwiększającej się liczby gier wprowadzających technologię NVIDIA® PhysX™. Dzięki temu atmosfera jest o wiele bardziej realistyczna - przepełniona strachem.

“Dla Cryostasis: Sleep of Reason, głównym założeniem jest podkreślenie wizualnych efektów dzięki żywemu i interaktywnemu środowisku, które wpływa na poziom realizmu doświadczanego przez graczy,” powiedział Darryl Still, dyrektor wydawniczy w 1C. “Technologia NVIDIA PhysX pozwoliła nam na stworzenie tej przerażającej i wysoce interaktywnej historii.”

Z silnikiem fizycznym NVIDIA PhysX wirtualny świat Cryostasis: Sleep of Reason ożywa: ubrania mogą być zamrożone lub rozmrożone, rozbite szkło staje się bronią, której należy unikać, inne obiekty, takie jak pudła, beczki i rury kanalizacyjne, w momencie postrzału lub zniszczenia, zaczynają żyć własnym życiem. Technologia NVIDIA PhysX, składająca się z silnika fizycznego, API i oprogramowania middleware, jest najbardziej interaktywnym silnikiem fizyki i wchodzi w skład ponad 140 tytułów przeznaczonych dla Sony Paystation 3, Microsoft Xbox 360, Nintendo Wii i PC.

Wykorzystując komputer kasy PC, technologia PhysX wykorzystuje moc zarówno procesora, jak każdego, zgodnego z CUDA, procesora obliczeń równoległych, czyli również karty graficznej od serii NVIDIA GeForce 8 wzwyż. Dzięki temu można obsłużyć od 10 do 20 razy bardziej skomplikowane graficznie środowiska niż bez zastosowania takiego procesora graficznego GeForce. Jedynie technologia PhysX jest w stanie wykorzystać w pełni architekturę CPU oraz GPU i zapewnić maksymalnie realistyczne doświadczenia użytkownikom. Wszystkie procesory graficzne serii GeForce 8 i nowsze obsługują technologię CUDA, dzięki czemu PhysX ma do dyspozycji ogromną, ponad 80-milionową bazę procesorów do obliczeń równoległych ogólnego zastosowania.

“1C i Action Forms, deweloperzy Cryostasis: Sleep of Reason, wyprodukowali grę, która niezaprzeczalnie może zostać nazwana najbardziej przerażającą grą na PC” powiedział Roy Taylor, wiceprezes NVIDIA do spraw kontaktów z developerami. “Gracze pokochają tę mieszaninę horroru i powieści science-fiction, która wrzuca ich na pokład lodołamacza o napędzie nuklearnym, około roku 1968. To jest gra, w którą będziesz musiał grać przy zapalonym świetle!”

Cryostasis: Sleep of Reason
planowo pojawi się na rynku pod koniec 2008 roku. W celu uzyskania większej ilości informacji, odwiedź http://www.nvidia.pl/object/games_cryostasis_pl.html

O firmie 1C
1C Company specjalizuje się w dystrybucji, wydawaniu i produkcji oprogramowania na rynek masowy. Założone w 1991 roku, 1C stało się wiodącym wydawcą i producentem we wschodniej i centralnej Europie. 1C Company jest uznanym producentem gier i posiada kilka wewnętrznych studiów. Produkcje 1C to między innymi IL-2 Sturmovik, IL-2 Sturmovik: Forgotten Battles, Aces Expansion Pack, Pacific Fighters i Theatre of War. 1C Company działa jako wydawca i producent z 30 niezależnymi studiami deweloperów i wyprodukowała ponad 100 projektów na PC oraz konsole.

O firmie NVIDIA
NVIDIA (Nasdaq: NVDA) jest światowym liderem technologii obliczeń wizualnych i twórcą GPU (procesora graficznego), układu o wysokiej wydajności oferującego nowoczesną, interaktywną grafikę w stacjach roboczych, komputerach osobistych, konsolach do gier i urządzeniach przenośnych. NVIDIA oferuje produkty z serii GeForce® dla zastosowań rozrywkowych i domowych, Quadro™ na rynku profesjonalnego projektowania i wizualizacji oraz Tesla™ dla rynku obliczeń o wysokiej wydajności. Siedziba firmy NVIDIA mieści się w Santa Clara w Kalifornii, z biurami w Azji, Europie i w obu Amerykach.

Pewne oświadczenia przedstawione w tej informacji prasowej, w tym, ale nie ograniczając się do: korzyści, funkcji, wpływu i możliwości procesorów graficznych NVIDIA GeForce, technologii NVIDIA PhysX; i CUDA; wpływu fizyki na gry komputerowe oraz wydania Cryostasis: Sleep of Reason są oświadczeniami wybiegającymi w przyszłość i jako takie są obciążone ryzykiem i niepewnością, przez co stan faktyczny może znacząco różnić się od oczekiwań. Ryzyko to i niepewność dotyczą, ale nie są do nich ograniczone, możliwości produkcyjnych firm trzecich w zakresie produkcji, montażu i testowania naszych produktów; problemów projektowych, produkcyjnych lub programowych; opracowania szybszych lub bardziej wydajnych procesorów graficznych; opóźnień w publikacji gier; wykorzystania GPU w grafice komputerowej; wpływu postępu technologicznego i konkurencji; zmian w preferencjach i wymaganiach klientów oraz innych czynników ryzyka wyszczególnianych w pewnych okresach czasu w raportach firmy NVIDIA przesyłanych do Securities and Exchange Commission (Komisja Papierów Wartościowych i Giełd), w tym w dokumencie Form 10-K za okres finansowy zakończony 27 kwietnia 2008 roku. Kopie dokumentów dostarczonych Komisji są dostępne bezpłatnie na stronie internetowej firmy NVIDIA. Te wybiegające w przyszłość oświadczenia obowiązują tylko w chwili ich opublikowania i, z wyjątkiem przypadków przewidzianych przez prawo, firma NVIDIA nie podejmuje żadnych zobowiązań dotyczących aktualizacji tych wybiegających w przyszłość oświadczeń.

# # #

Copyright © 2008 NVIDIA Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszystkie nazwy firm i/lub produktów mogą być nazwami handlowymi, znakami towarowymi i/lub zastrzeżonymi znakami towarowymi ich prawnych właścicieli. Funkcjonalność, ceny, dostępność i specyfikacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia.

Uwaga: W przypadku zainteresowania również innymi notatkami prasowymi dotyczącymi firmy NVIDIA, prosimy odwiedzić stronę informacji prasowych znajdującą się tutaj.



 
 
 
 
FacebookTwitterGoogle+Nasza KlasaLinkedIn