NVIDIA zostaje światowym dostawcą narzędzi programistycznych PhysX SDK dla konsoli Wii

 
 

Product PR

Jens Neuschaefer
Product PR Manager, Central/Eastern Europe
NVIDIA GmbH
jneuschaefer@nvidia.com
+49 89 628350015

Informacje prasowe publikuje:

Katarzyna Kapłon, Ewa Rudkowska
Tabasco s.c.
ul. Stolarska 8/2
53-205 Wrocław, POLAND
tabasco@tabasco.pl
tel.: +48 (71) 3632947, +48 (71) 3632223

NVIDIA zostaje światowym dostawcą narzędzi programistycznych PhysX SDK dla konsoli Wii

SANTA CLARA, CA — 19 MARCA, 2009 — NVIDIA® Corporation informuje o rozpoczęciu współpracy w zakresie dostaw narzędzi programistycznych dla konsoli Wii™. Od dziś pakiet NVIDIA® PhysX™ SDK jest dostępny dla zarejestrowanych deweloperów Wii.

“Dzięki sukcesowi konsoli Wii, Nintendo otworzyło nowy rozdział na rynku domowej rozrywki i gier wideo. Wprowadzenie narzędzi PhysX SDK przeznaczonych dla Wii jest kluczowym punktem strategii wsparcia dla wielu platform i integralną częścią naszego modelu biznesowego w zakresie współpracy z deweloperami i wydawcami gier,” powiedział Tony Tamasi, starszy wiceprezes ds. treści i technologii w NVIDIA. “Dzięki technologii NVIDIA PhysX deweloperzy mogą w łatwy sposób tworzyć bardziej realistyczne środowiska gier, aby sprostać rosnącym potrzebom szerokiego grona użytkowników Wii.”

Pakiet programistyczny dla developerów NVIDIA PhysX (SDK) składa się z silnika fizycznego i w pełni funkcjonalnego API, zapewniając twórcom oprogramowania, animatorom, twórcom gier i artystom bezprecedensową kontrolę artystyczną nad interaktywnymi zdarzeniami fizycznymi pomiędzy postaciami a otoczeniem, poprzez tworzenie coraz lepszych efektów fizyki w czasie rzeczywistym.

Narzędzia programistyczne PhysX SDK dla konsoli Wii i wszystkich głównych platform dla gier dostępne są do pobrania i licencjonowania bezpośrednio ze strony internetowej NVIDIA. Więcej informacji na temat licencji PhysX SDK lub technologii NVIDIA PhysX jest dostępnych na stronie http://www.nvidia.pl/physx.

O firmie NVIDIA
NVIDIA jest światowym liderem technologii obliczeń wizualnych i twórcą GPU (procesora graficznego), układu o wysokiej wydajności oferującego nowoczesną, interaktywną grafikę w stacjach roboczych, komputerach osobistych, konsolach do gier i urządzeniach przenośnych. NVIDIA oferuje produkty z serii GeForce dla zastosowań rozrywkowych i domowych, Quadro® na rynku profesjonalnego projektowania i wizualizacji oraz Tesla™ dla rynku obliczeń o wysokiej wydajności. Siedziba firmy NVIDIA mieści się w Santa Clara w Kalifornii, z biurami w Azji, Europie i w obu Amerykach. Więcej informacji można znaleźć w internetowej witrynie firmy pod adresem www.nvidia.pl.

Pewne oświadczenia przedstawione w tej informacji prasowej, w tym, ale nie ograniczając się do: korzyści, celu, planów i kwot zainwestowanych w procesory graficzne NVIDIA GeForce GPU, technologie NVIDIA PhysX i CUDA, wpływie obliczeń fizycznych na gry video, dostępności technologii NVIDIA PhysX dla zarejestrowanych deweloperów gier dla konsoli Wii na całym świecie i relacjach pomiędzy firmami NVIDIA i Nintendo są oświadczeniami wybiegającymi w przyszłość i jako takie są obciążone ryzykiem i niepewnością, przez co stan faktyczny może znacząco różnić się od oczekiwań. Ryzyko to i niepewność dotyczą, ale nie są do nich ograniczone: rozwoju bardziej wydajnych lub szybszych technologii; przyjęcia CPU do wykonywania zadań równoległych; projektów, błędów oprogramowania lub produkcji; wpływu rozwoju technologicznego i konkurencji; zmian w preferencjach klientów i ich wymaganiach; przyjęcia przez klientów odmiennych standardów lub produktów konkurencji; zmian w standardach i interfejsach przemysłowych; niespodziewanych spadków wydajności w naszych produktach lub technologiach w sytuacji, gdy zintegrowane zostają w systemach komputerowych oraz innych czynników ryzyka wyszczególnianych w pewnych okresach czasu w raportach firmy NVIDIA przesyłanych do Securities and Exchange Commission (Komisja Papierów Wartościowych i Giełd), w tym w dokumencie Form 10-Q za okres finansowy zakończony 26 października 2008 roku. Kopie dokumentów dostarczonych Komisji są dostępne bezpłatnie na stronie internetowej firmy NVIDIA. Te wybiegające w przyszłość oświadczenia obowiązują tylko w chwili ich opublikowania i, z wyjątkiem przypadków przewidzianych przez prawo, firma NVIDIA nie podejmuje żadnych zobowiązań dotyczących aktualizacji tych wybiegających w przyszłość oświadczeń.

# # #

© 2009 NVIDIA Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. NVIDIA, logotyp NVIDIA, PhysX, GeForce, Quadro, Tesla i CUDA są znakami towarowymi lub zarejestrowanymi znakami towarowymi NVIDIA Corporation w Stanach Zjednoczonych i pozostałych krajach. Inne nazwy firm i produktów mogą być znakami towarowymi ich prawnych właścicieli. Cechy, ceny, dostępność i specyfikacje mogą podlegać zmianom bez wcześniejszego powiadomienia.



 
 
 
 
FacebookTwitterGoogle+Nasza KlasaLinkedIn