Silnik gier BigWorld 2.0 nareszcie z technologią NVIDIA PhysX

 
 

Product PR

Jens Neuschaefer
Product PR Manager, Central/Eastern Europe
NVIDIA GmbH
jneuschaefer@nvidia.com
+49 89 628350015

Informacje prasowe publikuje:

Katarzyna Kapłon, Ewa Rudkowska
Tabasco s.c.
ul. Stolarska 8/2
53-205 Wrocław, POLAND
tabasco@tabasco.pl
tel.: +48 (71) 3632947, +48 (71) 3632223

Silnik gier BigWorld 2.0 nareszcie z technologią NVIDIA PhysX

Technologia NVIDIA PhysX zaimplementowana będzie w nadchodzącym wydaniu oprogramowania firmy Bigworld przeznaczonego do tworzenia gier typu MMOG

GAME DEVELOPERS CONFERENCE — SAN FRANCISCO — 26 MARZEC 2009 — NVIDIA Corporation ogłosiła dziś wprowadzenie technologii NVIDIA® PhysX™ do zestawu oprogramowania BigWorld Technology 2.0 firmy BigWorld, wykorzystywanego przez deweloperów gier na całym świecie do tworzenia fenomenalnych gier nowej generacji typu massively multiplayer online (MMOG) oraz związanych z nimi wirtualnych światów.

“Technologia NVIDIA PhysX jest niezrównanym, aktualnie dostępnym rozwiązaniem w dziedzinie obliczeń fizycznych, a jej implementacja w silnik BigWorld Technology 2.0 jest bardzo korzystna z naszego punktu widzenia” powiedział Gavin Longhurst, wicerezes BigWorld. “Dzięki tak potężnemu partnerstwu oddajemy do dyspozycji deweloperów najnowsze oprogramowanie i narzędzia, które pozwolą na wzmocnienie więzi nawiązywanych przez graczy w czasie gry online oraz rozwój wirtualnych światów pełnych dynamiki, realizmu i interaktywnych środowisk.”

Głównym zadaniem, dla którego powstała technologia NVIDIA PhysX, było zaoferowanie twórcom oprogramowania, animatorom, twórcom gier i artystom bezprecedensowej kontroli artystycznej nad interaktywnymi zdarzeniami fizycznymi pomiędzy postaciami a otoczeniem, poprzez tworzenie efektów fizyki oraz ich podgląd w czasie rzeczywistym.
Dzięki technologii NVIDIA PhysX światy pokazywane w grach dosłownie ożywają: ściany są burzone, szkło się tłucze, drzewa uginają się pod wpływem podmuchów wiatru, a woda rzeczywiście płynie dynamicznie, na podobieństwo silnych nurtów. Technologia PhysX współpracuje ze wszystkimi głównymi platformami gier, w tym Nintendo Wii, Playstation 3, Xbox 360 oraz komputerami PC i może być akcelerowana jednocześnie przez procesor CPU i dowolny procesor NVIDIA GPU obsługujący CUDA™.

“Połączenie technologii NVIDIA PhysX i pakietu BigWorld Technology 2.0 pomoże wykreować unikalne, niespotykane dotąd środowiska w grach online oraz związane z nimi wirtualne światy,” powiedział Tony Tamasi, starszy wiceprezes ds. treści i technologii w NVIDIA. “Dzisiejsza informacja jest kolejnym dowodem na rosnące zainteresowanie oraz tempo, w jakim wzrasta zastosowanie technologii NVIDIA PhysX, która, jak wiemy, znacząco podnosi poprzeczkę dla poziomu realizmu i interaktywności w nadchodzących grach.”

Więcej informacji o oprogramowaniu BigWorld Technology 2.0 można znaleźć pod adresem www.bigworldtech.com . Szczegółowe informacje dotyczące technologii NVIDIA PhysX znajdują się pod adresem http://www.nvidia.pl/physx .

O firmie NVIDIA
NVIDIA jest światowym liderem technologii obliczeń wizualnych i twórcą GPU (procesora graficznego), układu o wysokiej wydajności oferującego nowoczesną, interaktywną grafikę w stacjach roboczych, komputerach osobistych, konsolach do gier i urządzeniach przenośnych. NVIDIA oferuje produkty z serii GeForce dla zastosowań rozrywkowych i domowych, Quadro® na rynku profesjonalnego projektowania i wizualizacji oraz Tesla™ dla rynku obliczeń o wysokiej wydajności. Siedziba firmy NVIDIA mieści się w Santa Clara w Kalifornii, z biurami w Azji, Europie i w obu Amerykach. Więcej informacji można znaleźć w internetowej witrynie firmy pod adresem www.nvidia.pl.

Pewne oświadczenia przedstawione w tej informacji prasowej, w tym, ale nie ograniczając się do: korzyści, celu, planów i kwot zainwestowanych w procesory graficzne NVIDIA GeForce GPU, technologię NVIDIA PhysX i CUDA, wpływie obliczeń fizycznych na gry video, dostępności technologii NVIDIA PhysX dla zarejestrowanych deweloperów gier na całym świecie i relacjach pomiędzy firmami NVIDIA i BigWorld Technology są oświadczeniami wybiegającymi w przyszłość i jako takie są obciążone ryzykiem i niepewnością, przez co stan faktyczny może znacząco różnić się od oczekiwań. Ryzyko to i niepewność dotyczą, ale nie są do nich ograniczone: rozwoju bardziej wydajnych lub szybszych technologii; przyjęcia CPU do wykonywania zadań równoległych; projektów, błędów oprogramowania lub produkcji; wpływu rozwoju technologicznego i konkurencji; zmian w preferencjach klientów i ich wymaganiach; przyjęcia przez klientów odmiennych standardów lub produktów konkurencji; zmian w standardach i interfejsach przemysłowych; niespodziewanych spadków wydajności w naszych produktach lub technologiach w sytuacji gdy zintegrowane zostają w systemach komputerowych oraz innych czynników ryzyka wyszczególnianych w pewnych okresach czasu w raportach firmy NVIDIA przesyłanych do Securities and Exchange Commission (Komisja Papierów Wartościowych i Giełd), w tym w dokumencie Form 10-Q za okres finansowy zakończony 26 października 2008 roku. Kopie dokumentów dostarczonych Komisji są dostępne bezpłatnie na stronie internetowej firmy NVIDIA. Te wybiegające w przyszłość oświadczenia obowiązują tylko w chwili ich opublikowania i, z wyjątkiem przypadków przewidzianych przez prawo, firma NVIDIA nie podejmuje żadnych zobowiązań dotyczących aktualizacji tych wybiegających w przyszłość oświadczeń.

# # #

© 2009 NVIDIA Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. NVIDIA, logotyp NVIDIA, PhysX, GeForce, Quadro, Tesla i CUDA są znakami towarowymi lub zarejestrowanymi znakami towarowymi NVIDIA Corporation w Stanach Zjednoczonych i pozostałych krajach. Inne nazwy firm i produktów mogą być znakami towarowymi ich prawnych właścicieli. Cechy, ceny, dostępność i specyfikacje mogą podlegać zmianom bez wcześniejszego powiadomienia.



 
 
 
 
FacebookTwitterGoogle+Nasza KlasaLinkedIn