Technologia NVIDIA PhysX w pakiecie Trinigy Vision Engine 7

 
 

Jens Neuschaefer
Product PR Manager, Central/Eastern Europe
NVIDIA GmbH
jneuschaefer@nvidia.com
+49 89 628350015

Informacje prasowe publikuje:

Katarzyna Kapłon, Ewa Rudkowska
Tabasco s.c.
ul. Stolarska 8/2
53-205 Wrocław, POLAND
tabasco@tabasco.pl
tel.: +48 (71) 3632947, +48 (71) 3632223

Technologia NVIDIA PhysX w pakiecie Trinigy Vision Engine 7

Technologia NVIDIA PhysX staje się integralną częścią pakietu programistycznego Trinigy Vision Game Engine SDK

GAME DEVELOPERS CONFERENCE (GDC) — SAN FRANCISCO — 26 MARZEC 2009 — NVIDIA Corporation podała dziś informację o wprowadzeniu przez Trinigy, niezależną firmę i wiodącego dostawcę silników programistycznych do gier, wieloplatformowej integracji z technologią NVIDIA® PhysX™ , dostępnej dla licencjobiorców najnowszego pakietu oprogramowania Vision Engine 7 .

W rezultacie, licencjobiorcy Trinigy Vision Engine uzyskają bezpłatny dostęp do technologii NVIDIA PhysX™ , opracowanej dla platform PC, Xbox360™, PLAYSTATION®3 i Nintendo Wii™ , która jest integralną częścią licencji Vision SDK.

“Większość naszych klientów wybiera NVIDIA PhysX, aby wprowadzić do swoich gier realistyczne efekty zjawisk fizycznych.” powiedział Dag Frommhold, dyrektor działu współpracy z partnerami w Trinigy. “ Dlatego też jesteśmy zadowoleni, że nasi licencjobiorcy będą mogli skorzystać z najnowocześniejszej technologii obliczeń fizycznych zarówno dla komputerów PC jak i konsol.

Trinigy Vision Engine 7 jest jedną z najbardziej zaawansowanych ogólnoświatowych technologii wykorzystanych przez profesjonalnych twórców gier. W chwili obecnej tak znane firmy, jak Ubisoft, Firefly, Take 2, Neowiz, Dreamcatcher, Spellbound i inne, stosują Vision Engine w licznych projektach gier opracowywanych na całym świecie, dając tym samym dowód na jego wszechstronność i możliwość zastosowania w wielu kategoriach gier, w tym w strategiach rozgrywających się w czasie rzeczywistym, wyścigach, grach typu FPS, RPG oraz MMO.

Dzięki technologii NVIDIA PhysX deweloperzy mogą wykorzystać w swoich grach efekty dynamiki ciał sztywnych, wykrywania zderzeń oraz symulacji ruchu tkanin, które znacząco wpływają na wrażenia podczas rozgrywki oraz rozwój fabuły na ekranie, które to efekty nabierają rozmachu dzięki akceleracji i sile obliczeniowej procesora CPU wraz z dowolnym procesorem graficznym NVIDIA obsługującym technologię CUDA™.

“NVIDIA ma za sobą długoletnią i owocną współpracę z Trinigy, która rozpoczęła się jeszcze w 2001 roku,” dodał Tony Tamasi, starszy wiceprezes ds. treści i technologii w NVIDIA. “Połączenie technologii PhysX z Vision Engine to unikalna, fascynująca i innowacyjna platforma, z pomocą której deweloperzy będą mogli tworzyć szereg najgorętszych tytułów na świecie”.

Dodatkowe informacje o Trinigy Vision Engine dostępne są na stronie www.trinigy.net . Więcej informacji na temat technologii NVIDIA PhysX znajduje się pod adresem www.nvidia.pl/physx .

O firmie Trinigy
Trinigy to niezależna firma koncentrująca swoje działania na rozwoju zaawansowanych technologii grafiki 3D. Siedziba firmy mieści się we wschodnich Niemczech, z biurami w Austin w Teksasie (USA). Firma 3D Trinigy jest jednym ze światowych liderów w dziedzinie tworzenia silników gier. Silnik Vision Engine 7 jest aktualnie dostępny dla komputerów PC (DX9, DX10) oraz dla platform Xbox360™, PLAYSTATION®3, Nintendo Wii™, XBLA™, PSN™ i WiiWare™.

O firmie NVIDIA
NVIDIA jest światowym liderem technologii obliczeń wizualnych i twórcą GPU (procesora graficznego), układu o wysokiej wydajności oferującego nowoczesną, interaktywną grafikę w stacjach roboczych, komputerach osobistych, konsolach do gier i urządzeniach przenośnych. NVIDIA oferuje produkty z serii GeForce dla zastosowań rozrywkowych i domowych, Quadro® na rynku profesjonalnego projektowania i wizualizacji oraz Tesla™ dla rynku obliczeń o wysokiej wydajności. Siedziba firmy NVIDIA mieści się w Santa Clara w Kalifornii, z biurami w Azji, Europie i w obu Amerykach. Więcej informacji można znaleźć w internetowej witrynie firmy pod adresem www.nvidia.pl.

Pewne oświadczenia przedstawione w tej informacji prasowej, w tym, ale nie ograniczając się do: korzyści, celu, planów i kwot zainwestowanych w procesory graficzne NVIDIA GeForce GPU, technologię NVIDIA PhysX i CUDA, wpływie obliczeń fizycznych na gry video, dostępności technologii NVIDIA PhysX dla zarejestrowanych deweloperów Vision Engine 7 na całym świecie i relacjach pomiędzy firmami NVIDIA i Trinigy są oświadczeniami wybiegającymi w przyszłość i jako takie są obciążone ryzykiem i niepewnością, przez co stan faktyczny może znacząco różnić się od oczekiwań. Ryzyko to i niepewność dotyczą, ale nie są do nich ograniczone: rozwoju bardziej wydajnych lub szybszych technologii; przyjęcia CPU do wykonywania zadań równoległych; projektów, błędów oprogramowania lub produkcji; wpływu rozwoju technologicznego i konkurencji; zmian w preferencjach klientów i ich wymaganiach; przyjęcia przez klientów odmiennych standardów lub produktów konkurencji; zmian w standardach i interfejsach przemysłowych; niespodziewanych spadków wydajności w naszych produktach lub technologiach w sytuacji gdy zintegrowane zostają w systemach komputerowych oraz innych czynników ryzyka wyszczególnianych w pewnych okresach czasu w raportach firmy NVIDIA przesyłanych do Securities and Exchange Commission (Komisja Papierów Wartościowych i Giełd), w tym w dokumencie Form 10-Q za okres finansowy zakończony 26 października 2008 roku. Kopie dokumentów dostarczonych Komisji są dostępne bezpłatnie na stronie internetowej firmy NVIDIA. Te wybiegające w przyszłość oświadczenia obowiązują tylko w chwili ich opublikowania i, z wyjątkiem przypadków przewidzianych przez prawo, firma NVIDIA nie podejmuje żadnych zobowiązań dotyczących aktualizacji tych wybiegających w przyszłość oświadczeń.

# # #

© 2009 NVIDIA Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. NVIDIA, logotyp NVIDIA, PhysX, GeForce, Quadro, Tesla i CUDA są znakami towarowymi lub zarejestrowanymi znakami towarowymi NVIDIA Corporation w Stanach Zjednoczonych i pozostałych krajach. Inne nazwy firm i produktów mogą być znakami towarowymi ich prawnych właścicieli. Cechy, ceny, dostępność i specyfikacje mogą podlegać zmianom bez wcześniejszego powiadomienia.



 
 
 
 
FacebookTwitterGoogle+Nasza KlasaLinkedIn