Długo oczekiwana gra Batman: Arkham Asylum firm eidos interactive i warner bros. Interactive entertainment obsługuje technologię NVIDIA PhysX

 
 

Product PR

Jens Neuschaefer
Product PR Manager, Central/Eastern Europe
NVIDIA GmbH
jneuschaefer@nvidia.com
+49 89 628350015

Informacje prasowe publikuje:

Katarzyna Kapłon, Ewa Rudkowska
Tabasco s.c.
ul. Stolarska 8/2
53-205 Wrocław, POLAND
tabasco@tabasco.pl
tel.: +48 (71) 3632947, +48 (71) 3632223

BatmanArkhamAsylumNvidia

Długo oczekiwana gra Batman: Arkham Asylum firm eidos interactive i warner bros. Interactive entertainment obsługuje technologię NVIDIA PhysX

Wciągające przygody rozgrywające się w niezwykle szczegółowej scenerii

SANTA CLARA, KALIFORNIA — 6 SIERPNIA 2009 – Firmy Eidos Interactive, Warner Bros. Interactive Entertainment i NVIDIA Corporation poinformowały dzisiaj, że wersja Games for Windows® LIVE nadchodzącej gry na licencji DC Comics - Batman: Arkham Asylum™ obsługiwać będzie technologię NVIDIA® PhysX®, pozwalającą na tworzenie niezwykle realistycznych środowisk wypełnionych w pełni interaktywnymi materiałami i obiektami. W rezultacie rozgrywka na komputerach PC będzie bardziej mroczna i realistyczna, a gracze będą mogli głębiej wciągnąć się w podróż Batmana do szpitala psychiatrycznego dla obłąkanych przestępców w Gotham City.

Technologia PhysX, sprzętowo akcelerowana przez obsługujące ją procesory graficzne NVIDIA GeForce, zapewnia głębsze zaangażowanie graczy w Batman: Arkham Asylum™ dzięki wykorzystaniu mocy przetwarzania NVIDIA GPU do renderowania w środowisku obiektów fizycznych, które nie tylko współtworzą ogólny wygląd gry, ale także kreują wciągający i wiarygodny świat gry.

Dzięki technologii PhysX, gracze mogą przemierzać ciemne korytarze wypełnione wolumetryczną mgłą, reagującą na ruchy Batmana i pajęczynami, rozrywanymi przez bohatera. Podczas walki z pomocnikami Jokera rozrzucone papiery, puszki i inne śmieci tworzą poruszający się wir. Chyląca się ku upadkowi gotycka architektura dosłownie rozpada się w czasie gry: odpadają dachówki, filary rozpadają się przy uderzeniu, zaś kawałki pękającego szkła i gruzu ścielą się u stóp Batmana.

„Obsługa technologii NVIDIA PhysX pozwoliła nam wzbogacić pecetową wersję gry”, powiedział Sefton Hill, Game Director w firmie Rocksteady Studios. „Gdy Batman oddziałuje ze środowiskiem, stary szpital psychiatryczny tworzy bardziej wciągający i wiarygodny, dosłownie wsysający gracza świat”.

W grze Batman: Arkham Asylum™ gracze przeżyją ponurą przygodę, zgłębiając się w mroki Arkham Asylum – szpital psychiatrycznego dla obłąkanych przestępców w mieście Gotham. Poruszając się w cieniu wywoływać będą strach wśród swoich wrogów i walczyć z Jokerem oraz największymi złoczyńcami Gotham City. Korzystając z licznych gadżetów i umiejętności Batmana, gracze odkryją tryb Invisible Predator™, pozwalający na cichą eliminację wrogów i spróbują zniweczyć szalony plan Jokera.

Platforma do tworzenia oprogramowania NVIDIA PhysX składa się z silnika fizycznego, API oraz oprogramowania pośredniczącego (middleware) zaprojektowanych tak, aby pozwolić twórcom oprogramowania i animatorom na pełną kontrolę nad działaniem elementów interaktywnych, umożliwiając im podgląd zdarzeń fizycznych w czasie rzeczywistym. Aby wykorzystać technologię PhysX w grze Batman: Arkham Asylum™, gracze muszą mieć kompatybilny GPU firmy NVIDIA oraz kopię wersji Games for Windows® LIVE gry, która ukaże się w europejskich sklepach 18 września 2009 roku.

Batman: Arkham Asylum™ będzie także dostępna w wersjach dla konsol Xbox 360® firmy Microsoft® oraz PLAYSTATION®3 – w Europie już od 28 sierpnia 2009 roku.

Więcej informacji na temat gry znaleźć można na stronie www.batmanarkhamasylum.com, zaś dodatkowe informacje o technologii NVIDIA PhysX dostępne są na stronie www.nvidia.pl/physx.

O firmie Warner Bros. Interactive Entertainment
Warner Bros. Interactive Entertainment, oddział Warner Bros. Home Entertainment Group, jest wiodącym światowym wydawcą, twórcą, licencjodawcą i dystrybutorem materiałów rozrywkowych w branży interaktywnej rozrywki - w tym gier produkowanych przez siebie oraz przez firmy trzecie - dla wszystkich obecnych platform, w tym konsol, urządzeń przenośnych oraz komputerów PC.

O firmie Eidos Interactive Ltd.
Firma Eidos jest twórcą wielu wiodących światowych marek w branży gier komputerowych, w tym kilku studiów produkujących gry, takich jak Crystal Dynamics, IO Interactive, Beautiful Game Studios, Eidos Game Studios, Eidos Hungary oraz Eidos Montreal, a także biur sprzedaży i dystrybucji w Europie i Stanach Zjednoczonych. Grupa jest właścicielem takich marek jak Tomb Raider™, Hitman™, Deus Ex™, Championship Manager™ oraz Just Cause™. Eidos jest przedsiębiorstwem zależnym firmy Square Enix Holdings Co., Ltd.

Just Cause, Deus Ex, Tomb Raider, Hitman, Championship Manager, Eidos i logotyp Eidos są znakami towarowymi lub zarejestrowanymi znakami towarowymi Eidos Interactive Ltd. Wszelkie prawa zastrzeżone. SQUARE ENIX jest znakiem towarowym lub zarejestrowanym znakiem towarowym Square Enix Holdings Co., Ltd. w Stanach Zjednoczonych i/lub pozostałych krajach. Wszelkie inne znaki towarowe są własnością ich właścicieli.

O firmie NVIDIA
NVIDIA (Nasdaq: NVDA) jest światowym liderem technologii obliczeń wizualnych i twórcą GPU (procesora graficznego), układu o wysokiej wydajności oferującego nowoczesną, interaktywną grafikę w stacjach roboczych, komputerach osobistych, konsolach do gier i urządzeniach przenośnych. NVIDIA oferuje produkty z serii GeForce® dla zastosowań rozrywkowych i domowych, Quadro® na rynku profesjonalnego projektowania i wizualizacji oraz Tesla™ dla rynku obliczeń o wysokiej wydajności. Siedziba firmy NVIDIA mieści się w Santa Clara w Kalifornii, z biurami w Azji, Europie i w obu Amerykach. Więcej informacji można znaleźć w internetowej witrynie firmy pod adresem www.nvidia.pl.

###

© 2009 NVIDIA Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. NVIDIA, logotyp NVIDIA, PhysX, GeForce, Quadro i Tesla są znakami towarowymi i/lub zarejestrowanymi znakami towarowymi NVIDIA Corporation w Stanach Zjednoczonych i pozostałych krajach. Wszystkie nazwy firm i produktów mogą być znakami towarowymi ich prawnych właścicieli.



 
 
 
 
FacebookTwitterGoogle+Nasza KlasaLinkedIn