Zaawansowany rendering

NVIDIA Iray
Renderuj swą rzeczywistość
Renderuj swą rzeczywistość
Divider

< Powrót do Produktów | 3DS MAX | MAYA |CINEMA 4D | RHINO | IRAY SERVER

 

Iray dla 3ds Max

NVIDIA® Iray® dla 3ds Max to rozwiązanie renderujące w formie wtyczki, przeznaczone zarówno do symulacji oświetlenia, jak i tworzenia oszałamiających obrazów. Uwolnij pełną potęgę interaktywności i skalowalności Iray dzięki temu łatwemu w użyciu oprogramowaniu renderującym. Intuicyjnie projektuj z fotorealistycznym materiałem wynikowym, aby zmaksymalizować swą produktywność w trakcie procesu tworzenia. Łatwo twórz i modyfikuj fizycznie poprawne oświetlenie i materiały z wykorzystaniem narzędzi odpowiadających za tok pracy, bezpośrednio zintegrowanych w oprogramowaniu 3ds Max. Wszystkie materiały i oświetlenie, włącznie z darmową biblioteką NVIDIA vMaterials Library, zbudowano w oparciu o język NVIDIA Material Definition Language, dzięki czemu możliwa jest ich wymiana pomiędzy innymi, zgodnymi z MDL, produktami.

 
 

NVIDIA Iray

 

"Zapoznaj się z nową wtyczką 3ds Max i zobacz jak łatwo można tworzyć i modyfikować fizycznie poprawne światła i materiały, aby uzyskać oszałamiające wizualizacje."

Cechy Iray dla 3ds Max

UJĘCIA VR
 
  • Dostępny jest nowy obiektyw VR do szybkiego tworzenia ujęć VR przy użyciu Sferycznej Kamery Iray
  • Jednoczesny interaktywny rendering dla lewego i prawego oka w oknie ActiveShade 3ds Max
  • Połącz wyświetlanie dla obojga oczu w obraz ustawiony lewo/prawo lub góra/dół
  • Interaktywnie dostosuj parametry separacji i ogniskowej oka
 
Rendering
 

  • Realistyczny rendering z obsługą gotowego materiału wideo tła
  • Zoptymalizuj pamięć renderingu dzięki dodatkowym narzędziom kompresji tekstur
  • Wykorzystuje wszystkie wspierane układy GPU i CPU w obrębie systemu, zapewniając użytkownikowi kontrolę nad zasobami
  • Fizycznie poprawny rendering path-trace w oknie ActiveShade oprogramowania 3ds Max zapewnia precyzyjny podgląd końcowych rezultatów w trakcie dopracowywania scen
  • Superszybki interaktywny ray tracing Iray w oknie ActiveShade oprogramowania 3ds Max zapewnia natychmiastowe informacje zwrotne dotyczące transformacji obiektów i edycji oświetlenia
  • Zoptymalizowane próbkowanie na potrzeby dokładnej kaustyki i wysoce pośredniego oświetlenia
  • Technika motion blur przy wykorzystaniu efektu wielu przebiegów kamery w 3ds Max

  • Jednoczesne tworzenie elementów renderowanego obrazu z pomijalnym wpływem na prędkość działania
  • Własne wyrażenia techniki Light Path Expressions dające ogromną elastyczność podczas postprodukcji
  • Szybka reakcja funkcji głębi ostrości po wprowadzanych zmianach (przy wykorzystaniu efektu wielu przebiegów kamery w 3ds Max)
  • Obsługa matowych cieni i odbić zwiększająca elastyczność kompozycji
  • Niezależna od oświetlenia obsługa obrazów tła
  • Tryb symulacji oświetlenia do oceny wartości oświetlenia w luksach/stopokandelach w każdym widocznym punkcie
  • Redukcja szumu dzięki filtrowi Firefly
  • Skalowalny rozproszony rendering z wykorzystaniem oprogramowania Iray Server
  • Obsługa rozwiązania NVIDIA Quadro® VCA do zdalnego interaktywnego renderingu

 
Oświetlenie
 

  • Oświetl swoją scenę animowanymi materiałami IBL, aby tworzyć oszałamiające sekwencje poklatkowe
  • Szybko dostosuj parametry oświetlenia dzięki oknu dialogowemu oświetlenia Iray+
  • Interaktywna aktualizacja (w oknie ActiveShade) po zmianach pozycji i parametrów oświetlenia
  • Oświetlenie oparte na obrazie w celu szybkiego tworzenia przekonywujących środowisk
  • Obsługa standardowego i fotometrycznego światła 3ds Max

  • Nowy typ fotometrycznego światła Iray, obsługa profilu IES
  • Rzeczywiste jednostki atrybutów oświetlenia na potrzeby precyzyjnej symulacji
  • Oświetlanie przez geometrię i materiały emitujące światło
  • Brak spowolnień wynikających z dodawania kolejnych źródeł światła
  • Tryb analizy całościowego oświetlenia w każdym widocznym punkcie sceny

 
Materiały
 

  • Zwiększ szczegółowość detali dzięki obsłudze mapowania przemieszczeńupport
  • Dopracuj szczegóły dzięki obsłudze parametrów wyjściowych bitmap 3ds Max
  • Interaktywna aktualizacja (w oknie ActiveShade) po zmianach materiałów sceny
  • Fizycznie poprawne materiały dzięki zastosowaniu podejścia intuicyjnego warstwowania wykorzystującego język NVIDIA Material Definition Language (MDL)
  • Obsługa do 16 warstw na materiał znacznie zwiększająca elastyczność
  • Ogromna elastyczność w zakresie materiałów, włącznie z rozpraszaniem podpowierzchniowym, cienkowarstwowością, kamieniami szlachetnymi itp.
  • Bezpośrednia praca w interfejsach 3ds Max do edycji materiałów w trybie kompaktowym edytora, jak i trybie Slate.
  • Zapisywanie materiałów języka MDL na potrzeby tworzenia własnych, udostępnianych bibliotek materiałów

  • Import i eksport materiałów MDL dający możliwość udostępniania materiałów pomiędzy różnymi aplikacjami Iray lub zgodnym z MDL oprogramowaniem renderującym (np. mental ray)
  • Obsługa do 4 kanałów mapujących UV na warstwę materiału
  • Konwersja natywnych materiałów Arch & Design oraz fotometrycznego światła i środowisk mental ray
  • Obsługa natywnych map 3ds Max i własnych procedur języka MDL (zawsze akcelerowanych przez GPU)
  • Opomiarowanie materiałów ze wspieranych urządzeń
  • Złożone parametry warstwowania włącznie z kalkomanią, powłoką i powierzchnią
  • Kompleksowo zweryfikowana biblioteka materiałów, aby pewnie przedstawić realistyczne wyniki

 
Tok pracy
 

  • Pasek menu Iray w celu szybkiego dostępu do najczęściej wykorzystywanych funkcji
  • Ciągłe informacje zwrotne z progresywnym renderingiem końcowego materiału po zmianach sceny
  • Bezproblemowe przełączanie pomiędzy trybem szybkiego ray tracingu i precyzyjnym trybem śledzenia ścieżki
  • Interaktywne mapowanie tonalne, aby szybko osiągnąć żądane poprawki ekspozycji, balansu bieli i kontrastu
  • Pełna obsługa animacji w zakresie wszystkich parametrów materiałów i światła
  • Obsługa skryptowania MaxScript
  • Obsługa oprogramowania Iray Server na potrzeby efektywnego i skalowalnego renderingu offline

  • Interaktywna obsługa oprogramowania Iray Server do strumieniowania z zewnętrznego urządzenia
  • Obsługa liniowo skalowalnego rozwiązaniaQuadro VCA do zdalnego, interaktywnego renderingu
  • Łatwa konwersja scen stworzonych z użyciem materiałów i oświetlenia mental ray
  • Przeglądaj swe projekty w różnych porach roku dzięki systemowi proceduralnego słońca i nieba oraz narzędziom analizy oświetlenia
  • Szybko ustawiaj sceny na potrzeby renderingu panoram stereoskopowych dla wyświetlaczy nagłownych VR
  • Zyskaj natychmiastowe informacje zwrotne dotyczące transformacji obiektów, edycji oświetlenia i materiałów w oknie ActiveShade