Pobieranie sterowników

RTX_DLSS_Game_Announcements

GeForce_Star_Wars_Outlaws

4070ti_Super_Availability

Studio_Contest_2023

RTX_40_Series_Upgrade

Sledź nas na Twitterze

Sledź nas na Facebook

Linux x64 (AMD64/EM64T) Display Driver

 
Wersja: 295.20
Data wydania: 2012.2.13
System operacyjny: Linux 64-bit
Język: Polski
Rozmiar pliku: 55.7 MB
Ściągnij

Najważniejsze zmiany
Obsługiwane produkty
Dodatkowe informacje
  • Dodano obsługę następującego układu GPU:
    •   Tesla X2090
  • Naprawiono błąd, który powodował pojawianie się czarnych obszarów na odwrocie twarzyniektórych modeli w oprogramowaniu Maya.
  • Naprawiono błąd, który powodował drukowanie fałszywych wiadomości o błędzieładowania.
  • Naprawiono błąd powodujący niepoprawne działanie systemu X po podłączeniu wyświetlaczy w trybie hot plugging.
  • Naprawiono błąd powodujący niepoprawne renderowanie zaznaczonych obszarów twarzy w oprogramowaniu Maya w przypadku użycia narzędzia wyboru obrazu.
  • Zwiększono wydajność interaktywnych narzędzi aplikacji Mudbox.
  • Dodano opcję „--no-opengl-files” w instalatorze nvidia, by umożliwićinstalację sterownika bez plików OpenGL, które mogłyby powodować konflikt z zainstalowanymi już implementacjami OpenGL.
  • Wprowadza podział strony konfiguracyjnej DFP w ustawieniach nvidia na wiele zakładek,co umożliwia wyświetlanie ustawień na mniejszych ekranach.
  • Naprawiono błąd, który w przypadku niektórych aplikacji OpenGL (włączając w tośrodowiska graficzne typu KDE i GNOME Shell) mógł powodować zawieszenie działania.
  • Usunięto błąd, który uniemożliwiał działanie wewnętrznego panelu w przypadku niektórychlaptopów z układami GPU serii GeForce 7.
  • Naprawiono błąd OpenGL, który w niektórych sytuacjach mógł powodować niepoprawne renderowaniew przypadku wykorzystywania list wyświetlania (ang. display lists) z układami GPU opartymi na architekturze Fermi.
  • Naprawiono błąd OpenGL, który powodował niepoprawne renderowanie w przypadkuwykorzystania obiektów framebuffer do renderowania 16-bitowych tekstur z kanałem alfa.
  • Naprawiono dwa błędy, które sporadycznie powodoway załamanie działania niektórychwielowątkowych aplikacji OpenGL.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał tworzenie kontekstów OpenGL 4.2 z metodąglXCreateContextAttribsARB.
  • Naprawiono błąd, który powodował drukowanie przez OpenGL komunikatu
      Xlib:  extension "NV-GLX" missing on display ":0".
      w przypadku użycia z inna niż udostępniona przez firmę NVIDIA implementacją rozszerzenia GLX X.
  • Zaimplementowano obsługę 30-bitowej głębi koloru (10 bitów na kolor) dla układów GPUserii GeForce 8 i wyższych.
  • Dodano obsługę ograniczających kursorów dla widocznych rejonówpodłączonych wyświetlaczy; zobacz opcję "ConstrainCursor" systemu X w pliku README, aby uzyskać więcejszczegółów.


<