Pobieranie sterowników

RTX_DLSS_Game_Announcements

GeForce_Star_Wars_Outlaws

4070ti_Super_Availability

Studio_Contest_2023

RTX_40_Series_Upgrade

Sledź nas na Twitterze

Sledź nas na Facebook

Linux x64 (AMD64/EM64T) Display Driver

 
Wersja: 310.32
Data wydania: 2013.1.21
System operacyjny: Linux 64-bit
Język: Polski
Rozmiar pliku: 65.18 MB
Ściągnij

Najważniejsze zmiany
Obsługiwane produkty
Dodatkowe informacje
  • Dodano obsługę następujących układów GPU:
    • GeForce GTX 680MX
      Tesla K20Xm
  • Naprawiono błąd powodujący, że po uruchomieniu synchronizacji ramek pomiędzy wyświetlaczami podłączonymi do tego samego układu GPU, do którego podłączone są inne wyświetlacze z odmiennymi częstotliwościami odświeżania, wyświetlacze te były niewłaściwie przyporządkowane do grupy synchronizacji.
  • Zaktualizowano raportowanie częstotliwości taktowania zegara obrazu oraz częstotliwości wyświetlanego obrazu dla HDMI 3D, aby były bardziej spójne z raportowaniem wyświetlaczy HDMI 3D.
  • Usunięto błąd sporadycznie uniemożliwiający sterowanie obrotem obrazu w panelu sterowania nvidia-settings po zmianie rozdzielczości.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować załamanie niektórych aplikacji wykorzystujących rozszerzenie GL_NV_vdpau_interop podczas zmiany trybu wyświetlania.
  • Naprawiono regresję, która mogła powodować załamania aplikacji OpenGL podczas kompilacji shaderów.
  • Dodano parametr modułu jądra „NVreg_EnablePCIeGen3”, który umożliwia uruchomienie obsługi magistrali PCIe 3.0, gdy jest to możliwe. W wielu systemach, gdzie sterownik NVIDIA sam nie uruchamia obsługi PCIe 3.0 mogą występować problemy ze stabilnością po włączeniu obsługi PCIe 3.0: użytkownicy włączają ten tryb na własne ryzyko.
  • Naprawiono błąd biblioteki VDPAU, który mógł powodować zawieszenia serwera X podczas dekodowania uszkodzonych strumieni wideo.
  • Przemianowano produkty VGX na produkty GRID na liście „Obsługiwane układy GPU NVIDIA”.
  • Dodano obsługę X.org xserver ABI 14 (xorg-server 1.14).
  • Naprawiono błąd w nvidia-settings, który mógł spowodować ustawienie nieprawidłowej rozdzielczości w podstawowym trybie dla konfiguracji opartych na jednym wyświetlaczu dla ekranu X.
  • Naprawiono zależność biblioteki libnvidia-encode.so łącząc ją w trakcie tworzenia z biblioteką ibnvcuvid.so.1 zamiast libnvcuvid.so.
  • Zwiększono o 2000-3000% wydajność powiązań obiektów bufora ramki OpenGL, gdy okna aplikacji nie wypełniają w całości ekranu, przy włączonym rozszerzeniu Xinerama.
  • Poprawiono problemy z wydajnością występujące podczas użycia niektórych wersji HyperMesh z układami GPU Quadro.


<