Pobieranie sterowników

RTX_DLSS_Game_Announcements

GeForce_Star_Wars_Outlaws

4070ti_Super_Availability

Studio_Contest_2023

RTX_40_Series_Upgrade

Sledź nas na Twitterze

Sledź nas na Facebook

Linux x64 (AMD64/EM64T) Display Driver

 
Wersja: 319.32
Data wydania: 2013.6.25
System operacyjny: Linux 64-bit
Język: Polski
Rozmiar pliku: 46.25 MB
Ściągnij

Najważniejsze zmiany
Obsługiwane produkty
Dodatkowe informacje
  • Dodano obsługę następujących układów GPU:
    • GeForce GTX 760
    • GeForce 720M
  • Zaktualizowano panel sterowania aplikacji nvidia-settings, aby prezentował bardziej szczegółowe informacje.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować załamanie serwera X po ponownym uruchomieniu wyświetlaczy podłączonych za koncentratorem Multi-Stream Transport DisplayPort 1.2.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować załamanie narzędzia nvidia-settings podczas przełączania terminali wirtualnych po zmianie niektórych ustawień.
  • Zaktualizowano składnię profilu aplikacji, aby umożliwić użycie wielu wzorców w jednej regule. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy zapoznać się z treścią pliku README.
  • Naprawiono błąd, który powodował załamanie programów OpenGL po użyciu zmiennej środowiskowej __GL_DOOM3.
  • Zaktualizowano sterownik NVIDIA, aby niepotrzebnie nie wywoływać polecenia fork(2) w celu uruchomienia narzędzia nvidia-modprobe.
  • Zaktualizowano raportowanie błędów narzędzia nvidia-persistenced.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować zawieszenie się aplikacji Altair HyperView podczas renderowania animacji z wektorami.
  • Naprawiono regresję wydajności oprogramowania MEDINA 8.2.
  • Naprawiono błąd, który czasami powodował zawieszanie się sterownika OpenGL w aplikacji SpeedTree Modeler.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować załamanie aplikacji OpenGL jeśli tworzyła i usuwała wiele wątków.
  • Naprawiono błąd narzędzia nvidia-installer, który mógł powodować problemy z instalacją, jeżeli wartości zmiennych środowiskowych kompilatora zawierały spacje, np. „CC=distcc gcc”
  • Naprawiono błąd powodujący w niektórych sytuacjach przekłamania zawartości okna podczas przesuwania okien GLX z włączonym antyaliasingiem.
  • Usunięto błąd, który powodował, że urządzenia korzystające ze złącza DisplayPort, na których nie powiodło się testowanie połączenia, były raportowane jako podłączone a nie jako rozłączone.
  • Naprawiono regresję, która mogła powodować, że urządzenie DisplayPort podłączone do jednego złącza wyłączało się, gdy do innego złącza było podłączane lub rozłączane urządzenie DisplayPort.
  • W jednostkach GPU, opartych na architekturze Kepler, poprawiono pojawiające się przekłamania obrazu, które występowały podczas użycia funkcji „Source Output” rozszerzenia RandR 1.4. Mimo że nie zostały jeszcze do końca wyeliminowane, powinny przybierać formę poziomych linii zamiast wcześniejszych bardziej widocznych szachownic czy trójkątnych kształtów.
  • Dodano tryb „Prefer Consistent Performance” do opcji technologii PowerMizer w panelu sterowania aplikacji nvidia-settings. Tryb ten będzie dostępny dla obsługujących tę funkcję kart Quadro.


<