Pobieranie sterowników

RTX_DLSS_Game_Announcements

GeForce_Star_Wars_Outlaws

4070ti_Super_Availability

Studio_Contest_2023

RTX_40_Series_Upgrade

Sledź nas na Twitterze

Sledź nas na Facebook

Linux Display Driver - x86

 
Wersja: 310.19
Data wydania: 2012.11.16
System operacyjny: Linux 32-bit
Język: Polski
Rozmiar pliku: 36.79 MB
Ściągnij

Najważniejsze zmiany
Obsługiwane produkty
Dodatkowe informacje
  • Dodano obsługę OpenGL 4.3.
  • Dodano nową opcję konfiguracji X „UseHotplugEvents” w celu eliminacji zdarzeń rozszerzenia RandR podczas podłączania lub odłączania wyświetlaczy innych niż ze złączem DisplayPort. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy zapoznać się z dodatkiem „X Config Options” w pliku README.
  • Dodano możliwość konfigurowania trybu stereo w nvidia-settings, gdy ten został włączony w pliku konfiguracyjnym X.
  • Dodano możliwość konfigurowania opcji ViewPortIn oraz ViewPortOut dla urządzeń wyświetlających w nvidia-settings.
  • Naprawiono przechowywanie metamodów podczas modyfikacji konfiguracji wyświetlacza na stronie „X Server Display Configuration” nvidia-settings.
  • Dodano wsparcie dla konfigurowania obrotu i odbicia dla poszczególnych wyświetlaczy w nvidia-settings.
  • Dodano obejście dwóch błędów programu Adobe Flash poprzez dodanie zmiany ca9e637c61e80145f0625a590c91429db67d0a40 biblioteki libvdpau do wersji biblioteki libvdpau dostarczanej ze sterownikiem NVIDIA.
  • Naprawiono błąd wpływający na wydajność przesuwanych okien aplikacji VDPAU, uruchamianych w niektórych menedżerach kompozycji.
  • Dodano nieoficjalną obsługę protokołu GLX (np. dla pośredniego renderowania GLX) dla rozszerzenia OpenGL - GL_ARB_pixel_buffer_object.
  • Dodano obsługę HDMI 3D Stereo dla układów GPU Quadro Kepler i nowszych. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy zapoznać się z dokumentacją opcji konfiguracji „Stereo” serwera X w pliku README.
  • Dodano próbne wsparcie dla optymalizacji wątkowych OpenGL, dostępne poprzez zmienną środowiskową __GL_THREADED_OPTIMIZATIONS. W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy zapoznać się z sekcją „Threaded Optimizations” rozdziału „Specifying OpenGL Environment Variable Settings” pliku README.
  • Usprawniono wydajność i czas reakcji okienkowych aplikacji OpenGL działających wewnątrz sesji wtyczki Unity.


<