QUADRO

  • KARTY GRAFICZNE QUADRO
  • TECHNOLOGIE GPU QUADRO
  • ZASTOSOWANIA PRZEMYSŁOWE
  • Porównaj i kup Quadro
Technologia NVIDIA Multi-GPU pozwala Ci tworzyć nie czekając na nic
Divider

PROJEKTOWANIE OPARTE NA REALIZMIE

SYSTEM MULTI-GPU DO PROJEKTOWANIA 3D

W przypadku wysoce konkurencyjnych rynków krytyczne znaczenie ma skrócenie czasu projektowania, pozwalające szybciej wprowadzić produkty na rynek.

Cyfrowe prototypowanie pozwala projektantom/inżynierom tworzyć kolejne wersje projektów i wizualizować je angażując klientów w proces tworzenia produktu na wcześniejszym etapie, dając im większą pewność dotyczącą produkowanego produktu.

Rozwiązania multi-GPU uwalniają interaktywny potencjał aplikacji takich jak SolidWorks, Siemens NX, PTC, CATIA i 3ds Max, pozwalając projektantom i artystom wykorzystać intuicyjne podejście do symulacji zachowania się materiałów i oświetlenia na wzór reguł obowiązujących w rzeczywistym świecie. Moc graficzna i obliczeniowa profesjonalnych jednostek GPU NVIDIA minimalizuje czas renderowania i maksymalizuje poziom interaktywności, by przyspieszyć proces twórczy i pozwolić szybciej wprowadzić Twój produkt na rynek.

SYSTEM MULTI-GPU DO ANALIZ INŻYNIERSKICH

Inżynierowie zajmujący się symulacją stale poszukują nowych metod poprawy jakości produktu przy jednoczesnej redukcji kosztów i czasu jego opracowywania. Wiąże się to często z wykorzystaniem metod symulacji, takich jak narzędzia z zakresu inżynierii wspomaganej komputerowo (CAE) w obliczeniach mechaniki strukturalnej/metodzie elementów skończonych (FEA), w zagadnieniach związanych z obliczeniową dynamiką płynów (CFD) oraz obliczeniach dotyczących elektromagnetyzmu (CEM).

Systemy Multi-GPU wykorzystują wiele jednostek GPU by spełnić wymagania odnośnie cyklów symulacji i usunąć wszystkie wąskie gardła w procesie produkcji. Ta akceleracja GPU przynosi korzyści w kluczowych aplikacjach CAE niezależnych producentów oprogramowania (ISV) takich jak ANSYS, Altair Engineering, Autodesk, FluiDyna, IMPETUS, MSC, Prometech, SIMULIA, Vratis i inne. Inżynierowie mogą w efekcie wykonywać znacznie szybsze symulacje wprost ze swojego biurka. Pozwala im to osiągnąć wierność modelu na poziomie, który wcześniej był niemożliwy i wykonywać więcej wariantów projektu w krótszym czasie.

FOTOREALISTYCZNY RENDERING I PROJEKTOWANIE

Przeprowadź błyskawiczny fotorealistyczny rendering swoich projektów w aplikacjach takich jak 3ds Max lub Bunkspeed, w ułamku czasu jaki potrzebny byłby w przypadku pojedynczego układu GPU.

AUTODESK 3DSMAX 2015

ANALIZA I PROJEKTOWANIE INŻYNIERSKIE

Zwiększ swą wydajność i przyspiesz tok pracy wykonując analizy dynamiki strukturalnej lub dynamiki płynów przy pomocy aplikacji, jak ANSYS czy ABAQUS, przeprowadzając jednocześnie symulacje z użyciem pre- i post-procesorów lub projektując, wykorzystując oprogramowanie SolidWorks i PTC Creo.

Wykres wydajności w oprogramowaniu ANSYS Mechanical 15.0

IDEALNE ROZWIĄZANIE DLA WSZYSTKICH TWOICH APLIKACJI ZWIĄZANYCH Z PRODUKCJĄ

Inżynierowie firmy NVIDIA blisko współpracują z producentami oprogramowania, aby platformy wyposażone w wiele jednostek GPU na pewno działały z taką wydajnością, funkcjonalnością i niezawodnością, jakiej wymagają użytkownicy.

Aplikacja Kategoria Korzyści z zastosowania wielu jednostek GPU w systemie Multi-GPU
ANSYS Mechanical, FLUENT, HFSS CSM, CFD, CEM Szybciej ukończone złożone symulacje i obliczenia
ABAQUS/Standard, CST STUDIO CSM, CEM Szybciej ukończone złożone symulacje i obliczenia
Platforma 3DEXPERIENCE Dassault Systèmes - CATIA V6 live rendering Modelowanie Projektowanie i rendering w czasie rzeczywistym
3DEXCITE DeltaGen Projektowanie Szybszy ray tracing dzięki szybszym obliczeniom z wykorzystaniem technologii NVIDIA® CUDA®
S3D Bezpośrednie symulacje numeryczne Szybszy ray tracing dzięki szybszym obliczeniom z wykorzystaniem technologii NVIDIA CUDA
Bunkspeed Shot Pro i Drive Projektowanie Szybszy ray tracing dzięki szybszym obliczeniom z wykorzystaniem technologii NVIDIA CUDA
 

Narzędzia dla systemów multi-GPU

Wideo pokazujące instalację systemu Multi-GPU (przykład konfiguracji Multi-GPU z jednostkami GPU Quadro + Tesla)

Wideo pokazujące instalację systemu Multi-GPU (przykład konfiguracji Multi-GPU z jednostkami GPU Quadro + Tesla).

 
 
 

ROZSZERZ SWÓJ TOK PRACY

Zobacz jak firma MotoCzysz zamierza ustanowić rekord prędkości na lądzie za pomocą systemu NVIDIA Maximus

Wideo: Zobacz jak firma MotoCzysz zamierza ustanowić rekord prędkości na lądzie za pomocą systemu NVIDIA Maximus (03:23)

Wizualizacja akcelerowanej przez technologię NVIDIA CUDA symulacji przepływu z wykorzystaniem oprogramowania RTT DeltaGen oraz FluiDyna

Wideo: Wizualizacja akcelerowanej przez technologię NVIDIA CUDA symulacji przepływu z wykorzystaniem oprogramowania RTT DeltaGen oraz FluiDyna (03:02)

Ray tracing z rozwiązaniem CATIA Live Rendering

Wideo: Ray tracing z rozwiązaniem CATIA Live Rendering (02:11)

Firma Liquid Robotics wykonuje jednoczesne symulacje CAD i CAE

Wideo: Firma Liquid Robotics wykonuje jednoczesne symulacje CAD i CAE (03:29)

 
 

CO MÓWIĄ EKSPERCI

 

W zeszłym roku zmuszeni byliśmy pójść na kompromis, eliminując wiele świetnych funkcji i dokonując uproszczeń, ponieważ nasza technologia komputerowa nie była wystarczająco szybka, by wykonywać potrzebne nam projekty i rendering. Ten rok to zupełnie inna historia. System wykorzystujący technologię NVIDIA Maximus dał nam czas na badanie różnych opcji – dzięki systemom Maximus możemy być 10-krotnie bardziej produktywni. Jesteśmy w stanie zbadać tyle różnych wariantów w zadanym czasie i w efekcie uzyskać lepszy produkt końcowy.

— Alan Barrington, Zaawansowane Centrum Projektowe firmy Mercedes w Kalifornii

Mercedes Benz tworzy koncepcyjny model samochodu wykorzystując technologię Maximus

System z technologią NVIDIA Maximus jest jak połączenie pracy trzech ludzi wykorzystujących pojedynczą maszynę. Ten system to bestia. Nie znaleźliśmy do tej pory niczego, z czym by sobie nie poradził, nawet z prowadzonymi równolegle projektami CAD, analizami i dodatkową liczbą wykonywanych obliczeń w czasie zdalnego renderowania. Możemy wykonywać wszystkie nasze złożone analizy lub przeprowadzać rendering, bez przerywania pozostałych zadań.

— Jason Calaiaro, Dyrektor ds. Systemów Informatycznych w firmie Astrobotic Technology

Firma Astrobotic Technology wykorzystuje technologię Maximus, by zainicjować nową erę eksploracji Księżyca

O rety! To jest po prostu doskonałe. Jeszcze wczoraj musieliśmy w pierwszej kolejności wykonać projekt, a następnie czekać godzinami aż maszyna przeprowadzi rendering… teraz możemy wykonać obie czynności w tym samym czasie!...

Wprowadzając moc przetwarzania FEA i CFD z powrotem do lokalnych maszyn NVIDIA oferuje inżynierom doskonałe możliwości w zakresie wielozadaniowości: mogą oni teraz zaprojektować geometrię swojego produktu przy pomocy oprogramowania CAD, ocenić jego estetykę w trybie renderowania niemalże w czasie rzeczywistym, a następnie sprawdzić jego strukturalną integralność i funkcjonalność poprzez symulację.

— Kenneth Wong, Kenneth Wong's Virtual Desktop

 
Produkty Quadro do
profesjonalnej wizualizacji

Technologia fizycznie
poprawnego renderingu NVIDIA

Karty graficzne Quadro do
komputerów stacjonarnych

Mobilne karty graficzne Quadro
Technologia Multi-GPU
Zarządzanie wyświetlaniem
i pulpitem

Zastosowania przemysłowe

Projektowanie i branża produkcyjna
Media i rozrywka
Nauka i obrazowanie medyczne
Poszukiwania surowców
energetycznych

Zasoby

Materiały na temat
produktów

Biuletyn NVIDIA
Studia przypadków
dotyczące Quadro

Skontaktuj się z nami

Gdzie kupić

Rozwiązania Quadro
(stacjonarne stacje robocze)

Rozwiązania Quadro
(mobilne stacje robocze)

Rozwiązania Quadro
(stacje robocze typu All-in-One)

Znajdź nas Online

NVIDIA Blog Blog NVIDIA

Facebook Facebook

Twitter Twitter

Twitch Twitch

YouTube YouTube