QUADRO

  • KARTY GRAFICZNE QUADRO
  • TECHNOLOGIE GPU QUADRO
  • ZASTOSOWANIA PRZEMYSŁOWE
  • Porównaj i kup Quadro
Technologia NVIDIA Multi-GPU dla mediów i branży rozrywkowej
Divider

TRANSFORMUJ SWÓJ TOK PRACY
PRZY TWORZENIU MEDIÓW

Profesjonaliści zajmujący się cyfrowym wideo zawsze poszukują łatwiejszych i szybszych metod dostarczania doskonałych wyników. Wykorzystując na przykład większą liczbę strumieni wideo i formatów kamer o wysokiej rozdzielczości, dodając efekty bez spowalniania systemu lub pracując interaktywnie ze złożonymi modelami postaci oraz scenami, opartymi na realistycznej fizyce i efektach.

Wykorzystanie najpotężniejszego sprzętu może spowodować ogromną różnicę w zakresie dostarczania wyników w najkrótszym czasie przy możliwie najniższym koszcie produkcji. Będące standardem w branży aplikacje, takie jak Adobe Premiere Pro, Autodesk 3ds Max i Maya, Assimilate SCRATCH oraz DaVinci Resolve, umożliwiają pracę z wieloma warstwami cyfrowych efektów, włącznie z fizycznymi symulacjami materiałów, włosów i wody, jak również zaawansowane analizy obrazu i kodowanie wideo.

Technologia Multi-GPU wychodzi naprzeciw tym wyzwaniom, łącząc moc wielu jednostek GPU, aby zapewnić zarówno wysokowydajną grafikę, jak i możliwości przetwarzania równoległego. To prawdziwie unikalna technologia, która pomaga transformować tok pracy związany z edycją wideo, efektami, cyfrową animacją, renderingiem oraz tworzeniem mediów i pozwala stworzyć projekt końcowy w ułamku czasu, jaki potrzebny byłby w przypadku tradycyjnych konfiguracji z pojedynczym układem GPU.

OBSŁUGA WIĘKSZEJ LICZBY WARSTW I EFEKTÓW

Jest to świetne rozwiązanie, które w trakcie edycji wideo pozwala wykorzystywać większą liczbę efektów, więcej warstw i przeprowadzać szybsze kodowanie podczas pracy z większą liczbą elementów obsługiwanych w czasie rzeczywistym.

Adobe Premiere Pro CC

Adobe AfterEffects CC

POŁĄCZ PROCES ANIMACJI I SYMULACJI

Specjaliści od animacji cyfrowej mogą uzyskać znaczący wzrost poziomu interaktywności symulacji, w których zmiany dokonywane są w czasie rzeczywistym.

AKCELERUJ WSZYSTKIE SWOJE APLIKACJE ZWIĄZANE Z MEDIAMI I ROZRYWKĄ

Inżynierowie firmy NVIDIA blisko współpracują z producentami oprogramowania, aby rozwiązania z wieloma jednostkami GPU na pewno działały z taką wydajnością, funkcjonalnością i niezawodnością, jakiej wymagają użytkownicy.

Aplikacja Kategoria Korzyści z zastosowania wielu jednostek GPU
Adobe Premiere Pro CC Edycja Krótszy czas renderingu i inteligentne zarządzanie różnymi wtyczkami programowymi na wielu jednostkach GPU
Adobe After Effects CC Grafika komputerowa Znacznie krótsze czasy renderowania
Autodesk 3ds Max (z wykorzystaniem iray) Modelowanie, animacja, rendering (3D DCC) Umożliwia rendering w czasie rzeczywistym
Blackmagic Design Davinci Resolve Gradacja kolorów Znacznie krótsze czasy renderowania
Otoy Octane Render Rendering Znacznie krótsze czasy renderowania

Narzędzia dla systemów multi-GPU

Wideo pokazujące instalację systemu Multi-GPU (przykład konfiguracji Multi-GPU z jednostkami GPU Quadro + Tesla)

Wideo pokazujące instalację systemu Multi-GPU (przykład konfiguracji Multi-GPU z jednostkami GPU Quadro + Tesla). (03:10)

 
 
 

ROZSZERZ SWÓJ TOK PRACY

Video: Zwiększ wydajność w oprogramowaniu Premiere Pro CS6 i After Effects CS6 z technologią Maximus oraz HP Z820

Wideo: Zwiększ wydajność w oprogramowaniu Premiere Pro CS6 i After Effects CS6 z technologią Maximus oraz HP Z820

Technologia NVIDIA Maximus wprowadza radykalne zmiany w pracy i życiu założyciela firmy Digital Spatula

Wideo: Technologia NVIDIA Maximus wprowadza radykalne zmiany w pracy i życiu założyciela firmy Digital Spatula

Interaktywny rendering 3D z wykorzystaniem oprogramowania Maya i Vray RT 2.0

Wideo: Interaktywny rendering 3D z wykorzystaniem oprogramowania Maya i Vray RT 2.0

Demonstracja technologii pokazującej jak system NVIDIA Maximus przyspiesza symulacje cząstek

Wideo: Demonstracja technologii pokazującej jak system NVIDIA Maximus przyspiesza symulacje cząstek

 
 

CO MÓWIĄ EKSPERCI

 

System Maximus zmienił moje życie. Nie przesadzę mówiąc, że jego wpływ na moją pracę i życie jest rewolucyjny.

— Steve Taylor, Założyciel firmy Digital Spatulas

Dzięki systemowi Maximus koloryści mają dostęp do podglądu swojej pracy w czasie rzeczywistym bez względu na to, ile kolorów, trybów oraz efektów wykorzystują tworząc scenę.

— Lance Holte, Starszy dyrektor ds. postprodukcji w firmie Bandito Brothers

Trudno mi wyrazić słowami jak bardzo podekscytowani jesteśmy możliwościami platformy Maximus… Wszystko działało płynnie, bez żadnych błędów czy usterek, a obciążenie związane z przetwarzaniem było doskonale zbalansowane. Co jest zaskakujące, w końcu mieliśmy możliwość pracy w czasie rzeczywistym.

— James Fox, Właściciel firmy Dawnrunner

Dzięki konfiguracji Maximus otrzymywanie informacji zwrotnych jest tak szybkie, że mogłem osobno dokonywać stopniowych zmian i widzieć efekt tych zmian niemal w czasie rzeczywistym. Po raz pierwszy czułem pełną kontrolę nad testowym renderem i jego końcowym wyglądem.

— Paul Nicholls, współzałożyciel firmy Factory Fifteen

Technologia Maximus pozwoliła oprogramowaniu Fusion działać tak, jak powinno: jako interaktywne narzędzie pracujące w czasie rzeczywistym, bez jakichkolwiek zacięć...Ta niezawodność, płynność i zdolność do interaktywnego sprzężenia zwrotnego w czasie rzeczywistym mają w naszej pracy krytyczne znaczenie. Wcześniej baliśmy się eksperymentować, ponieważ rendering zmian zabierał za dużo czasu, co potrafiło całkowicie nas wyłączyć. Teraz nie jest to już problemem, mogę analizować wiele możliwości i ostatecznie uzyskać wyższej jakości wyniki dla naszych klientów.

— Chad Capeland, Anatomical Travelogue

Nie jestem w stanie przecenić tego, jak wpływ technologii Maximus zmienił tok naszej pracy… Wcześniej, gdy pracowaliśmy na przykład nad cząstkami dymu, był to bardzo czasochłonny proces, w którym przerwy pomiędzy kolejnymi iteracjami były znaczne, a jeśli gdzieś popełniłeś błąd, trzeba było zaczynać od początku. Teraz, dzięki technologii Maximus i dodanej akceleracji GPU z TFD firmy Jawset, możemy pracować interaktywnie. Ujęcia, które wcześniej były po prostu niewykonalne, mogę obecnie bez problemu ukończyć w firmie. Technologia Maximus to jak dwie stacje robocze w jednej. Elastyczność tego rozwiązania pozwala mi spróbować rzeczy, na które nigdy wcześniej się nie odważyłem.

— Marc Leidy, Założyciel firmy Lightdog Films

 
Produkty Quadro do
profesjonalnej wizualizacji

Technologia fizycznie
poprawnego renderingu NVIDIA

Karty graficzne Quadro do
komputerów stacjonarnych

Mobilne karty graficzne Quadro
Technologia Multi-GPU
Zarządzanie wyświetlaniem
i pulpitem

Zastosowania przemysłowe

Projektowanie i branża produkcyjna
Media i rozrywka
Nauka i obrazowanie medyczne
Poszukiwania surowców
energetycznych

Zasoby

Materiały na temat
produktów

Biuletyn NVIDIA
Studia przypadków
dotyczące Quadro

Skontaktuj się z nami

Gdzie kupić

Rozwiązania Quadro
(stacjonarne stacje robocze)

Rozwiązania Quadro
(mobilne stacje robocze)

Rozwiązania Quadro
(stacje robocze typu All-in-One)

Znajdź nas Online

NVIDIA Blog Blog NVIDIA

Facebook Facebook

Twitter Twitter

Twitch Twitch

YouTube YouTube