Nowości

Nowy hit gier akcji, Bulletstorm, oparty na Unreal Engine 3 z NVIDIA 3D Vision, już dostępny

 
 

Niesamowite wrażenia 3D z gry dzięki obsłudze NVIDIA 3D Vision

Product PR
Igor Stanek
Product PR Manager Notebooks/ION
EMEAI
NVIDIA Ltd
istanek@nvidia.com
+44 7775 940868
+42 0602 135136

Ewa Rudkowska / Kasia Kaplon
Tabasco s.c. (NVIDIA PR)
Hanna Greve
Account Manager
tabasco@tabasco.pl
+48 (71) 3632947
+48 (71) 3632223

Informacje prasowe publikuje

SANTA CLARA, Kalifornia, 25 lutego 2011 — Firma NVIDIA poinformowała o dostępności długo oczekiwanej, najnowszej produkcji z gatunku gier akcji – Bulletstorm. Dzieło polskiego studia People Can Fly przygotowane zostało z wykorzystaniem silnika Unreal Engine 3 (UE3) firmy Epic Games ze zintegrowaną technologią NVIDIA® 3D Vision™, zapewniającą niesamowite wrażenia z rozgrywki w stereoskopowym trójwymiarze, a także z oglądania filmów i zdjęć w 3D. Wydawcą Bulletstorm jest Electronic Arts.

Bulletstorm jest najlepszym przykładem tego, jak rozrywka w grach komputerowych dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii 3D może zamienić się w coś naprawdę zapierającego dech w piersiach”, powiedział Tony Tamasi z firmy NVIDIA. „UE3 ze wsparciem dla 3D Vision daje developerom praktycznie nieograniczone możliwości w zakresie dodawania efektów 3D do różnego rodzaju gier, a ludzie z People Can Fly pokazali jak zrobić to na naprawdę najwyższym poziomie.”

UE3 to najpopularniejszy silnik graficzny, wykorzystywany w takich hitach jak: Batman: Arkham Asylum, BioShock 2, Borderlands, Mass Effect 2, czy Gears of War. W pełni zintegrowana obsługa technologii NVIDIA 3D Vision sprawia, że UE3 jest idealną platformą do tworzenia bogatych wizualnie gier z efektami 3D. Technologia NVIDIA 3D Vision jest również zintegrowana z pakietem Unreal Development Kit (UDK) – darmową wersją UE3, którą można pobrać pod adresem www.udk.com.

„Nawet sobie nie wyobrażacie jakie to uczucie grać w Bulletstorm w 3D Vision”, powiedział Łukasz Migas, główny programista People Can Fly. „Dzięki tej technologii świat Bulletstorm staje się tak bliski, że można niemal na własnej skórze poczuć chaos i zniszczenie, jakie niesie ze sobą system Skillshot. Trzeba tego doświadczyć. Ja miałem okazję i już chcę więcej!”

“Jeśli nie widziałeś jeszcze Bulletstorm w 3D Vision, to przygotuj się na totalny odjazd”, powiedział Mark Rein, wiceprezes Epic Games. „Poziom realizmu i oszałamiające efekty 3D są absolutnie niesamowite. Nie możemy się doczekać co dzięki 3D Vision zrobią również inni deweloperzy!”.

Informacje o NVIDIA® 3D Vision™
Firma NVIDIA jest liderem na rynku technologii 3D dla komputerów osobistych. Dzięki technologii 3D Vision, użytkownicy otrzymują dostęp do największej liczby materiałów w trzech wymiarach, w tym 500 gier, filmów Blu-ray, fotografii i plików wideo. Technologia 3D Vision umożliwia również oglądanie filmów, fotografii, wydarzeń sportowych oraz innych materiałów w trójwymiarze, dostępnych poprzez witrynę 3DVisionLive.com, pierwszy serwis społeczności internetowej dla technologii 3D Vision. Dodatkowo, oprogramowanie 3DTV Play™ pozwala na podłączenie komputerów z systemem 3D Vision do telewizorów 3D poprzez interfejs HDMI 1.4 i oglądanie filmów i innych materiałów 3D w zaciszu salonu, z dźwiękiem surround.

O firmie NVIDIA
Konstruując w 1999 roku pierwszy układ GPU, NVIDIA uświadomiła światu moc i znaczenie grafiki komputerowej. Od tego czasu konsekwentnie ustanawia nowe standardy w zakresie technologii wizualnych, wprowadzając zapierające dech w piersiach, interaktywne rozwiązania graficzne w ramach szerokiego zakresu urządzeń – od tabletów i przenośnych odtwarzaczy multimedialnych aż po notebooki i stacje robocze. Doświadczenie firmy NVIDIA w dziedzinie programowalnych układów GPU doprowadziło do przełomu w przetwarzaniu równoległym i sprawiło, że technologie superkomputerowe przestały być drogie i stały się szeroko dostępne. Firma posiada ponad 1700 patentów w Stanach Zjednoczonych, włączając te, dotyczące projektów i spraw fundamentalnych dla współczesnej informatyki.

# # #

Pewne oświadczenia przedstawione w tej informacji prasowej, w tym możliwości oraz funkcje technologii NVIDIA 3D Vision są oświadczeniami wybiegającymi w przyszłość i jako takie są obciążone ryzykiem i niepewnością, przez co stan faktyczny może znacząco różnić się od oczekiwań. Ryzyko to i niepewność dotyczą, ale nie są do nich ograniczone: rozwoju bardziej wydajnych lub szybszych technologii; problemów projektowych, produkcyjnych lub programowych; wpływu postępu technologicznego i konkurencji; zmian w preferencjach i wymaganiach klientów oraz innych czynników ryzyka wyszczególnianych w pewnych okresach czasu w raportach firmy NVIDIA przesyłanych do Securities and Exchange Commission (Komisja Papierów Wartościowych i Giełd), w tym w dokumencie Form 10-Q za okres finansowy zakończony 31 października 2010 roku. Kopie dokumentów dostarczonych Komisji są dostępne bezpłatnie na stronie internetowej firmy NVIDIA. Te wybiegające w przyszłość oświadczenia obowiązują tylko w chwili ich opublikowania i, z wyjątkiem przypadków przewidzianych przez prawo, firma NVIDIA nie podejmuje żadnych zobowiązań dotyczących aktualizacji tych wybiegających w przyszłość oświadczeń.

###

© 2010 NVIDIA Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. NVIDIA, logotyp NVIDIA, 3D Vision i 3DTV Play są znakami towarowymi lub zarejestrowanymi znakami towarowymi NVIDIA Corporation w Stanach Zjednoczonych i pozostałych krajach. Inne nazwy firm i produktów mogą być znakami towarowymi ich prawnych właścicieli. Funkcjonalność, ceny, dostępność i specyfikacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia.



 
 
 
 
FacebookTwitterGoogle+Nasza KlasaLinkedIn