Obsługa DX11 w najlepszym wydaniu! Firma NVIDIA dostarcza graczom potężną wydajność teselacji za rozsądną cenę 199 USD.

 
 

Nowy GeForce GTX 460: czterokrotnie wyższa wydajność w porównaniu do konkurencji, obsługa PhysX w czasie rzeczywistym oraz niesamowite efekty 3D.

Product PR

Jens Neuschaefer
Product PR Manager, Central/Eastern Europe
NVIDIA GmbH
jneuschaefer@nvidia.com
+49 89 628350015

Informacje prasowe publikuje:

Katarzyna Kapłon, Ewa Rudkowska
Tabasco s.c.
ul. Stolarska 8/2
53-205 Wrocław, POLAND
tabasco@tabasco.pl
tel.: +48 (71) 3632947, +48 (71) 3632223

GeForce_GTX_460_3qtr
GTX 460
Denby Grace
2K Games / Denby Grace / Starszy producent gry Mafia II
Jun Takeuchi
Capcom / Jun Takeuchi / Dyrektor generalny działu planowania strategicznego badań i rozwoju
Tim Sweeney
Epic Games / Tim Sweeney / Prezes i Dyrektor Techniczny
Mark Rein
Epic Games / Mark Rein / Wiceprzewodniczący
Dan Baker
Firaxis Games / Dan Baker / Główny grafik gry Civilization V
Chris Taylor
Gas Powered Games / Chris Taylor / Założyciel i prezes
John Carmack
Id Software / John Carmack / Dyrektor Techniczny

SANTA CLARA, Kalifornia — 12 lipca 2010 r.— Firma NVIDIA przedstawiła dziś najnowszy produkt z serii Fermi: procesor graficzny NVIDIA® GeForce® GTX 460, który zapewnia doskonałą wydajność w grach wykorzystujących DX11 za bardzo dostępną cenę 199 USD.

Procesory graficzne GTX 460 stworzono od podstaw z myślą o obsłudze teselacji DirectX 11, dzięki czemu osiągają nawet czterokrotnie wyższą wydajność i w porównaniu do konkurencji. GTX 460 wprowadza ekstremalną rozgrywkę w grach DX11 w nowym segmencie cenowym. Nigdy dotąd tak wielu entuzjastów nie mogło cieszyć się z efektów wyjątkowo szczegółowych postaci, elementów terenu i otoczenia w grach, generowanych z oszałamiająca płynnością.

Połączenie obsługi technologii 3D Vision™ firmy NVIDIA z mocą przetwarzania grafiki i przepustowością procesora graficznego GeForce GTX 460 sprawia, że nowy produkt idealnie sprawdza się zarówno w grach , jak i oglądaniu filmów wysokiej rozdzielczości z nośników Blu-Ray z niesamowitymi efektami przestrzennymi.

Najwięksi twórcy gier mieli już okazję zobaczyć GTX 460 w akcji. Oto, co mieli do powiedzenia:

"Wraz z premierą GeForce GX 460 firma NVIDIA podnosi stawkę - jest to niesamowicie szybki procesor graficzny z obsługą DirectX 11 za bardzo atrakcyjną, przyjazną przeciętnemu użytkownikowi cenę. Sprzętowa obsługa teselacji sprawia, że gry będą mogły osiągnąć całkowicie nowy poziom efektów graficznych.”
-- Epic Games / Tim Sweeney / Prezes i Dyrektor Techniczny

"W studiu ID Software platformy firmy NVIDIA są uznawane za wyznacznik jakości, wydajności oraz wsparcia.”
-- Id Software / John Carmack / Dyrektor Techniczny

"Nawiązaliśmy bliską współpracę z inżynierami firmy NVIDIA, dzięki czemu mogliśmy wprowadzić nowe, niesamowite efekty graficzne do Mafii II, w tym np. natywną obsługę efektów 3D, 3D Vision Surround, czy też technologii PhysX/APEX. Nowy procesor graficzny GeForce GTX 460 sprawia, że świat w Zatoce Empire naprawdę ożywa i wciąga graczy w sposób, jakiego dotąd nie znali!”
--2K Games / Denby Grace / Starszy producent gry Mafia II

"Zespół pracujący nad Civilization V nie może się doczekać wysokiej wydajności i obsługi efektów DirectX 11 za cenę produktu ze średniej półki – połączenia, które oferuje nowy procesor graficzny NVIDIA GeForce GTX 460. Dzięki obsłudze nowych funkcji bibliotek DX11, takich jak teselacja i shadery obliczeniowe, Civilization V uruchomiona pod kontrolą procesora 460 jest płynniejsza i ładniejsza niż kiedykolwiek.”
-- Firaxis Games / Dan Baker / Główny grafik gry Civilization V

"Świetna wydajność za świetną cenę – czego chcieć więcej? Dzięki pełnej obsłudze PhysX oraz 3D Vision, procesor graficzny GeForce GTX 460 stanowi idealną platformę do dalszego rozwoju pakietu UDK oraz gier wykorzystujących silnik UE3.”
-- Epic Games / Mark Rein / Wiceprzewodniczący

"Studio Capcom nawiązało bliską współpracę z NVIDIA w trakcie pracy nad szeregiem tytułów dla komputerów PC, a procesory graficzne GeForce pomogły nam zapewnić użytkownikom najlepsze możliwe wrażenia z tych gier. GeForce GTX 460 to wspaniała karta, a jej niesamowita wydajność sprawia, że nasze gry wyglądają jeszcze lepiej.”
-- Capcom / Jun Takeuchi / Dyrektor generalny działu planowania strategicznego badań i rozwoju

"Gra Kings and Castles będzie wyglądać niesamowicie na komputerach wyposażonych w procesor graficzny GeForce GTX 460. Wyobraźcie sobie realistyczne bitwy, w których ścierają się setki żołnierzy, smoków i latających statków bojowych – a wszystko to w fantastycznym trójwymiarze!”
-- Gas Powered Games / Chris Taylor / Założyciel i prezes

Procesor graficzny GeForce GTX 460 został wyposażony w 336 rdzeni NVIDIA CUDA™ oraz 56 jednostek teksturujących. Produkt będzie dostępny w dwóch wariantach:

  • Model GTX 480 768 MB, z 192-bitowym interfejsem pamięci i sugerowaną ceną detaliczną 199 USD w Stanach Zjednoczonych
  • Model GTX 480 1 GB, z 256-bitowym interfejsem pamięci i sugerowaną ceną detaliczną 229 USD w Stanach Zjednoczonych

Procesory graficzne GTX 480 w wersji 768 MB są dostępne już dziś; można je nabyć u wiodących producentów kart graficznych, w tym ASL, ASUS, Colorful, ECS, EVGA, Gainward, Galaxy, Gigabyte, Innovision 3D, Jetway, KFA2, Leadtek, MSI, Palit, Point of View, PNY, Sparkle, Zotac i innych. Szeroka dostępność modeli GeForce GTX 460 1GB rozpocznie się 26 lipca 2010 r. Zachęcamy do sprawdzania dostępności u dostawców lub w sklepach internetowych.

O firmie NVIDIA

Firma NVIDIA (Nasdaq: NVDA) pokazała światu moc grafiki komputerowej w momencie wynalezienia procesora graficznego (GPU) w 1999 roku. Od tego czasu, firma konsekwentnie ustanawia nowe standardy w obliczeniach wizualnych dzięki zapierającej dech w piersiach interaktywnej grafice dostępnej w szeregu nowoczesnych urządzeń takich jak smartfony, notebooki czy stacje robocze. Dzięki gruntownej znajomości programowalnych procesorów graficznych, NVIDIA doprowadziła do wielu przełomowych osiągnięć w dziedzinie obliczeń równoległych. Osiągnięcia te sprawiły, iż obliczenia superkomputerowe stały się ekonomicznym i szeroko dostępnym rozwiązaniem. Firma może się poszczycić autorstwem ponad 1100 patentów w USA, głównie w projektowaniu i w badaniach, dziedzinach kluczowych dla obliczeń komputerowych nowej generacji. Więcej informacji znaleźć można pod adresem http://www.nvidia.pl

i Czterokrotny wzrost wydajności został pomierzony za pomocą zestawu programistycznego (SDK) platformy DirectX 11 firmy Microsoft, wersja Sub D11 Patch 31, z domyślnymi ustawieniami. Konfiguracja komputera testowego: Intel Core I7, X58, 6GB DDR3, System Win7 64-bit, Sterownik NVIDIA 258.80, Sterownik AMD Cat 10.6



 
 
 
 
FacebookTwitterGoogle+Nasza KlasaLinkedIn