Uczestnicy konferencji NVIDIA GTC podejmą najważniejsze problemy obliczeniowe na świecie.

 
 

Już w przyszłym tygodniu rozpocznie się międzynarodowa konferencja, na której zostaną przedstawione przełomowe rozwiązania na polu obliczeń równoległych i wizualnych - od badań nad wirusami do prac nad widzeniem przez komputery.

Product PR

Jens Neuschaefer
Product PR Manager, Central/Eastern Europe
NVIDIA GmbH
jneuschaefer@nvidia.com
+49 89 628350015

Informacje prasowe publikuje

SANTA CLARA, Kalifornia – 15 września, 2010 r. – W przyszłym tygodniu San Jose stanie się epicentrum rewolucji obliczeniowej – organizowanej przez firmę NVIDIA Konferencji Technologii Procesorów Graficznych (ang. GPU Technology Conference – GTC), w której udział wezmą deweloperzy, kadra kierownicza, przedsiębiorcy, naukowcy i inwestorzy.

Liderzy branży obliczeniowej i świata akademickiego spotkają na Konferencji w dniach 20-23 września, gdzie będą współpracować i współdzielić wiedzę na temat zastosowań technologii procesorów graficznych przy rozwiązywaniu najważniejszych problemów obliczeniowych na świecie.

Konferencja będzie również miejscem spotkań wizjonerów z laboratoriów całego świata, firm listy Fortune 500, start-upów oraz wiodących uniwersytetów, którzy przedstawią swoje osiągnięcia na ponad 280 godzinach sesji technicznych, zorganizowanych dla odbiorców z ponad 50 krajów.

Najważniejsze wydarzenia

Prelekcje otwierające:
Wtorek, 21 września o godz. 9:00 (czas PDT)

  • Jen-Hsun Huang, prezes i współzałożyciel firmy NVIDIA, będzie mówił o najnowszych przełomach w nauce, aplikacjach i technologii, osiągniętych dzięki wykorzystaniu mocy obliczeń masowo równoległych przez procesory graficzne.

Środa, 22 września o godz. 9:00 (czas PDT)

  • Klaus Schulten z Uniwersytetu Illinois w Urbana-Champaign, jeden z najlepszych biologów obliczeniowych na świecie, przedstawi odkrycia osiągnięte dzięki zastosowaniu mikroskopu obliczeniowego. Oprócz tego omówi swoje pionierskie osiągnięcia w badaniach nad rozrywaniem komórek oraz wirusami, w tym nad wirusem H1N1.

Czwartek, 23 września o godz. 9:00 (czas PDT)

  • Sebastian Thrun, pionier w dziedzinie robotyki z Uniwersytetu Stanford i wyróżniony inżynier firmy Google, zakończy konferencję prelekcją, w której opisze postępy w technologii automatycznego prowadzenia dla samochodów jakie umożliwiają obliczenia oparte na procesorach graficznych.

Sesje techniczne
Na konferencji GTC 2010 odbędzie się ponad 280 godzin sesji technicznych, na których będą wykładać najlepsi naukowcy, badacze oraz deweloperzy z całego świata, w tym:

  • GPU Computing and Neuroscience for Large-Scale Face Recognition on Facebook (Obliczenia na procesorach graficznych i neurologia wielkoskalowego rozpoznawania twarzy w serwisie Facebook) – Nicolas Pinto, Massachusetts Institute of Technology i David Cox, Harvard University
  • TSUBAME 2.0 Supercomputer (Superkomputer TSUBAME 2.0) – Satoshi Matsuoka, Tokyo Institute of Technology
  • State-of-the-Art Animation Techniques (Najnowocześniejsze techniki animacyjne) – Dmitry Pinskiy, Walt Disney Animation Studios
  • Domain-Specific Languages (Języki w specyficznych dziedzinach zastosowań) – Hanspeter Pfister, Harvard University
  • Nearly Instantaneous Reconstruction for MRIs (Niemal natychmiastowa rekonstrukcja w obrazowaniu rezonansu magnetycznego)Srihari Narasimhan, GE Global Research
  • High-Quality, Real-Time Speech Recognition on Embedded GPUs (Dokładne rozpoznawanie mowy w czasie rzeczywistym na wbudowanych procesorach graficznych) – Kshitij Gupta, University of California, Davis

Seminaria przedkonferencyjne odbędą się w poniedziałek 20 września; prelekcje i główne sesje odbędą się we wtorek, 21 września. Więcej informacji o konferencji GTC 2010 można znaleźć tutaj, a plan konferencji można znaleźć na tej stronie.

Informacje dla prasy
Jen-Hsun Huang, prezes i współzałożyciel firmy NVIDIA CEO, poprowadzi konferencję prasową dla dziennikarzy natychmiast po wtorkowej mowie wprowadzającej.

Szczyt firm początkujących
W obrębie Konferencji technologii procesorów graficznych odbędzie się także Szczyt firm początkujących,na którym start-upy pracujące w ekosystemie procesorów graficznych będą mogły zademonstrować swoje technologie. Ponad sześćdziesiąt firm z dwunastu krajów przedstawi na Szczycie nowe rozwiązania oparte na procesorzach graficznych. Więcej informacji o Szczycie firm początkujących można znaleźć na tej stronie.

Sponsorzy i partnerzy
Sponsorami Konferencji technolgoii procesorów graficznych są firmy Adobe, HP, Microsoft, Dell, Supermicro, PNY, Cooley, Synnex, Acer, TSMC, Samsung, IBM, NextIO, Citi, GE Intelligent Platforms, Amax, SGI, Appro, Sutter Hill Ventures, Hynix, Dassault Systemes, Silicon Valley Bank, Deloitte i Mandel Communications. Wśród partnerów medialnych znalazły się m.in. firmy The Churchill Club, Dr. Dobb’s, GPUcomputing.net, insideHPC, Plug and Play Tech Center oraz TiE Silicon Valley.

Więcej informacji
Więcej informacji, w tym formularz rejestracyjny, program oraz streszczenia sesji można znaleźć na stronie www.nvidia.pl/gtc.



 
 
 
 
FacebookTwitterGoogle+Nasza KlasaLinkedIn