Back
 
 

Zapoznaj się z informacjami na temat przełomowych dokonań firmy NVIDIA w roku 2008, opublikowanymi w następujących wiadomościach prasowych. Kliknij na tytuł, aby zobaczyć pełną wersję informacji prasowej...




   
Platforma ION od NVIDIA podnosi wydajność rozwiązań opartych na procesorze atom na poziom komputerów PC
SANTA CLARA, CA—17 GRUDNIA, 2008—NVIDIA® zelektryzuje rynek komputerów stacjonarnych poprzez przemianę PC opartego na Atom w rozwiązanie wysokiej jakości, które dotychczas było spotykane w drogich laptopach i desktopach.

   
Sterowniki do kart graficznych dla notebooków nareszcie na NVIDIA.COM
SANTA CLARA, Kalifornia—18 grudnia 2008—Użytkownicy notebooków z jednostkami przetwarzania graficznego (GPU) NVIDIA® mają teraz możliwość ściągnięcia nowszych wersji sterowników bezpośrednio ze strony NVIDIA.com.

   
Technologia NVIDIA CUDA znacznie przyspiesza tempo badań naukowych
SANTA CLARA, Kalifornia—17 Grudnia 2008— Jednostki przetwarzania graficznego (GPU) NVIDIA® GeForce® wyposażone w technologię CUDA™ zwykło się kojarzyć z grami komputerowymi. Ich moc docenił jednak świat zaawansowanych obliczeń komputerowych.

   
THQ wybrał technologię PhysX do studiów produkcyjnych na całym świecie
SANTA CLARA, Kalifornia —18 Grudnia 2008—Firma NVIDIA® ogłosiła dzisiaj, że THQ Inc. (NASDAQ: THQI), wiodący na świecie producent i wydawca oprogramowania interaktywnej rozrywki będzie korzystał z technologii NVIDIA PhysX™ we wszystkich swoich studiach.

   
Technologia NVIDIA Cuda Znacznie Przyspiesza Tempo Badań Naukowych
SANTA CLARA, Kalifornia—17 Grudnia 2008 — Jednostki przetwarzania graficznego (GPU) NVIDIA® GeForce® wyposażone w technologię CUDA™ zwykło się kojarzyć z grami komputerowymi. Ich moc docenił jednak świat zaawansowanych obliczeń komputerowych. Berkeley’s Open Infrastructure for Network Computing (BOINC), jedna z wiodących platform rozproszonych obliczeń na świecie, używa technologię NVIDIA CUDA wykorzystując moc masowego przetwarzania równoległego GPU NVIDIA do osiągnięcia oszałamiających rezultatów, które mogą zmienić tempo odkryć naukowych poprzez takie projekty jak GPUGRID, czy Einstein@home.

   
Firma 2K Games Licencjonuje Technologię NVIDIA PhysX
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 9 GRUDNIA 2008 — NVIDIA Corporation poinformowała dzisiaj, że 2K Games, firma, pod której nazwą publikuje gry firma Take-Two Interactive Software, Inc., wybrała technologię NVIDIA® PhysX™ dla studiów produkcyjnych 2K Games na świecie.

   
Opencl Będzie Obsługiwany Przez NVIDIA
SIGGRAPH ASIA 2008 — SINGAPUR — 9 GRUDNIA 2008 — NVIDIA Corporation poinformowała dzisiaj, że w pełni obsługiwać będzie opublikowaną właśnie przez Khronos Group specyfikację języka OpenCL 1.0.

   
EA licencjonuje technologię NVIDIA PhysX
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 8 GRUDNIA 2008 — NVIDIA® Corporation poinformowała dzisiaj, że firma Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS) licencjonowała technologię NVIDIA PhysX jako platformę do tworzenia gier, która dostępna będzie w studiach produkcyjnych EA na całym świecie.

   
Technologia NVIDIA PhysX w grze Mirror’s Edge
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 20 LISTOPADA 2008 — W nagradzanej grze komputerowej Mirror’s Edge™, jej twórcy, studio DICE, oddział firmy Electronic Arts Inc., przedstawiają graczom nową bohaterkę o imieniu Faith.

   
NVIDIA i Cray przedstawiają bazujący na Tesla superkomputer typu deskside – Cray CX1
SC08 — AUSTIN, TEKSAS i SEATTLE, WASZYNGTON — 19 LISTOPADA 2008—Firmy NVIDIA (Nasdaq: NVDA) i Cray (Nasdaq GM: CRAY) ogłosiły dzisiaj, że nowa linia superkomputerów Cray CX1 zostanie wyposażona w procesory obliczeniowe NVIDIA Telsa C1060.

   
NVIDIA Tesla zapewnia klientom firmy Bull rewolucyjny wzrost wydajności
SC08 — AUSTIN, TEKSAS — 19 LISTOPADA, 2008 — Firma Bull, wiodący dostawca technologii dla obliczeń o wysokiej wydajności (HPC – High Performance Computing), współpracuje z NVIDIA oferując system obliczeniowy GPU Tesla™ S1070 jako opcjonalny akcelerator rozwiązań HPC firmy Bull.

   
NVIDIA Tesla – pierwszy Superkomputer osobisty
SC08 — AUSTIN, TEKSAS — 18 LISTOPADA 2008 — Badania naukowe przeprowadzane są współcześnie za pomocą klastrów superkomputerów, czyli współdzielonych zasobów, które zużywają setki kilowatów energii, a których zbudowanie i utrzymanie kosztuje miliony dolarów.

   
Pierwszy heterogeniczny klaster wykorzystujący GPU Tesla na liście top 500
SC08 — AUSTIN, TEKSAS — 17 LISTOPADA, 2008 — Tokijski Instytut Technologiczny (Tokyo Institute of Technology – Tokyo Tech) poinformował dzisiaj o swojej współpracy z firmą NVIDIA i wykorzystaniu procesorów graficznych NVIDIA® Tesla™ do zwiększenia mocy obliczeniowej superkomputera TSUBAME.

   
OpenGeoSolutions zmienia procesy modelowania sejsmicznego dzięki NVIDIA TESLA
SEG 2008—LAS VEGAS, NEVADA—12 LISTOPADA 2008 — Geofizycy w branży gazowej i paliwowej poszukują bardziej dokładnych obrazów tego, co leży pod ziemia.

   
NVIDIA łamie bariery obliczeń wizualnych dzięki pierwszej karcie graficznej wyposażonej w 4 GB pamięci
SANTA CLARA, KALIFORNIA – 11 LISTOPADA 2008 – Fachowcy poszukujący ropy naftowej, diagnozujący choroby czy projektujący następny luksusowy samochód mają ze sobą coś wspólnego – potrzebują zaawansowanych rozwiązań z dziedziny obliczeń wizualnych.

   
Nowe profesjonalne procesory graficzne NVIDIA klasy podstawowej - dla miniaturowych komputerów typu „small form factor” oraz rozwiązań zintegrowanych
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 6 LISTOPADA 2008 — Przy obecnych cenach stacji roboczych, wiele firm może sobie pozwolić na wyposażenie w profesjonalne rozwiązania graficzne tylko niektórych projektantów i inżynierów.

   
Grafika NVIDIA dopala Windows 7
LOS ANGELES, KALIFORNIA (WINHEC 2008) — 5 LISTOPADA 2008 — Uczestnicy odbywającej się w tym tygodniu w Los Angeles corocznej konferencji Windows Hardware Engineering Conference (WinHEC) będą mieli możliwość zapoznania się z graficznymi udoskonaleniami w systemie Windows 7, które są wynikiem ścisłej współpracy pomiędzy firmami Microsoft i NVIDIA.

   
SeismicCity rozwija badania sejsmologiczne dzięki technologii obliczeń na GPU firmy NVIDIA
SANTA CLARA, KALIFORNIA —29 PAŹDZIERNIKA 2008 — Mająca swoją siedzibę w Houston firma SeismicCity poinformowała dzisiaj, że wykorzystuje systemy 1U NVIDIA® Tesla™ S1070 w badaniach Reverse Time Migration (RTM) – jednej z najbardziej zaawansowanych technologii obrazowania zjawisk sejsmicznych, jakie kiedykolwiek stosowano w przemyśle naftowym.

   
NVIDIA Announces Third Quarter Fiscal 2009 Earnings Conference Call
SANTA CLARA, CA—OCTOBER 28, 2008—NVIDIA (Nasdaq: NVDA) will host a conference call to discuss its financial results for the third quarter of its fiscal year 2009 on Thursday, November 6, 2008 at 2:00 PM Pacific Time.

   
Nowe notebooki firmy ASUS z procesorami graficznymi NVIDIA
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 22 PAŹDZIERNIKA 2008 — Osoby wykorzystujące go grania swoje notebooki mogą teraz wybrać dwa nowe komputery firmy ASUS, wyposażone w procesory graficzne zdolne obsłużyć najnowszą generację gier.

   
Wiodący producenci płyt głównych stosują NVIDIA sli w nowych platformach Intel Bloomfield
SANTA CLARA, KALIFORNIA —21 PAŹDZIERNIKA 2008 — NVIDIA Corporation poinformowała dzisiaj, że najbardziej znani producenci płyt głównych na świecie, firmy ASUS, EVGA, MSI, Gigabyte i DFI, zakupiły licencje na technologię NVIDIA® SLI® dla swoich nowych płyt głównych zaprojektowanych dla procesorów Intel Bloomfield i chipsetów X58.

   
Nowe procesory graficzne dla płyt głównych NVIDIA – mały może teraz więcej
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 20 PAŹDZIERNIKA, 2008 — Zespołowi projektantów NVIDIA przedstawiono zadanie: opracować procesor graficzny dla komputerów typu desktop, który łączy w sobie pełny system I/O oraz wydajność na poziomie oddzielnych procesorów graficznych w układzie scalonym o połowę mniejszym niż poprzednie zintegrowane rozwiązania graficzne.

   
NVIDIA przedstawia NVIDIA Quadro CX – procesor graficzny dla adobe creative suite 4
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 16 PAŹDZIERNIKA 2008 — NVIDIA przedstawiła dzisiaj NVIDIA® Quadro® CX, procesor graficzny przeznaczony dla oprogramowania z pakietu Adobe® Creative Suite® 4.

   
NVIDIA ogłasza zakończenie śledztwa prowadzonego przez departament sprawiedliwości stanów zjednoczonych w sprawie naruszenia praw antymonopolowych
SANTA CLARA, KALIFORNIA—16 PAŹDZIERNIKA 2008—Firma NVIDIA (Nasdaq: NVDA) ogłosiła dzisiaj, że biuro Antymonopolowego Oddziału Departamentu Sprawiedliwości Stanów Zjednoczonych (DOJ) w San Francisco oficjalnie powiadomiło NVIDIA, iż śledztwo dotyczące możliwych naruszeń praw antymonopolowych przy produkcji jednostek przetwarzania i kart graficznych zostało zamknięte.

   
NVIDIA przedstawia przełomowy, wysoce zintegrowany procesor graficzny
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 15 PAŹDZIERNIKA 2008 — Zapotrzebowanie na wyższą wydajność obliczeń wizualnych ciągle rośnie, w miarę jak coraz więcej aplikacji zaczyna wykorzystywać moc masowego przetwarzania równoległego procesorów graficznych (GPU) do innych zadań poza przetwarzaniem grafiki.

   
NVIDIA przedstawia zwycięzców konkursu CUDA
SANTA CLARA, KALIFORNIA—30 WRZEŚNIA 2008—W pierwszym Konkursie NVIDIA CUDA, zorganizowanym w celu znalezienia najbardziej innowacyjnych twórców oprogramowania dla procesorów graficznych (GPU) w Europie, nagrodzono cztery aplikacje.

   
Technologia NVIDIA PhysX wnosi do gry Cryostasis: Sleep of Reason efekt dreszczyku emocji
SANTA CLARA, KALIFORNIA—22 WRZEŚNIA 2008—W dzisiejszych czasach deweloperzy są zainteresowani nie tylko olśniewającą, wysoce realistyczną grafiką. Chcą gier, które wciągają graczy do wirtualnego świata.

   
Procesory graficzne NVIDIA rewolucjonizują pracę z pakietem Adobe Creative Suite 4
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 24 WRZEŚNIA 2008 — NVIDIA poinformowała dzisiaj, że w zapowiedzianym ostatnio pakiecie Adobe® Creative Suite® 4 wbudowana zostanie natywna obsługa procesorów graficznych NVIDIA.

   
NVIDIA PhysX oraz aplikacje oparte na CUDA zostały pobrane ponad milion razu w ciągu mniej niż dwóch tygodni
SANTA CLARA, CA—18 WRZEŚNIA 2008—Grafika to coś więcej niż szybkość odtwarzania klatek. Dzięki wprowadzeniu CUDA, środowisku programistycznemu dla języka C do przetwarzania równoległego, który pomaga wykorzystać moc procesorów graficznych NVIDIA GeForce w sposób w jaki nigdy przedtem nie była wykorzystywana, grafika stała się bardziej realistyczna.

   
SciComp dzięki NVIDIA CUDA przyspiesza najlepsze na rynku narzędzie do wyceny instrumentów pochodnych
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 17 WRZEŚNIA 2008— Zamiana instrumentów pochodnych na rynku pozagiełdowym jest przedsięwzięciem o wysokim stopniu ryzyka. SciComp, firma z siedzibą w Austin w Teksasie, posiada wysoce zaawansowane technicznie oprogramowanie przeznaczone do instrumentów pochodnych, które znacznie skraca czas przygotowania i przyspiesza model wyceny Monte Carlo.

   
NVIDIA i Opera przyspieszają przeglądanie sieci w urządzeniach przenośnych
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 10 WRZEŚNIA 2008 — W przeglądaniu Internetu w urządzeniach przenośnych dokona się niebawem znaczny postęp, jak wynika z dzisiejszej informacji o współpracy firm NVIDIA Corporation (Nasdaq: NVDA) oraz Opera Software (OSE: OPERA), mającej na celu zaimplementowanie w smartfonach i mobilnych urządzeniach internetowych typu MID (mobile internet devices) funkcji przeglądania Sieci znanych z komputerów typu desktop, łącznie z obsługą JavaScriptu czy akcelerowanej grafiki wektorowej i wideo.

   
Gearbox Software zapewni niesamowite wrażenia z rozgrywki dzięki technologi PhysX od NVIDIA
SANTA CLARA, Kalifornia —25 SIERPNIA 2008—Firma NVIDIA ogłosiła, że Gearbox Software wprowadzi wsparcie dla technologii NVIDIA PhysX™ w nadchodzących tytułach, Borderlands, Aliens: Colonial Marines, and Brothers in Arms: Hell’s Highway, w celu wzbogacenia wrażeń w grach o ciekawszym otoczeniu.

   
Gra apb firmy Realtime Worlds wykorzystywać będzie technologię NVIDIA PhysX
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 18 SIERPNIA 2008 — Osoby, które grają na komputerach tylko od czasu do czasu, często nie doceniają wpływu szybkich i precyzyjnych modeli oraz obliczeń fizycznych na tzw. grywalność gier oraz poczucie realizmu.

   
Od minut do sekund: jak Manifold wykorzystuje NVIDIA CUDA zmieniając technologię GIS
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 13 SIERPNIA 2008 — Od namierzania rozmówców służb ratowniczych i badania stężenia dwutlenku węgla po monitoring wykorzystania pestycydów – gwałtownie rośnie ilość zastosowań Systemów Informacji Geograficznej (GIS - Geographic Information System).

   
Nowa rodzina notebooków NVIDIA Quadro FX rozszerza możliwości profesjonalnych układów przenośnych
SIGGRAPH 2008 — LOS ANGELES, KALIFORNIA — 12 SIERPNIA 2008 — Popyt na wyższą wydajność grafiki i programowalność na rynku notebooków profesjonalnych wzrasta, gdyż animatorzy, projektanci i inżynierowie pracują z coraz większymi modelami 3D, zestawami danych i ilustracjami.

   
Nowe systemy Quadro Plex oferują wizualne obliczenia superkomputerowe dla komputerów typu desktop
SIGGRAPH 2008 — LOS ANGELES, KALIFORNIA — 12 sierpnia 2008 — Modele 3D i odpowiednie zestawy danych stały się zbyt złożone dla standardowych stacji roboczych.

   
NVIDIA udostępnia graczom prawdziwą fizykę
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 12 SIERPNIA 2008 — Gracze chcieliby widzieć światy swoich ulubionych gier odtwarzane tak realistycznie, jak to tylko możliwe.

   
NVIDIA uwalnia moc obliczeniową procesorów graficznych GeForce do zastosowań poza-graficznych
SANTA CLARA, Kalifornia, 12 sierpnia 2008 — Klienci wymagają coraz wiekszej wydajności – grając w najnowsze gry, czy też wykorzystując moc obliczeniową komputera w pracy nad na nowymi lekami. NVIDIA, światowy lider w dziedzinie technologii obliczeń wizualnych sprawił, że wszystko to stało się łatwiejsze dzięki zestawowi aplikacji wykorzystujących moc kart graficznych GeForce®.

   
Gra Bionic Commando obsługiwać będzie technologię NVIDIA PhysX
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 11 SIERPNIA 2008 — CAPCOM Co., Ltd., GRIN Entertainment oraz NVIDIA® Corporation, światowy lider technologii obliczeń wizualnych, wspólnie poinformowały dzisiaj, że nadchodząca gra Bionic Commando firmy CAPCOM wykorzystywać będzie akcelerowaną przez procesory graficzne technologię NVIDIA PhysX™ w celu ulepszenia obecnych w grze efektów dymu, kurzu, gruzu i broni.

   
NVIDIA ujawnia plan kluczowych wydarzeń na NVISION 08
SANTA CLARA, Kalifornia — 11 sierpnia 2008 — NVIDIA ogłosiła dzisiaj szczegóły dotyczące najwazniejszych wydarzeń NVISION® 08. Impreza odbywająca się 25-27 sierpnia 2008 w San Jose w Kalifornii, jest trzydniowym mega wydarzeniem dla profesjonalistów i entuzjastów technologii i obliczeń wizualnych. Najważniejsze wydarzenia odbędą się w San Jose Center for the Performing Arts i są otwarte dla wszystkich zarejestrowanych uczestników.

   
NVIDIA rozszerza linię układów GeForce o trzy nowe procesory graficzne
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 29 LIPCA 2008 — NVIDIA® Corporation, światowy lider technologii obliczeń wizualnych poinformował dzisiaj o wprowadzeniu do sprzedaży trzech nowych procesorów graficznych z serii GeForce® 9, zapewniających obsługę technologii NVIDIA PhysX™ i obliczeń równoległych ogólnego zastosowania CUDA™ w komputerach klasy średniej.

   
NVIDIA zapewnia notebookom nowe możliwości rozgrywki
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 29 LIPCA 2008 — NVIDIA Corporation rozpoczęła nową erę rozgrywek na notebookach, oferując zaawansowany rendering i obsługę efektów fizycznych, co zmieni znane klientom oblicze gier.

   
Liderzy branży obliczeń wizualnych sponsorami NVISION 08
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 24 LIPCA 2008 — NVIDIA przedstawiła dzisiaj głównych sponsorów NVISION® 08, pierwszej imprezy dla profesjonalistów i entuzjastów obliczeń wizualnych.

   
Trzy nowe narzędzia NVIDIA ułatwiają debugowanie i optymalizację gier
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 17 LIPCA 2008 — Najlepsze współczesne gry komputerowe wykorzystują złożone techniki programowania i renderingu, których tworzenie i optymalizacja może zająć miesiące, zanim osiągnięte zostaną jakość obrazu i płynność wyświetlania, których wymagają twórcy gier.

   
NVIDIA Zapowiada Pierwszy Emerging Companies Summit W Czasie NVISION 08
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 17 LIPCA 2008 — NVIDIA Corporation, światowy lider technologii obliczeń wizualnych, zapowiedział dzisiaj Emerging Companies Summit (Szczyt Firm Rozwijających się), dwudniową konferencję przeznaczoną dla przedsiębiorców, właścicieli firm z rynku venture capital (finansowania projektów dużego ryzyka) oraz bankierów inwestycyjnych, która odbędzie się w dniach 26-27 sierpnia 2008 roku w San Jose w Kalifornii.

   
Technologia NVIDIA SLI na platformach Intel Bloomfield
SANTA CLARA — 14 LIPCA 2008 — Entuzjaści komputerów PC, producenci i twórcy oprogramowania na całym świecie będą zachwyceni słysząc dzisiejsze oświadczenie firmy NVIDIA Corporation, która poinformowała, że moc i wydajność technologii wielu procesorów graficznych NVIDIA SLI® znajdzie zastosowanie w nadchodzącej linii procesorów Bloomfield firmy Intel.

   
Buzz Aldrin przedstawi na NVISION 08 film „Fly Me To The Moon”
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 10 LIPCA 2008 — NVIDIA poinformowała dzisiaj, że podczas imprezy NVISION® 08 odbędzie się specjalny pokaz filmu „Fly Me to the Moon” („Kosmiczna przygoda”), najnowszego animowanego filmu 3D, którego premiera w Stanach Zjednoczonych odbędzie się w sierpniu 2008 roku.

   
NVIDIA przedstawia aktualizację prognozy wyników finansowych na drugi kwartał roku finansowego 2009
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 2 LIPCA 2008 — NVIDIA Corporation (Nasdaq: NVDA), światowy lider technologii obliczeń wizualnych, przedstawił dzisiaj aktualizację prognozy wyników finansowych na drugi kwartał kończący się 27 lipca 2008 roku.

   
NVIDIA mianuje pierwsze CUDA Center of Excellence
SANTA CLARA, KALIFORNIA I URBANA, ILLINOIS — 1 LIPCA 2008 — NVIDIA Corporation (Nasdaq: NVDA), światowy lider technologii obliczeń wizualnych oraz Uniwersytet Illinois w Urbana-Champaign (UIUC) poinformowały dzisiaj, że UIUC otrzymał pierwszy na świecie tytuł CUDA Center of Excellence nadawany przez firmę NVIDIA.

   
Centrum superkomputerowe KISTI wykorzystuje rozwiązania graficzne NVIDIA Quadro
SANTA CLARA, KALIFORNIA i SEUL, KOREA —17 czerwca 2008 — NVIDIA Corporation, światowy lider technologii obliczeń wizualnych i twórca GPU, poinformował dzisiaj, że Centrum Superkomputerowe Koreańskiego Instytutu Nauki i Technologii Informatycznych (KISTI – Korea Institute of Science and Technology Information) wyposażyło swój 146-wezłowy system wizualizacyjny high-definition w karty graficzne NVIDIA Quadro® FX 5600.

   
Podwojona wydajność nowych produktów NVIDIA Tesla dla środowiska CUDA
DREZNO, NIEMCY — 17 CZERWCA 2008 — Poczynając od kodowania wideo, przez poszukiwania ropy i gazu oraz obrazowanie medyczne, aż po badania naukowe, tysiące twórców oprogramowania CUDA ze społeczności HPC wykorzystują rewolucyjną platformę obliczeń na GPU, wprowadzoną na rynek zaledwie rok temu.

   
Nowe procesory graficzne NVIDIA GeForce GTX 200 – grafika nie służy już tylko do gier
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 16 CZERWCA 2008 — Wyobraź sobie, że zamiast czekać 5 godzin na przekonwertowanie filmu do swojego iPoda, poświęcisz na to tylko 35 minut.

   
Nowa linia procesorów graficznych NVIDIA dla notebooków
COMPUTEX 2008, TAJPEJ — 3 CZERWCA 2008 — W miarę jak światowy trend zmierzający do uzyskiwania w komputerach grafiki o coraz wyższej jakości zyskuje znaczenie także na rynku notebooków, NVIDIA Corporation stara się zaspokoić rosnące zapotrzebowanie, przedstawiając nową linię procesorów graficznych dla notebooków NVIDIA® GeForce® 9M oraz nową innowację graficzną, technologię NVIDIA Hybrid SLI®.

   
NVIDIA TEGRA: maleńki komputer kryjący ogromną moc!
SANTA CLARA, KALIFORNIA- 2 CZERWCA 2008 – NVIDIA Corporation przedstawiła dzisiaj rodzinę procesorów TEGRA, pierwszych jednordzeniowych komputerów przeznaczonych dla urządzeń mobilnych.

   
NVIDIA prezentuje ekologiczną technologię Hybrid SLI
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 6 MAJA 2008 — Użytkownicy komputerów uwielbiają realizm graficzny, który zapewniają im wydajne procesory graficzne, ale chętnie pozbyli by się hałasu i wysokiego zużycia energii typowych dla współczesnych komputerów dla gier i multimediów.

   
NVIDIA i CGSociety ogłaszają zwycięzców konkursu sztuki cyfrowej „architektura i krajobraz”
SANTA CLARA, KALIFORNIA oraz ADELAJDA, AUSTRALIA ─ 29 KWIETNIA 2008 ─ NVIDIA i CGSociety ogłosili dzisiaj listę zwycięzców drugiego z cyklu, światowego konkursu sztuki cyfrowej NVArt.

   
NVIDIA oferuje użytkownikom komputerów Mac Pro nowy poziom wrażeń graficznych
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 16 KWIETNIA 2008 — NVIDIA Corporation (Nasdaq: NVDA) poinformowała dzisiaj o wprowadzeniu do sprzedaży pakietu aktualizacyjnego w postaci uznanej karty graficznej NVIDIA GeForce 8800 GT, przeznaczonej dla systemu Mac Pro.

   
NVIDIA wprowadza najszybsze platformy GeForce – zoptymalizowane dla komputerów do gier
ANTA CLARA, KALIFORNIA — 10 KWIETNIA 2008 — NVIDIA Corporation (Nasdaq: NVDA) stara się nieustannie zaspokajać rosnącą potrzebę uzyskiwania na komputerach PC lepszych wrażeń wizualnych i wprowadza na rynek nowe procesory graficzne i chipsety, które uwalniają kreatywność i możliwości ekspresji ich użytkowników.

   
NVIDIA zapowiada NVISION 08
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 1 KWIETNIA 2008 — NVIDIA (Nasdaq: NVDA) poinformowała dzisiaj o nadchodzącym wydarzeniu na skalę światową NVISION 08, trzydniowym spotkaniu profesjonalistów i entuzjastów obliczeń wizualnych.

   
Architektura ESA przyjmuje się w branży
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 29 LUTEGO 2008 – NVIDIA Corporation (Nasdaq: NVDA), światowy lider technologii obliczeń wizualnych i twórca GPU (procesora graficznego), poinformował dzisiaj, że protokół komunikacyjny ESA (Enthusiast System Architecture) został oficjalnie przyjęty przez organizację USB Implementers Forum (USB-IF), co stanowi krok milowy na drodze do pełnego przyjęcia nowego standardu przez przemysł komputerowy.

   
Nowa definicja mobilnych stacji roboczych według firmy NVIDIA
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 21 LUTEGO 2008 — NVIDIA Corporation (Nasdaq: NVDA), światowy lider technologii obliczeń wizualnych, zaprezentował dzisiaj przeznaczony dla notebooków i mobilnych stacji roboczych profesjonalny procesor graficzny NVIDIA Quadro® FX 3600M.

   
NVIDIA przedstawia jeden z największych w historii firmy skoków wydajnościowych pomiędzy generacjami
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 21 LUTEGO 2008 — NVIDIA® Corporation, światowy lider technologii obliczeń wizualnych, zaprezentował pierwszy procesor graficzny z serii układów nowej generacji GeForce 9.

   
200% wzrost programu partnerskiego firmy NVIDIA
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 19 LUTEGO 2008 - NVIDIA Corporation poinformowała, że w wyniku globalnego rozwoju liczba członków programu partnerskiego zwiększyła się w ostatnim roku o 200%.

   
NVIDIA zakonczyła proces przejęcia firmy AGEIA technologies
SANTA CLARA, KALIFORNIA - 14 LUTEGO 2008 - NVIDIA (Nasdaq: NVDA), światowy lider technologii obliczeń wizualnych i twórca GPU (procesora graficznego), poinformował dzisiaj, że zakończył proces przejęcia firmy AGEIA Technologies, Inc., lidera technologii fizycznych implementowanych w grach komputerowych.

   
NVIDIA przedstawia APX 2500 – najbardziej oszczędny komputer high-definition zawarty w jednym układzie scalonym
MOBILE WORLD CONGRESS 2008 — BARCELONA, HISZPANIA — 11 LUTEGO 2008 — NVIDIA Corporation, światowy lider technologii obliczeń wizualnych, zaprezentował dzisiaj NVIDIA® APX 2500, przełomowy procesor aplikacji, który umożliwia obsługę intuicyjnych interfejsów 3D oraz oglądanie filmów high-definition w telefonach z systemem Windows Mobile.

   
NVIDIA przedstawia pierwszą implementację OpenKODE
MOBILE WORLD CONGRESS 2008 — BARCELONA, HISZPANIA — 11 LUTEGO 2007 — APX 2500, przełomowy procesor aplikacji firmy NVIDIA®, obsługuje pierwszą w branży pełną implementację nowego standardu OpenKODE™ autorstwa Khronos™ Group, który także miał swoją premierę podczas imprezy Mobile World Congress 2008 w Barcelonie.

   
NVIDIA przejmie firmę AGEIA technologies
SANTA CLARA, KALIFORNIA — 4 LUTEGO 2008 — NVIDIA, światowy lider technologii obliczeń wizualnych i twórca GPU (procesora graficznego), poinformował dzisiaj, że podpisał końcową umowę przejęcia firmy AGEIA Technologies, Inc., lidera technologii fizycznych implementowanych w grach komputerowych.

   
NVIDIA i CGSociety ogłaszają zwycięzców konkursu NVArt
SANTA CLARA, KALIFORNIA i ADELAIDA, AUSTRALIA ─ 4 LUTEGO 2008 ─ NVIDIA i CGSociety zaprezentowali dzisiaj zwycięzców konkursu sztuki cyfrowej NVArt, pierwszego z serii światowych konkursów, które odbywać się będą w 2008 roku.

   
Nowa karta graficzna NVIDIA dla zastosowań CAD i DCC
SANTA CLARA, KALIFORNIA – 9 STYCZNIA 2008 – NVIDIA, światowy lider technologii obliczeń wizualnych, po raz kolejny zwiększa produktywność w dziedzinie CAD (projektowania wspieranego komputerowo) i DCC (tworzenie treści cyfrowych – animacji, filmów, grafiki...) prezentując NVIDIA Quadro® FX 3700, kartę graficzną klasy high–end pozwalającą na zwiększenie wydajności do 2x w stosunku do poprzedniej generacji produktów tego typu.

   
NVIDIA pionierem technologii Hybrydowej dla komputerów PC
CONSUMER ELECTRONICS SHOW — LAS VEGAS, NEVADA — 7 STYCZNIA 2008 —firma NVIDIA Corporation, światowy lider technologii obliczeń wizualnych, przedstawiła dzisiaj pierwszą w branży hybrydową technologię dla komputerów PC – Hybrid SLI™ – która ma dwa zadania: podniesienie wydajności grafiki oraz obniżenie zużycia energii.


 
 
 
 
FacebookTwitterGoogle+Nasza KlasaLinkedIn