Quadro

Karta graficzna NVIDIA Quadro K5000 dla Mac

Poznaj najpotężniejsze na świecie profesjonalne rozwiązanie graficzne dla platformy Apple Mac Pro, przeznaczone do akceleracji profesjonalnego projektowania, animacji oraz aplikacji wideo.

Wyszukiwanie produktów…
Gdzie kupić

Charakterystyka

Począwszy od małych agencji, skończywszy na dużych medialnych koncernach, pracujący na komputerach Apple Mac Pro kreatywni profesjonaliści jak Ty, oczekują narzędzi, które pozwolą na wprowadzenie w życie wizji najszybciej, jak to tylko możliwebez poświęcania jakości. Karta graficzna Quadro K5000 dla komputerów Mac daje artystom i montażystom niespotykaną moc obliczeniową i interaktywność. Innowacyjne funkcje umożliwiające zwiększenie przepustowości i obsługę nawet czterech wyświetlaczy czyni tę kartę idealną do wielkoskalowych rozwiązań wizualizacyjnych.

Pracuj z ogromnymi, złożonymi modelami i konstrukcjami podczas operacji wykonywanych w procesie post-produkcji

Pracuj z ogromnymi, złożonymi modelami i konstrukcjami podczas operacji wykonywanych w procesie post-produkcji

Konstrukcja multiprocesora strumieniowego kolejnej generacji karty Quadro K5000 oferuje istotne zmiany w architekturze, które mogą zmienić Twój przebieg pracy. Obejmują one istotne usprawnienia przepustowości kluczowych operacji graficznych na cykl zegara, skutkując bezprecedensową wydajnością i energooszczędnością. Dodatkowo Quadro K5000 wykorzystuje bufor ramki o dużej pojemności (4 GB), co daje Ci możliwość pracy z większymi modelami i konstrukcjami i poprawia poziom interakcji podczas operacji wykonywanych w procesie projektowania.

Z łatwością wdrażaj możliwość rozszerzenia obrazu pulpitu na wiele ekranów, aby zapewnić maksymalną elastyczność środowiska pracy

Z łatwością wdrażaj możliwość rozszerzenia obrazu pulpitu na wiele ekranów, aby zapewnić maksymalną elastyczność środowiska pracy

Możesz korzystać nawet z czterech wyświetlaczy jednocześnie, podłączając je do dwóch złączy DVI i dwóch DisplayPort. Wraz z obsługą standardu DisplayPort 1.2, otrzymujesz większą głębię koloru, wyższe częstotliwości odświeżania i możliwość wyświetlania obrazu w superwysokich rozdzielczościach - 3840x2160 przy 60Hz i 4096x2160 przy 48Hz.

Zaufaj rozwiązaniu certyfikowanemu dla wiodących na rynku aplikacji profesjonalnych

Zaufaj rozwiązaniu certyfikowanemu dla wiodących na rynku aplikacji profesjonalnych

Układy GPU NVIDIA Quadro są stworzone specjalnie na potrzeby profesjonalnych stacjach roboczych i obsługują ponad 50 profesjonalnych aplikacji z dziedziny mediów i rozrywki.

Zwiększ wydajność w profesjonalnych aplikacjach Microsoft Windows

Zwiększ wydajność w profesjonalnych aplikacjach Microsoft Windows

Doświadczaj natywnej akceleracji i pełnej funkcjonalności graficznej 3D oferowanej przez układ GPU Quadro w natywnych aplikacjach PC, korzystając z narzędzia Apple Boot Camp.

Cechy

Cechy układu GPU K5000 w zakresie wydajności

Architektura NVIDIA® CUDA®

Architektura obliczeń równoległych, która ściśle integruje zaawansowane możliwości wizualizacyjne i obliczeniowe, by znacznie zwiększyć tempo realizacji zadań w zastosowaniach profesjonalnych.

Skalowalny silnik geometryczny NVIDIA®

Zapewnia radykalny wzrost wydajności geometrycznej w szerokim zakresie aplikacji typu CAD, DCC oraz aplikacji medycznych. Umożliwia to interaktywną pracę z modelami i scenami o złożoności o rząd wielkości większej niż kiedykolwiek wcześniej.

Duża pojemność i ultrawysoka przepustowość buforów ramki

Duża pojemność i wysoka przepustowość pamięci graficznej umożliwiają wyświetlanie złożonych modeli i scen oraz realizację zadań obliczeniowych korzystających z rozległych zbiorów danych.

Podwójne silniki kopiujące

Umożliwiają osiągnięcie najwyższej wydajności zarówno w przypadku równoległego przetwarzania danych, jak i odbywającej się równocześnie komunikacji GPU z systemem bazowym, co przyspiesza działanie przy realizacji takich zadań, jak ray tracing, korekcja koloru czy symulacje fizyczne.

NVIDIA SMX

Dostarcza większą wydajność i efektywność przetwarzania wykorzystując nową, innowacyjną konstrukcję multiprocesora strumieniowego, która pozwala przeznaczyć większy procent powierzchni dla rdzeni przetwarzających ograniczając rozmiar logiki sterującej.

Ultracicha konstrukcja

Cicha konstrukcja układu chłodzenia charakteryzuje się głośnością na poziomie poniżej 28 db, by zapewnić ultraciche środowisko pracy.

Jakość obrazu

Pełnoekranowy antyaliasing (FSAA)

Obsługa trybu do 64x FSAA włącznie (do 128x z SLI) radykalnie redukuje widoczne na ekranie artefakty związane z aliasingiem (efekt „schodków”), umożliwiając wizualizację scen z wysokim stopniem realizmu i niezrównaną jakością obrazu.

Teselacja na GPU oraz technologia Shader Model 5.0

Silniki teselacyjne Quadro automatycznie generują drobiazgowo szczegółową geometrię, umożliwiając wizualizację środowisk i scen z filmową jakością, bez konieczności poświęcania wydajności.

Obsługa tekstur i obszarów renderowania 16K

Zapewnia możliwość korzystania z tekstur o rozmiarach 16 tys. x 16 tys. pikseli (16K) i renderowania do obszarów o tej wielkości. Przydatna w aplikacjach, które wymagają najwyższej rozdzielczości i jakości przetwarzania obrazu.

Funkcje związane z wyświetlaniem

Obsługa czterech wyświetlaczy

Zupełnie nowy silnik wyświetlający zapewnia obsługę nawet do czterech wyświetlaczy jednocześnie i w pełni wspiera standard DisplayPort 1.2 kolejnej generacji. Standard DisplayPort 1.2 wspiera większą głębię koloru, wyższe częstotliwości odświeżania i daje możliwość wyświetlania obrazu w jeszcze wyższych rozdzielczościach, takich jak 3840x2160 przy 60Hz i 4096x2160 przy 48Hz, co umożliwia utworzenie rozległego środowiska pracy i zwiększenie produktywności.

30-bitowa wierność odwzorowania kolorów (10 bitów na kolor)

Umożliwia uzyskanie miliardów wariantów odcieni, a w efekcie – bogatego i żywego obrazu o najszerszej dynamice barw.

Profesjonalna synchronizacja stereo 3D

Umożliwia pełną kontrolę nad efektem stereoskopowym poprzez dedykowane 3-pinowe połączenie mini-din, by bezpośrednio synchronizować sprzęt stereo 3D z kartą graficzną Quadro.

Wsparcie od strony programowej

Architektura obliczeń równoległych CUDA

Rozwiązania NVIDIA Quadro oferują możliwość wykorzystania mocy GPU w zadaniach obliczeniowych ogólnego przeznaczenia przy użyciu standardowych języków programowania typu C/C++ i Fortran, a także rozwijanych obecnie interfejsów programowania aplikacji (API), takich jak OpenCL czy Direct Compute. Szeroka akceptacja CUDA zapewnia akcelerację w takich dziedzinach, jak ray tracing, przetwarzanie wideo i obrazu oraz obliczeniowa dynamika płynów.

NVIDIA GPUDirect

Możliwości technologii NVIDIA GPUDirect zwiększają wydajność obliczeniową w zastosowaniach, w których przepustowość danych i opóźnienie mają kluczowe znaczenie, pozwalając urządzeniom firm trzecich, jak np. adaptery wideo SDI, karty sieciowe i urządzenia SSD, na bezpośredni dostęp do pamięci GPU.

NVIDIA GPUDIrect dla wideo

Technologia NVIDIA® GPUDirect dla wideo umożliwia bezpośrednią komunikację z jednostkami GPU NVIDIA urządzeniom firm trzecich. Dzięki wykorzystaniu możliwości tego nowego API dotychczasowe problemy związane z występowaniem zbyt dużych opóźnień zostały rozwiązane. Dzięki technologii NVIDIA GPUDirect dla wideo, urządzenia są w pełni zsynchronizowane, a cykle jednostki CPU nie są tracone na kopiowanie danych pomiędzy sterownikami urządzenia.

Technologia Multi-GPU

Technologia NVIDIA® Maximus®

Stacje robocze NVIDIA Maximus łączą możliwości jednostek GPU NVIDIA Quadro® w zakresie wizualizacji i interaktywnego projektowania oraz moc układów GPU NVIDIA Tesla® w dziedzinie obliczeń o wysokiej wydajności w pojedynczej stacji roboczej.

Technologia NVIDIA® SLI®

Wykorzystuje moc wielu układów GPU do dynamicznego skalowania wydajności graficznej, poprawiania jakości obrazu, zwiększania obszaru roboczego oraz pełnej wirtualizacji zasobów wykorzystywanego systemu. Technologia dostępna wyłącznie z posiadającymi certyfikat SLI stacjami roboczymi i serwerami.

Specyfikacja

Quadro K5000 dla Mac

Specyfikacja GPU

Liczba rdzeni CUDA

1536

Specyfikacja pamięci

Wielkość bufora ramki

4 GB GDDR5

Interfejs pamięci

256-bit

Przepustowość pamięci (GB/s)

173 GB/s

Specyfikacja

Dwukanałowe złącze DVI

2

DisplayPort

2

Liczba wyjść cyfrowych

4

Stereo (3-pinowe Mini-DIN)

Opcjonalne

Maksymalna rozdzielczość (tryb cyfrowy)

DVI-DL: do 330M pikseli/s: (np. 1920x1200@120Hz, 2560x1600@60Hz)

DisplayPort 1.2: do 540M pikseli/s i transmisja danych na poziomie 17,3 Gbps

(np. 3840x2160@60Hz 30bpp, 2560x1440@120Hz 30bpp, 4096x2160@24Hz 36bpp, 4096x2160@50Hz 30bpp)

Cechy karty

Shader Model

5.0

OpenGL

3.21

Microsoft DirectX

11

Architektura NVIDIA CUDA

Wymagania systemowe

System operacyjny

Mac OS X v10.8.3 lub nowszy

System Mac Pro

Mac Pro (początek 2008 roku) lub nowszy (model Mac Pro 3.1 lub nowsze)

Zasilanie i temperatura

Spełnia normy EnergyStar

Maksymalny pobór mocy

122 W

Głośność w czasie pracy

Active Fansink

1 - OpenGL 3.2 w systemie Mac OSX, OpenGL 4.3 w systemie Windows korzystając z oprogramowania Bootcamp.

 

Gdzie kupić

Pomoc

Pomoc techniczna

Wsparcie techniczne, wnioski RMA, wymiany oraz kwestie gwarancji dotyczące Twoich kart graficznych zaprojektowanych i zbudowanych przez firmę NVIDIA, będą obsługiwane przez firmę NVIDIA.
Proszę kliknąć tutaj, aby przejść na stronę oferującą wsparcie dla kart graficznych GeForce firmy NVIDIA. Jeśli dokonałeś zakupu karty graficznej GeForce od jednego z naszych partnerów, kliknąć tutaj.

Pliki do pobrania

Drivers

Sterowniki

Pobierz najnowsze oficjalne sterowniki lub sterowniki beta dla Twojego produktu

 

Wygląd produktu może zależeć od producenta