SLI Frame Rendering

 
 

SLI Frame Rendering: umożliwia wykorzystanie mocy dwóch kart graficznych Quadro, połączonych ze sobą za pomocą złączki (mostka) SLI i identyfikowanych przez system operacyjny jako pojedyncza karta graficzna, do transparentnego skalowania wydajności aplikacji na pojedynczym wyświetlaczu.

Korzyści

  • Tryb renderowania z podziałem klatki (SFR – Split Frame Rendering) jest szczególnie korzystny dla aplikacji, których wydajność jest ograniczona szybkością wypełniania. Są one wykorzystywane w branżach takich jak symulacje wizualne.
  • Z zalet trybu renderowania naprzemiennych klatek (AFR – Alternate Frame Rendering) korzystają aplikacje uzależnione od tempa przetwarzania danych geometrycznych. Należą do nich takie programy jak SPECviewperf ® 11 oraz inne aplikacje z dziedzin CAD i DCC.




REZULTATY W PROGRAMIE VIEWPERF 10
chart1.jpg Pomiary wykonano na komputerze z dwoma procesorami Intel Xeon W5580 taktowanymi częstotliwością 3,2 GHz, 16 GB pamięci systemowej DDR3-1333, 64-bitowym systemem Microsoft® Windows® XP SP2 i sterownikami NVIDIA w wersji 195.22
chart2.jpg Pomiary wykonano na komputerze z dwoma procesorami Intel Xeon W5580 taktowanymi częstotliwością 3,2 GHz, 16 GB pamięci systemowej DDR3-1333, 64-bitowym systemem Microsoft® Windows® XP SP2 i sterownikami NVIDIA w wersji 195.22


Wymagania:

  • Dwie identyczne karty graficzne NVIDIA Quadro 6000, 5000, FX 5800 lub FX 4800
  • Złączka SLI
  Windows Linux
   Wyjścia monitorowe 1 do 4 1 do 4
   FSAA Do 128x Do 128x
   G-Sync
   Stereo z G-Sync - -
   SDI - -


 
 
 
 
FacebookTwitterGoogle+Nasza KlasaLinkedIn