Sportvision

 
 
“Wydajność kart graficznych NVIDIA Quadro pozwala na podniesienie atrakcyjności przekazu. Wstawianie do obrazu telewizyjnego grafik, statystyk czy szczegółów akcji pozwala nadawcom utrzymać przewagę nad konkurencją i utrzymać widzów. Dzięki renderingowi w czasie rzeczywistym i łatwym w użyciu narzędziom naszą technologię zobaczyć można podczas takich wydarzeń jak finały Super Bowl, wyścigi Daytona 500, mistrzostwa PGA czy rozgrywki NBA play-off”. - Marvin White, kierownik działu technologicznego w firmie Sportvision

Branża:
Interaktywne metody wzbogacania przekazu oraz możliwości marketingowych we wszystkich formach transmisji telewizyjnych, interaktywnych oraz wykorzystujących media bezprzewodowe. 

Zastosowania:
Rozwiązania w przekazach telewizyjnych, m.in.:
--1st & Ten™ (wirtualna linia “first-down” w relacjach z meczów futbolu amerykańskiego);
--niezależne od programu reklamy na ekranie telewizora
--RACEf/x (wyświetlane na ekranie dane dotyczące rezultatów danego samochodu w wyścigach);
--GOLFf/x (dodatkowe informacje wyświetlane podczas meczów golfowych);
--K Zone (system wizualizacji toru lotu piłki podczas meczów baseballowych).  

Klienci:
Stacje telewizyjne ABC, ESPN, NBC, Fox Sports i Turner Sports; organizacje NASCAR, NFL, MLS, PGA TOUR i inne

Karta graficzna:
NVIDIA Quadro FX 4000 SDI

Więcej informacji na temat firmy SportVision znaleźć można na stronie www.sportvision.com



 
 
 
 
FacebookTwitterGoogle+Nasza KlasaLinkedIn