INFORMACJE O PRODUKCIE
INFORMACJE DODATKOWE
  • Technologia Accuview Antialiasing

    Podsystem technologii antyaliasingu Accuview Antialiasing wraz z zaawansowanym sprzętem umożliwiającym wielokrotne skanowanie (mulitisampling) zapewnia jakość pełnoekranowego antyalisingu na niespotykanym dotąd poziomie.

  • Technologia AGP 8x

    AGP 8x oferuje dwukrotnie większą przepustowość od AGP 4X - 2.1GB/s zamiast 1.1GB/s. Pozwala na tworzenie jeszcze bardziej złożonych modeli i tekstur, kreując bogatsze i bardziej realistyczne efekty środowiskowe. Nieprzerwany przepływ danych pozwala na niezakłócone przesyłanie strumieniowe video i zwiększenie wydajności i płynności gier.

  • Silnik nfiniteFX II

    Stworzony przez firmę NVIDIA, silnik nfiniteFX II jednoczy w sobie rozszerzoną programowalność procesora werteksów Vertex Shader, szybki procesor pikseli Pixel Shader nfiniteFX II Engine oraz teksturowanie 3D. Dzięki temu połączeniu zapewnia programistom swobodę w doborze efektów specjalnych, tworzenie realistycznych postaci i otoczenia. Silnik nfiniteFX II jest częścią wszystkich kart graficznych GeForce4 Ti oraz GeForce4 4200 Go, a także Quadro4 980, Quadro4 900 oraz Quadro4 750 XGL.

  • Technologia równoczesnego wyświetlania na wielu ekranach (nView Multi-Display)

    Połączenie technologii oprogramowania i sprzętu komputerowego nView zapewnia maksymalną elastyczność w wyświetlaniu obrazu na wielu ekranach, a także niespotykaną dotąd możliwość kształtowania wyglądu pulpitu przez użytkownika. Procesory graficzne NVIDIA umożliwiają równoczesne wyświetlanie obrazu na wielu ekranach, jednak poszczególne karty graficzne pochodzące od producentów niezależnych mogą różnić się w zakresie tej funkcjonalności. Sprawdź, czy wybrany produkt obsługuje tę technologię przed dokonaniem zakupu.

WAŻNE LINKI
  • Pokaz GeForce4 - Anark

    Przenieś się do dawnego Londynu i zostań Wolfman’em - gwiazdą demo GeForce4 Ti. Ten interaktywny pokaz, stworzony przez Anark, wyznacza kierunek, w którym powinna zdążać grafika 3D w sieci. Nie zapomnij pobrać wyjątkowy wygaszasz ekranu Wolfman’a.

  • Przegląd produktów GeForce4 Ti

    (dokument PDF: 69KB, język: angielski)

GeForce4 Ti

 
Mocarstwo imponującej grafiki
Teraz dostępne dzięki technologii AGP 8X

NVIDIA przedstawia GeForce4 Ti – źródło najwspanialszej grafiki, jaką kiedykolwiek osiągnięto na komputerach typu desktop. 

Zastosowanie wielu innowacyjnych technologii, takich jak zaawansowany silnik nfiniteFX™ II, doskonałe techniki antyaliasingu Accuview Antialiasing™ oraz elastycznego wyświetlania na wielu ekranach (multi-display), umożliwia uzyskanie fenomenalnej wydajności i niewyobrażalnej mocy obliczeniowej. Witaj w mocarstwie imponującej grafiki!

GeForce4 Ti 4800 Werteksy na sekundę: 136 milionów
Fill Rate: 4.8 bilionów próbek AA/s
Operacje na sekundę: 1.23 tryliona
Przepustowość pamięci: 10.4GB/s
Maksymalna pamięć: 128MB
GeForce4 Ti 4800 SE Werteksy na sekundę: 125 milionów
Fill Rate: 4.4 bilionów próbek AA/s
Operacje na sekundę: 1.12 tryliona
Przepustowość pamięci: 8.8GB/s
Maksymalna pamięć: 128MB
GeForce4 Ti 4200 Werteksy na sekundę: 113 milionów
w/ AGP 8X Fill Rate: 4 bilionów próbek AA/s
Operacje na sekundę: 1.03 tryliona
Przepustowość pamięci: 8GB/s
Maksymalna pamięć: 128MB
GeForce4 Ti 4600 Werteksy na sekundę: 136 milionów
Fill Rate: 4.8 bilionów próbek AA/s
Operacje na sekundę: 1.23 tryliona
Przepustowość pamięci: 10.4GB/s
Maksymalna pamięć: 128MB
GeForce4 Ti 4400 Werteksy na sekundę: 125 milionów
Fill Rate: 4.4 bilionów próbek AA/s
Operacje na sekundę: 1.12 tryliona
Przepustowość pamięci: 8.8GB/s
Maksymalna pamięć: 128MB
GeForce4 Ti 4200 Werteksy na sekundę: 113 milionów
Fill Rate: 4 bilionów próbek AA/s
Operacje na sekundę: 1.03 tryliona
Przepustowość pamięci: up to 8GB/s
Maksymalna pamięć: 128MB

    Uwaga: GeForce4 Ti 4800, GeForce4 Ti 4800 SE i GeForce4 Ti 4200 w/ AGP 8x należą do rodziny produktów opartych na technologii AGP 8X.

   *Specyfikacja ustalona przez firmę NVIDIA. Wyniki otrzymano dla określonej szybkości zegara.

center_key-features.jpg

Silnik nfiniteFX II
Stworzony przez firmę NVIDIA, silnik nfiniteFX II jednoczy w sobie rozszerzoną programowalność procesora werteksów Vertex Shader, szybki procesor pikseli Pixel Shader nfiniteFX II Engine oraz teksturowanie 3D. Dzięki temu połączeniu zapewnia programistom swobodę w doborze efektów specjalnych, tworzenie realistycznych postaci i otoczenia.
Technologia AGP 8X
AGP 8X posiada dwukrotnie większą przepustowość od AGP 4X - 2.1GB/s vs. 1.1GB/s. Umożliwia tworzenie jeszcze bardziej złożonych modeli i tekstur, kreując bogatsze i wyjątkowo realistyczne otoczenie. Nieprzerwany przepływ danych pozwala na niezakłócone przesyłanie strumieniowe video i płynność gry.
Technologia Accuview Antialiasing™ (AA)
Podsystem technologii antyaliasingu Accuview Antialiasing wraz z zaawansowanym sprzętem umożliwiającym wielokrotne skanowanie (mulitisampling), zapewnia jakość pełnoekranowego antyalisingu na niespotykanym dotąd poziomie.
Technologia wyświetlania nView
Połączenie technologii oprogramowania i sprzętu komputerowego nView zapewnia maksymalną elastyczność w wyświetlaniu obrazu na wielu ekranach, a także niespotykaną dotąd możliwość kształtowania wyglądu pulpitu przez użytkownika. nView umożliwia zastosowanie dowolnej kombinacji wyświetlania na wielu ekranach, włączając w to wyświetlanie na cyfrowych płaskich ekranach, analogowych monitorach kineskopowych oraz TV. Ponadto, umożliwia modyfikowanie ustawień wyświetlania za pomocą przyjaznego użytkownikowi, intuicyjnego interfejsu.


 TechNation.co.uk (GeForce4 Ti4600 Grouptest - 13/5/02)
We've taken the top five Ti4600s available on the market today to pick the fastest, most feature-packed 3d accelerator money can buy...

 3DVelocity.com (nVidia's Geforce 4 Ti4200: A New Kind Of Budget? - 24/4/02)
Using Rivatuner I was very excited indeed about overclocking this card. It would be more than interesting to see just what levels of performance we could gain from this sub $200 solution. The defaults were reported as 250 / 500 DDR, so we started focusing on the core at first. The card was able to run all benchmarks at a settings of 280MHz which was my first surprise, we had a notion that this was going to be the maximum, overclock on this card but how wrong we were! The core managed to stay stable all the way up until 307MHz, a great result from this card when we consider the top of the range Ti4600 is clocked at 300MHz.

 Hexus.net (Visiontek Xtasy GeForce4 Ti4400 - 2/4/2002)
"Performance from the Visiontek is stellar, there is no question about it. Infact, I hinder performance running with the XP1500 since the card sits and waits for data from it for the most part. You really need a good CPU to make the most of these cards but on the flip side, that can be a good thing...

...the advanced rendering logic on the NV25 GPU make for some serious performance. Dual vertex shaders, upgraded pixel shader, new 4 split memory crossbar along with Accuview antialiasing with the new 4XS option and nView make for a very nice graphics card."

 Blarg.co.uk (nVidia GeForce 4 Ti4600 - 2/4/2002)
From the release of the GeForce SDR right up until the GeForce 3 Ti500, nVidia have been the undisputed kings of 3D performance. But recently, ATi have stolen the performance, and feature, crown from nVidia with the highly impressive R8500 and are beginning to lose their reputation for shoddy driver support and incompatibility (some may say these are still issues but I cannot personally comment).

 amdworld.co.uk (GeForce4 Ti 4600 - 26/3/02)

 Pcpowerzone.co.uk (NVIDIA Ti4600 reference card - 18/3/2002)
The graphics accelerator sector of the industry is the fastest moving of them all, there are more updates per calendar year than any other technology, having said that processors are not far behind! Since the days of 3DFX demise, NVIDIA have taken the graphics world by the collar and shaken it hard. With NVIDIA's prolific release and update schedule beating allcomers bar ATi, the bar is being constantly raised to improve and update the performance and rendering techniques.

 Vnunet.com (nVidia launches GeForce4s - 7/2/02)
Graphics card maker nVidia launched the GeForce4 family yesterday in a bid to give ATI a run for its money.
But with its release coming just a few months after the GeForce3 line, those who shelled out for the GeForce3 TI500 have a right to be somewhat put out by the announcement.
After meeting tough competition from ATI's Radeon 8500, the GeForce3 is already old news.
But early reviews show that the crown jewel of the GeForce4 line, the TI4600, sets nVidia in place to reclaim the laurels of the graphics card market.

 Vnunet.com (nVidia GeForce 4 TI4600 - 7/2/02)
Pity those who, five months ago, shelled out for a GeForce3 TI500. Having faced tougher than expected competition from ATI's Radeon 8500, it's already yesterday's chip.
With almost indecent haste, nVidia has a new flagship product, and one that's destined to stop ATI crowing. The GeForce4 TI4600 is, without any doubt, the most ludicrously, unbelievably speedy Graphics Processing Unit (GPU) in all creation.

 Hexus.net (NVIDIA GeForce4 Ti4600 - 7/2/02)
It seems only yesterday that we saw the arrival of the GF3 Ti500 GPU, the clock increased product refresh of the original GeForce3. That GPU broke new ground in terms of speed and functionality and it's programmable vertex and pixel shader set the stage for all graphics hardware to follow. 6 months later came the Ti500 from NVIDIA. ATi were also brave enough to release their own part, the R200 which has powered the new Radeon 8500 line of products. They themselves programmable and compliant with the DirectX 8 Pixel and Vertex Shader (in the case of the Radeon, compliance with the 8.1 version of DirectX although this is little used in reality).

 Technation.co.uk (GeForce4 - 6/2/02)
Almost six months since the release of GeForce 3 Ti500 NVIDIA have announced it's new product family, GeForce4. Unlike previous generations GeForce 4 is based on a pair of GPU's, both sporting similar new technology but also inherently very different.

 3DVelocity.com (GeForce 4 - Work Hard Work Smart - 6/2/02)
It's often said there are only two things in life that are certain, death and NVIDIA's product release cycles. NVIDIA have made a merciless attack on the graphics market over the past few years, and with an enthusiasm and aggression nobody had anticipated they have almost single-handedly driven the push for cinematic style real-time 3D graphics. Sometimes criticized for always relying on newer and faster components to fuel their performance, there's no doubt that NVIDIA's ambitions have been held back by the sheer inability to source hardware fast enough to compete with the power of their GPUs, but like their competitors they have pushed resources into working smarter as well as working harder, a fact borne out in their extremely efficient LightSpeed memory architecture.

 
 
 
 
FacebookTwitterGoogle+Nasza KlasaLinkedIn