nvidia_gelato.jpg

Prześlij nam swoje prace!
A my umieścimy je na tej stronie. Jedyny warunek to konieczność renderowania obrazka z wykorzystaniem programu Gelato.

Poniżej znajdziesz kilka przykładowych obrazów, wygenerowanych za pomocą oprogramowania Gelato. Oczywiście będzie nam niezwykle miło zaprezentować na tej stronie również Twoje osiągnięcia. Jeśli używasz Gelato i stworzyłeś za jego pomocą coś wyjątkowego i niezwykłego - prześlij to do nas, a możliwe, że opublikujemy Twoją pracę tutaj! Możesz przesyłać obrazy na adres gelatoinfo@nvidia.com lub za pomocą forum dyskusyjnego Gelato http://forums.nvidia.com.

Główny artysta

"The Plush Life"jest wstępem do świata Lundo i Flinta

plushLife_thumb.jpg    
Animacje i reżyseria Tim Heath
Dźwiek: Jamey Scott
Producent: Eric Enderton

Filmy wideo

"kuhfo" - animacja krótkometrażowa na International Trickfilm Festival w Stuttgarcie
Projekt i reżyseria: Hannes Appell i Holger Wenzl
Dyrektor techniczny: Sebastian Schmidt
Dźwięk: Chris Bremus
producenci: Olli Dressnandt i Max Penk
Film Akademie, Baden-Wuerttemberg

Zdjęcia i Obrazki

 
Anibrain Studios
 
   
Matteo Shapira - Animation Lab
 

Jared Martin

Fleeting Image Animation.

 

 
Ethan Summers i Shiew Yeu Low

Pokazowy obraz funkcji Głębia pola programu Gelato

Pokazowy obraz cieni utworzonych przy użyciu raytracingu w programie Gelato

Pokazowy obraz cieni utworzonych przy użyciu raytracingu w programie Gelato

Pokazowy obraz funkcji zamkniecie otoczenia w programie Gelato

Pokazowy obraz programu Gelato

Tweak Films
Zdjęcie z wcześniejszej animacji w programie Gelato przedstawiające funkcję motion blur

Pokazowy obraz z programu Gelato pokazujący cienie wolumetryczne

Tweak Films
Butelka perfum stworzona metodą raytracingu

Model wykorzystany za zgodą Headus

Model wykorzystany za zgodą Headus. Pokazowy obraz ogromnej ilości geometrii

Tweak Films, Ramka animacji pokazująca efekt motion blur

Tweak Films, Ramka animacji

Pokazowy obraz możliwości funkcji caustics w programie Gelato

Model wykorzystany za zgodą Headus, Pokazowy obraz funkcji rozpraszania podpowierzchniowego w programie Gelato



 
 
 
 
FacebookTwitterGoogle+Nasza KlasaLinkedIn