INFORMACJE O PRODUKCIE
WAŻNE LINKI
  • Technologia UltraShadow II

    Technologia zaprojektowana po to, by poprawić działanie nowoczesnych gier, intensywnie korzystających z technik operowania cieniami i zawierających złożone sceny z wielokrotnymi źródłami światła, takich jak np. Doom III. Technologia drugiej generacji oferuje nawet 4-krotny wzrost wydajności względem poprzednich rozwiązań.

  • CineFX 4.0

    Zaimplementowana w procesorach graficznych NVIDIA® GeForce® czwarta generacja silnika NVIDIA® CineFX® sprawia, że są one niezwykle szybkie. Korzystając z silnika CineFX 4.0 twórcy oprogramowania mogą w grach i innych aplikacjach tworzyć i wyświetlać najbardziej zaawansowane efekty wizualne wysokiej jakości.

  • Technologia Intellisample™ 4.0

    Czwarta generacja technologii Intellisample wprowadza dwie nowe metody antyaliasingu – supersamplingu sterowanego przezroczystością i multisamplingu sterowanego przezroczystością.

Tech Specs

GeForce Go 7300 Magistrala graficzna PCI Express
Interfejs pamięci 64-bit
Przepustowość magistrali pamięci (GB/s) 5.6
Prędkość wypełniania (Gpiksele/s) 1.4
Wierzchołki/sekundę (Miliony) 260
Częstotliwość pamięci (MHz) 700
RAMDACs (MHz) 400

Architektura cieniowania NVIDIA® CineFX™ 4.0
  • Vertex Shader
    • Obsługa modelu Microsoft DirectX 9.0 Vertex Shader 3.0
    • Mapowanie przemieszczeń
    • Obsługa geometrii chwilowej (geometry instancing)
    • Nieograniczona długość programów Vertex Shader
  • Pixel Shader
    • Obsługa modelu DirectX 9.0 Pixel Shader 3.0
    • Obsługa rozgałęzień przetwarzania pikseli (pixel branching)
    • Obsługa wielu obszarów renderowania (Multiple Render Targets)
    • Nieograniczona długość programów Pixel Shader
  • Silnik teksturujący następnej generacji
    • Przyspieszony dostęp do tekstur
    • Do 16 tekstur w pojedynczym przebiegu
    • Obsługa 16-bitowego formatu zmiennopozycyjnego i 32-bitowego formatu zmiennopozycyjnego
    • Obsługa tekstur o rozmiarach niebędących potęgą liczby 2 (non-power–of–two textures)
    • Obsługa formatu sRGB dla tekstur gamma
    • Kompresja tekstur DirectX i S3TC
  • Pełna, studyjnej jakości 128-bitowa precyzja przetwarzania oparta na liczbach zmiennopozycyjnych w całym potoku renderingu, z wbudowaną obsługą sprzętową trybów 32-bit, 64-bit i 128-bit
Filtrowanie i blending tekstur 64-bitowych
  • Pełna obsługa przetwarzania opartego na liczbach zmiennopozycyjnych w całym potoku renderingu
  • Filtrowanie oparte na liczbach zmiennopozycyjnych poprawia jakość animowanych obrazów
  • Teksturowanie oparte na liczbach zmiennopozycyjnych wprowadza nowy poziom klarowności i szczegółowości obrazu
  • Blending oparty na liczbach zmiennopozycyjnych dodaje szczegółowości efektom specjalnym, takim jak rozmycie ruchu i eksplozje
Technologia NVIDIA® Intellisample™ 4.0
  • Zaawansowane 16-krotne filtrowanie anizotropowe (wykorzystujące do 128 próbek)
  • Wyjątkowo duża wydajność antyaliasingu
  • Antyaliasing metodą „rotated-grid” pozwalający na uzyskanie wygładzania krawędzi o wyjątkowej jakości
  • Tryby sterowanego przezroczystością multisamplingu i supersamplingu dodatkowo zwiększające jakość antyaliasingu
  • Obsługa kompresji map normalnych
  • Szybka funkcja czyszczenia z-bufora (z-clear)
Technologia NVIDIA® UltraShadow™ II
  • Zaprojektowana by podnieść wydajność gier intensywnie korzystających z technik operujących cieniami
Technologia NVIDIA® PureVideo™
  • Adaptatywny programowalny procesor wideo
  • Akceleracja sprzętowa filmów High-definition MPEG-2 i WMV9
  • Funkcja przestrzennego usuwania przeplotu wykorzystująca następujące po sobie ciągi ramek (spatial-temporal de-interlacing)
  • Technologia poprawy jakości obrazu TV zapisywanego na nośnikach DVD (Inverse Telecine) metodami 2:2 oraz 3:2 pull-down
  • Skalowanie obrazu wideo (poziome, z 4 próbkami, pionowe z 5 próbkami)
  • Korekcja temperatury kolorów
  • Obsługa Microsoft® Video Mixing Renderer (VMR) zapewniająca odtwarzanie obrazu wideo w wielu oknach przy zachowaniu pełnej jakości i funkcjonalności w każdym z nich
  • Zintegrowane wyjście sygnału HDTV
Zaawansowany system sprzętowego wspomagania wyświetlania obrazu 2D
  • Przetwarzanie obrazu wideo
  • Sprzętowe wspomaganie wyświetlanie elementów okien systemowych
  • Sprzętowe wspomaganie wygładzania wyświetlanych liter
  • Efekty specjalne i animacje realizowane za pomocą programów Pixel shader
Zaawansowane funkcje obsługi wyświetlania obrazu
  • Podwójny układ RAMDAC pracujący z częstotliwością 2x400 MHz, gwarantujący uzyskanie maksymalnej rozdzielczości 2048x1536 pikseli z częstotliwością odświeżania 85Hz
  • Zintegrowany port DVO do współpracy z zewnętrznymi urządzeniami TMDS i TV
  • Pełna obsługa technologii wyświetlania na wielu monitorach NVIDIA® nView™
Zaawansowana technologia wytwarzania
  • Obsługa architektury PCI Express 16x
  • Obsługa szybkich pamięci GDDR1, DDR2 oraz GDDR3
Technologia cyfrowej kontroli jaskrawości NVIDIA® Digital Vibrance Control™ (DVC) 3.0
  • Kontrola koloru
  • Kontrola ostrości obrazu
Systemy operacyjne
  • Windows XP/Windows XP 64
  • Windows Vista
  • Windows ME
  • Windows 2000
  • Linux
  • Macintosh OS X
Obsługa API
  • Pełna obsługa standardu DirectX, w tym najnowszej wersji Microsoft DirectX 9.0 Shader Model 3.0
  • Pełna obsługa technologii OpenGL, w tym także OpenGL 2.0


 
 
 
 
FacebookTwitterGoogle+Nasza KlasaLinkedIn