feature_benefits
 
  Superskalarna architektura następnej generacji
prawie dwukrotnie wyższa, w porównaniu z poprzednią generacją produktów, sprawność cieniowania pozwala osiągnąć w grach niezwykłą wydajność.

  Obsługa Microsoft® DirectX® 9.0 Shader Model 3.0
Najlepsza wydajność i kompatybilność ze wszystkimi aplikacjami DirectX 9, włącznie z najnowszymi produktami opartymi na standardzie Shader Model 3.0.

  Przezroczyste wygładzanie krawędzi
Pierwszy procesor graficzny dla notebooków z obsługą antyaliasingu realizowanego metodą supersamplingu i multisamplingu, zwiększającego jakość obiektów realizowanych za pomocą tekstur z kanałem przezroczystości (zazwyczaj szczegółów środowiska, np. płotów, trawy, liści i innej roślinności).

  Silnik CineFX™ 4.0
Oferuje zaawansowane efekty wizualne realizowane z niezwykłą prędkością. Pełna obsługa mechanizmów Microsoft® DirectX® 9.0 Shader Model 3.0 pozwala wyświetlanie rewelacyjnych efektów specjalnych. Architektura shaderów następnej generacji z nową jednostką teksturującą usprawnia proces teksturowania, co zwiększa wydajność i umożliwia szybszą grę.
»więcej informacji

  Technologia NVIDIA® Intellisample™ 4.0
Najszybszy na rynku mechanizm antyaliasingu pozwala na osiąganie realistycznych obrazów pozbawionych ząbkowanych linii z ogromną prędkością. Jakość obrazu jest dodatkowo zwiększona poprzez zastosowanie nowego mechanizmu doboru próbek i zwiększenia ich ilości do 128, filtrowania anizotropowego 16x oraz obsługi metod sterowanego przezroczystością supersamplingu i multisamplingu.
»więcej informacji

  Technologia NVIDIA® SLI™
Umożliwiając jednoczesne współdziałanie dwóch kart graficznych pozwala na zwiększenie wydajności do dwóch razy w stosunku do pojedynczego procesora graficznego. SLI to doskonała opcja dla kart PCI Express średniej klasy, zwiększająca wydajność najnowszych gier dla komputerów PC. Dostępna tylko w notebookach z obsługą NVIDIA SLI.

  Prawdziwa obsługa renderingu High Dynamic-Range (HDR)
Doskonałe efekty świetlne pozwalają na tworzenie ultrarealistycznych gier. Zastosowana przez NVIDIA technologia 64-bitowych tekstur, oparta na rozwiązaniu OpenEXR firmy Industrial Light & Magic (www.openexr.com), umożliwia stosowanie najnowszych efektów powiększania przestrzeni barwnej HDR (High Dynamic Range) dzięki funkcjom zmiennoprzecinkowego cieniowania, filtrowania, teksturowania i blendingu.

  Filtrowanie i blending 64-bitowych tekstur
Dzięki możliwości zmiennopozycyjnnego generowania cieni, filtrowania, teksturowania i blendingu, zastosowana przez NVIDIA technologia 64-bitowych tekstur, oparta na rozwiązaniu OpenEXR firmy Industrial Light & Magic (www.openexr.com), umożliwia stosowanie najnowszych efektów powiększania przestrzeni barwnej HDR (High Dynamic Range).

  Technologia NVIDIA® PureVideo™:
Połączenie procesora wideo z doskonałym oprogramowaniem dekodującym NVIDIA, umożliwia osiągnięcie bezprecedensowej jakości i klarowności obrazu HD video, płynności odtwarzania filmów, wierności kolorów i precyzyjnego skalowania dla wszelkiego typu obrazów. Teraz Twój komputer PC staje się kinem domowym klasy high-end.
Funkcja wymaga odpowiedniego oprogramowania wideo.
Funkcja niedostępna w niektórych produktach.

»więcej informacji

  Adaptatywny programowalny procesor video
W pełni programowalna technologia PureVideo umożliwia łatwą adaptację nowych formatów kodowania video w momencie, gdy pojawiają się na rynku - co zapewnia pełną kompatybilność z przyszłymi rozwiązaniami.
Funkcja wymaga odpowiedniego oprogramowania wideo.
»więcej informacji

  Akceleracja sprzętowa High-Definition H.264, MPEG-2, i WMV
Płynne odtwarzanie formatów H.264, MPEG-2 i WMV – także WMV-HD – przy minimalnym obciążeniu głównego procesora, który pozostaje wolny i może w tym czasie wykonywać inne zadania.
Funkcja wymaga odpowiedniego oprogramowania wideo. Funkcja niedostępna w niektórych produktach.
»więcej informacji

  Korekcja Inverse Telecine (metodą 3:2 oraz 2:2 Pulldown)
Odzyskiwanie oryginalnych danych zapisanych w pliku wideo pozwala na uzyskanie płynnego odtwarzania i doskonałej jakości obrazu.
Funkcja wymaga odpowiedniego oprogramowania wideo.

  Wyostrzanie obrazu na monitorach LCD.
Na wyświetlaczach LCD w notebookach widać niekiedy efekt smużenia, wynikający z długiego czasu odpowiedzi matrycy. Funkcja wyostrzania kompensuje tę właściwość wzmacniając sygnały docierające do jej poszczególnych punktów, eliminując w ten sposób efekt smużenia.

  Funkcja zaawansowanego przestrzennego usuwania przeplotu.
Zwiększa jakość odtwarzanych filmów wideo i DVD zapewniając ostry i czysty obraz konkurujący z systemami kina domowego. Funkcja wymaga odpowiedniego oprogramowania wideo. Funkcja niedostępna w niektórych produktach.

  Przestrzenno-czasowe usuwanie przeplotu
Wygładzenie odtwarzania video i DVD na wyświetlaczach progresywnych, co daje w efekcie czysty, klarowny, ostry obraz, mogący z powodzeniem konkurować z zaawansowanymi systemami kina domowego.
Funkcja wymaga odpowiedniego oprogramowania wideo.
»więcej informacji

  Skalowanie wysokiej jakości
Funkcja ta pozwala na skalowanie filmów o niewielkiej rozdzielczości aż do rozdzielczości HDTV (1080) przy zachowaniu ostrości obrazu. Umożliwia także zmniejszanie rozdzielczości, także obrazu HD przy zachowaniu szczegółów obrazu i bez migotania.

  Korekcja temperatury koloru
Korekcja temperatury koloru podczas odtwarzania video na ekranach LCD i CRT sprawia, że twarze aktorów wyglądają naturalnie, nie są "wyprane" i wyblakłe. Korekcja gamma dodatkowo gwarantuje, że obraz nie będzie zbyt ciemny lub wypalony, niezależnie od formatu wyświetlanego obrazu video.
Funkcja wymaga odpowiedniego oprogramowania wideo.
»więcej informacji

  Zintegrowany koder HDTV
Zapewnia doskonałą funkcjonalność wyjścia TV aż do rozdzielczości 1080i.

  256-bitowy interfejs pamięci:
Dzięki większej przepustowości i wydajności pamięci interfejs ten umożliwia niewiarygodną szybkość działania najnowszych gier i aplikacji.

  Technologia NVIDIA® UltraShadow™ II:
UltraShadow II zwiększa wydajność najnowszej generacji gier, takich jak np. Doom III firmy id Software, zawierających złożone sceny z wielokrotnymi źródłami światła i skomplikowanymi obiektami. Technologia drugiej generacji czterokrotnie zwiększa zdolność do przetwarzania cieni w stosunku do poprzedniej generacji.
»więcej informacji

  128-bitowa studyjna precyzja obliczeń
Zastosowanie128-bitowej precyzji obliczeń w całym potoku przetwarzania zapobiega defektom obrazu związanym z niską precyzją i zapewnia najlepszą jakość nawet w najbardziej wymagających aplikacjach.

  32-bitowa precyzja kolorów
Oferuje zwiększoną jakość obrazu bez kompromisów ze strony wydajności systemu.

  Ujednolicona architektura sterowników NVIDIA® ForceWare™ (Unified Driver Architecture – UDA)
Zapewnia pełną kompatybilność sterowników (zarówno wstecz, jak i na przyszłość) z rozwiązaniami sprzętowymi. UDA ułatwia także aktualizację produktów firmy NVIDIA, jako że wszystkie nowe produkty działają poprawnie na istniejących w systemie sterownikach. Oferuje obsługę PCI Express i AGP.
»więcej informacji

  Optymalizacja i wsparcie OpenGL® 2.0
Najlepsza wydajność i kompatybilność ze wszystkimi aplikacjami OpenGL.

  Technologia NVIDIA Digital Vibrance Control (DVC) 3.0
Umożliwia użytkownikom cyfrową kompensację jaskrawości obszaru roboczego w zależności od panującego oświetlenia, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie pożądanego, realistycznego nasycenia kolorów w każdych warunkach.
»więcej informacji

  PCI Express:
Technologia ta podwaja przepustowość magistrali AGP 8X, umożliwiając transmisję z prędkością ponad 4GB/s w obu kierunkach jednocześnie.
Obsługiwana jedynie przez wybrane procesory NVIDIA. Prosimy sprawdzić specyfikację produktu przed dokonaniem zakupu.
»więcej informacji

  Obsługa PCI Express
Technologia ta podwaja przepustowość magistrali AGP 8X, umożliwiając transmisję z prędkością ponad 4GB/s w obu kierunkach jednocześnie.

  Podwójny RAMDAC 400MHz
Szybkie przetworniki RAMDAC obsługują podwójne wyjście QXGA z ultra-szybkimi częstotliwościami odświeżania, nawet do 85Hz przy rozdzielczości 2048x1536.

  Technologia PowerMizer 6.0
Szósta generacja zaawansowanej technologii sprzętowego zarządzania poborem mocy redukuje pobór energii przez podsystem graficzny notebooka, bez wpływu na wydajność systemu odczuwaną przez użytkownika

  Zaprojektowane dla Microsoft® Windows Vista™
Trzecia generacja procesorów graficznych firmy NVIDIA zaprojektowana została tak, by w pełni obsługiwać graficzny interfejs 3D nadchodzącego systemu operacyjnego Windows Vista™ firmy Microsoft.



 
 
 
 
FacebookTwitterGoogle+Nasza KlasaLinkedIn