Charakterystyka produktu

 

 Technologia AGP 8X
AGP 8X posiada dwukrotnie większą przepustowość od AGP 4X - 2.1GB/s vs. 1.1GB/s. Umożliwia tworzenie jeszcze bardziej złożonych modeli i tekstur, kreując bogatsze i wyjątkowo realistyczne otoczenie. Nieprzerwany przepływ danych pozwala na niezakłócone przesyłanie strumieniowe video i płynność gry.
»więcej informacji

 Technologia NVIDIA Digital Vibrance Control (DVC)
Pozwala użytkownikowi na cyfrowe dopasowanie obszaru roboczego w zależności od panującego oświetlenia, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie pożądanego nasycenia kolorów w każdych warunkach.
Obecnie funkcja ta nie jest dostępna na komputerach Macintosh.
»więcej informacji

 Silnik nfiniteFX II
Stworzony przez firmę NVIDIA, silnik nfiniteFX II jednoczy w sobie rozszerzoną programowalność procesora werteksów Vertex Shader, szybki procesor pikseli Pixel Shader nfiniteFX II Engine oraz teksturowanie 3D. Dzięki temu połączeniu zapewnia programistom swobodę w doborze efektów specjalnych, tworzenie realistycznych postaci i otoczenia. Silnik nfiniteFX II jest częścią wszystkich kart graficznych GeForce4 Ti oraz GeForce4 4200 Go, a także Quadro4 980, Quadro4 900 oraz Quadro4 750 XGL.
»więcej informacji

 Technologia Shading Rasterizer (NSR) firmy NVIDIA
Dzięki zaawansowanemu cieniowaniu poszczególnych pikseli w jednym przejściu, technologia ta umożliwia odzwierciedlenie naturalnych własności otoczenia, takich jak dym, chmury, woda, faktura tkaniny czy plastiku.

 Technologia równoczesnego wyświetlania na wielu ekranach (nView Multi-Display)
Połączenie technologii oprogramowania i sprzętu komputerowego NView zapewnia maksymalną elastyczność w wyświetlaniu obrazu na wielu ekranach, a także niespotykaną dotąd możliwość kształtowania wyglądu pulpitu przez użytkownika. Karty graficzne firmy NVIDIA umożliwiają równoczesne wyświetlanie na wielu ekranach. Ponieważ jednak karty graficzne różnią się miedzy sobą, prosimy o zweryfikowanie wsparcia dla funkcji Multi-Display przed dokonaniem zakupu karty.
»więcej informacji

 Mobilna technologia PowerMizer
Ta zaawansowana technologia sprzętu i oprogramowania została stworzona by przedłużyć żywotność baterii stosowanych w notebookach PC. Zapewnia użytkownikowi kinową jakość obrazu i wydajność przez znacznie dłuższy czas.
»więcej informacji

 Drugiej generacji moduł obliczeń geometrycznych i oświetlenia (T&L - Transform and Lighting)
Dwa niezależne silniki procesora graficznego (GPU) zapewniają platformom PC pełną moc i stabilność, a także umożliwiają tworzenie wyjątkowo złożonych scen. Wydajność obliczeń geometrycznych określa, jak złożone mogą być obiekty i jak wiele może się ich pojawić w scenie, nie zmniejszając ilości wyświetlanych klatek na sekundę (frame rate). Technika kalkulowania oświetlenia zapewnia natomiast realizm poprzez zmianę wyglądu obiektów, które wykorzystują różne źródła światła.

 Ujednolicona architektura sterowników (Unified Driver Architecture - UDA)
Część ujednoliconego środowiska oprogramowania (USE). Ujednolicona architektura sterowników (UDA) firmy NVIDIA gwarantuje niczym nieograniczoną kompatybilność ze sterownikami oprogramowania. UDA ułatwia także aktualizacje produktów firmy NVIDIA, jako że wszystkie te produkty korzystają z tego samego oprogramowania sterowników.
»więcej informacji

 Technologia Accuview Antialiasing
Podsystem technologii antyaliasingu Accuview Antialiasing wraz z zaawansowanym sprzętem umożliwiającym wielokrotne skanowanie (mulitisampling) zapewnia jakość pełnoekranowego antyalisingu na niespotykanym dotąd poziomie.
»więcej informacji

 Mobilny pakiet AGP (MAP)
Wysoka wydajność grafiki nie jest już zarezerwowana wyłącznie dla większych notebooków. Teraz dobrodziejstwa kart rozszerzeń AGP mogą zostać przeniesione na płaszczyznę notebooków dzięki pakietowi, który łączy wiele rozwiązań graficznych i jest jednocześnie wystarczająco niewielki, by zmieścić się w nawet najmniejszych notebookach. Ponadto, MAP toruje drogę nowym technologiom graficznym, umożliwiając ich zastosowanie w obecnej generacji notebooków.

 32-bitowy Z-bufor/ bufor szablonowy
Oferuje wysoką precyzję niezbędną profesjonalistom w renderowaniu wyjątkowo złożonych obiektów i środowiska 3D, jednocześnie nie dopuszczając do artefaktu precyzji stałej i zmiennoprzecinkowej.

 Technologia AGP 4X/2X z wsparciem teksturowania AGP
Technologia ta wykorzystuje nowe metody do efektywnego przekazywania informacji, a także umożliwia programistom użycie wysokiej jakości 32-bitowych tekstur i wyjątkowo złożonych scen.

 Zintegrowany dekoder TV
Umożliwia wykorzystanie tradycyjnego zestawu telewizyjnego jako wyświetlacza dla notebooków wyposażonych w mobilne karty graficzne firmy NVIDIA. Funkcja ta umożliwia użytkownikom notebooków prezentację materiałów nawet szerokiej publiczności.

 Optymalizacja i wsparcie dla Microsoft® DirectX® oraz OpenGL®
Zapewnia najwyższą wydajność i kompatybilność ze wszystkimi obecnymi i przyszłymi aplikacjami i grami 3D.

 Procesor Przetwarzania Video (Video Processing Engine - VPE)
Zintegrowany, szeroko pojęty procesor przetwarzania video zapewnia najwyższą dostępną obecnie na rynku jakość oraz wydajność wyświetlania DVD i video. Zintegrowany sprzętowy dekoder MPEG2 redukuje wykorzystanie procesora głównego w odtwarzaniu DVD, co zapewnia dłuższe wyświetlanie.



 Mobile AGP Package (MAP)
Brings the benefits of AGP add-in cards to notebook computers by fitting multiple graphics solutions into a package small enough for thin and light notebooks. High-performance graphics are no longer limited to larger notebooks. MAP also paves the way to faster adoption of new graphics technologies in current-generation notebook designs.

 32-bit Z/Stencil Buffer
Delivers the high precision demanded by professional users for rendering complex objects and highly detailed 3D environments without Z-precision artifacts.

 AGP 4X/2X and AGP Texturing Support
Takes advantage of new methods of transferring information more efficiently, and allows content developers to use high-quality, 32-bit color textures and high-polygon-count scenes.

 Integrated TV Encoder
Gives users the option of utilizing a traditional television set as an output display for any notebook that uses an NVIDIA mobile GPU. This feature offers the flexibility of mass audience viewing for notebook presentation material.

 Microsoft® DirectX® and OpenGL® Optimizations and Support
Delivers the best performance and guarantees compatibility with all current and future applications and games.

 Video Processing Engine (VPE)
Integrated high-definition Video Processing Engine delivers the highest quality DVD, video, and display output available in the market today. Integrated hardware MPEG2 decoder reduces CPU utilization for DVD playback to provide a longer viewing experience.

 
 
 
 
FacebookTwitterGoogle+Nasza KlasaLinkedIn