30-bitowy kolor
30-bitowa precyzja koloru (10 bitów na kolor) pozwala na uzyskanie nie milionów, ale miliardów wariantów kolorów, zapewniając bogaty, żywy obraz o najszerszej możliwej dynamice.
Dostępny tylko dla Quadro FX 3800

128-bitowa precyzja obliczeń w potoku graficznym
W pełni zgodna ze standardem IEEE, 32-bitowa zmiennoprzecinkowa precyzja koloru (RGBA) zapewnia miliony odcieni kolorów o najszerszej możliwej dynamice. Ustanawia nowe standardy jakości i klarowności obrazu w procesach cieniowania, filtrowania, teksturowania i blendingu. Oferuje bezprecedensową jakość renderowanego obrazu w przetwarzaniu wizualnych efektów specjalnych.

64-bitowa precyzja obliczeń zmiennoprzecinkowych
Klarowność obrazu i jakość osiągana dzięki możliwości obliczeń zmiennoprzecinkowych o 64-bitowej precyzji ustanawia nowy standard precyzji obliczeń.

Pamięć graficzna GDDR3 gwarantująca ultraszybką przepustowość pamięci
Zapewnia wysoką przepustowość potrzebną w interaktywnych wizualizacjach dużych modeli i wysoką wydajność w czasie przetwarzania dużych tekstur w czasie rzeczywistym. Pozwala także na osiągnięcie najwyższej jakości i rozdzielczości pełnoekranowego antyaliasingu (FSAA).

Zaawansowana kompresja koloru, wczesna selekcja wymiaru Z
Poprawiona technika kompresji koloru w potoku przetwarzania i wczesna selekcja wymiaru Z (early Z-culling) zwiększają efektywną przepustowość i poprawiają skuteczność renderingu i ogólną wydajność systemu.

Kompatybilne ze standardowymi architekturami
Kompatybilne z 32-bitowymi i 64-bitowymi architekturami procesorów x86 firm Intel i AMD, a także systemami operacyjnymi firmy Microsoft i systemami typu Linux.

Cg - język programowania efektów graficznych wysokiego poziomu
Cg - język C dla grafiki - to język programowania wysokiego poziomu o otwartym standardzie, który wykorzystuje moc programowalnego procesora graficznego GPU. Programowalne potoki graficzne NVIDIA Quadro® FX wspomagane przez języki programowania wysokiego poziomu efektów umożliwiają wzbogacanie trójwymiarowych postaci, obiektów i scen w fotorealistyczne efekty generowane w czasie rzeczywistym. Jest to ogromny krok ku prostemu i szybkiemu tworzeniu realistycznej grafiki w takich aplikacjach jak CAD, DCC czy aplikacje naukowe.

Idealne dla Windows Vista
Oferując wzbogacony interfejs 3D, wyższą wydajność aplikacji oraz najwyższą jakość obrazu, karty graficzne NVIDIA Quadro oraz sterowniki NVIDIA OpenGL ICD są optymalizowane dla architektur 32- i 64-bitowych zapewniając najlepsze wrażenia w systemie Microsoft® Windows Vista®.

Szybki transfer tekstur 3D
Szybkie przetwarzanie tekstur 3D pozwala na bardziej interaktywną wizualizację dużych zestawów danych wolumetrycznych.

Pełnoekranowy antyaliasing (FSAA)
Antyaliasing FSAA do 32x umożliwia znaczącą redukcję „schodków” i innych niekorzystnych efektów aliasingu, dzięki czemu zapewnia niezwykły realizm każdej sceny.

Sprzętowo realizowana funkcja „3D Window Clipping”
Dzięki zwiększeniu szybkości transferu między buforem koloru a buforem ramek, akceleracja sprzętowa obszaru obcinania (mechanizm transferu danych między oknem i buforem ramek) zdecydowanie zwiększa całkowitą wydajność grafiki.

Obsługa HDMI
Pozwala na przesyłanie obrazu i dźwięku do odbiorników HDTV oraz innych urządzeń obsługujących HDMI (za pośrednictwem przejściówki HDMI).
Dostępny tylko dla Quadro FX 3800

Najwyższa wydajność aplikacji dla stacji roboczych
Architektura kolejnej generacji, umożliwiająca ponad dwukrotny wzrost wydajności przetwarzania geometrii i wypełniania, zapewnia najwyższe parametry obsługi profesjonalnych aplikacji CAD, DCC i naukowych.

Wyjścia sygnałowe o dużej wydajności
Układy RAMDAC 400 MHz i jedno lub dwa podwójne złącza DVI umożliwiają obsługę najbardziej zaawansowanych systemów wyświetlania dostępnych na rynku.

Obsługa i rendering tekstur 8K
Pozwala na teksturowanie i renderowanie powierzchni o wielkości do 8K x 8K – wykorzystywanych przez aplikacje wymagające największej rozdzielczości i jakości obrazu.

Nowa generacja programowalności przetwarzania werteksów i pikseli Shader Model 4.0
Referencyjny standard dla Shader Model 4.0 pozwalający na osiągnięcie wyższej wydajności oraz realistycznych efektów w wiodących w branży profesjonalnych aplikacjach OpenGL i DirectX® 10.

Programowalność przetwarzania werteksów i pikseli następnej generacji
Procesory graficzne NVIDIA Quadro FX umożliwiają stosowanie nieskończenie długich programów operujących na jednostkach Vertex Shader i Pixel Shader oraz dynamiczną kontrolę przepływu, znosząc tym samym dotychczasowe ograniczenia związane ze złożonością kodu i strukturą wewnętrzną programów operujących na jednostkach cieniowania. Układy NVIDIA Quadro FX pozwalają na tworzenie niezwykłych efektów specjalnych, nieosiągalnych dotąd w systemach generujących grafikę w czasie rzeczywistym.

Architektura CUDA
NVIDIA® CUDA™ to przeznaczona dla profesjonalnych procesorów graficznych Quadro rewolucyjna architektura obliczeń równoległych, pozwalająca na osiągnięcie przełomowej wydajności w takich dziedzinach jak kodowanie wideo, przetwarzanie obrazu oraz symulacja fizyki.

Rozszerzenia API graficznych NVIDIA
NVIDIA zapewnia zestaw rozszerzeń standardowych API graficznych dla systemów Linux i Windows, dzięki czemu aplikacje mogą w pełni wykorzystać najnowocześniejsze funkcje procesorów graficznych.

Technologia NVIDIA High Precision Dynamic-Range (HDR)
Ustanawia nowe standardy jakości i klarowności obrazu, dzięki zmiennoprzecinkowemu przetwarzaniu w cyklach cieniowania, filtrowania, teksturowania i blendingu. Oferuje bezprecedensową jakość renderowanego obrazu w przetwarzaniu wizualnych efektów specjalnych.

Technologia NVIDIA® PureVideo® HD
Najwyższa jakość odtwarzania filmów high-definition na komputerze PC dzięki połączeniu akceleracji dekodowania filmu i przetwarzania obrazu na platformie z obsługą HDCP i układami HDCP oraz integracji z odtwarzaczami filmów HD. Zapewnia najwyższą jakość obrazu odtwarzanych filmów zapisanych we dostępnych wszystkich formatach, w tym HD DVD i Blu-ray – przy niewielkim obciążeniu procesora głównego oraz niskim poborze energii.

Zunifikowana architektura GPU NVIDIA
Pierwsza w branży zunifikowana architektura dynamicznie przydzielająca zasoby GPU w celu zwiększenia wydajności procesora graficznego.

Technologia równoczesnego wyświetlania na wielu ekranach nView
Oprogramowanie do obsługi zaawansowanych funkcji wyświetlania NVIDIA® nView™ zapewnia maksymalną elastyczność wyświetlania obrazu na jednym lub wielu ekranach, oferując niespotykaną dotąd możliwość kształtowania wyglądu pulpitu przez użytkownika, zapewniając tym samym wyższą produktywność pracy.

Zgodność z PCI Express 2.0
Podwaja tempo przepływu danych do 5 GT/s na linię, co umożliwia uzyskanie łącznej przepustowości na poziomie 16 GB/s w obu kierunkach (8 GB/s w każdym kierunku).

Cztery bufory wyświetlania stereoskopowego
Cztery bufory wyświetlania stereoskopowego oferują dodatkowe możliwości wizualizacji w profesjonalnych aplikacjach, które wymagają funkcji podglądu stereoskopowego.

Złącze stereo Mini-DIN (opcjonalne)
Pozwala na kontrolę efektu stereoskopowego dzięki oddzielnemu połączeniu pomiędzy kartą graficzną a sprzętem stereo 3D.
Dostępny tylko dla Quadro FX 3800

Technologia NVIDIA® SLI®
Rewolucyjna innowacja umożliwiająca profesjonalnym użytkownikom na dynamiczne skalowanie wydajności grafiki, poprawę jakości obrazu oraz rozszerzanie obszaru roboczego.

NVIDIA® SLI® Multi OS
Pozwala na uruchamianie wielu aplikacji przeznaczonych dla systemów Linux lub Windows jednocześnie na jednym komputerze, przy czym każdy system operacyjny wykorzystuje rozwiązanie graficzne Quadro.
Dostępny tylko dla Quadro FX 3800

2 podwójne złącza cyfrowe
Dwa dwudzielne transmitery TMDS obsługują panele o najwyższej rozdzielczości (do 3840 x 2400 @ 24Hz na każdym panelu), umożliwiając wyświetlanie fotorealistycznych obrazów o zadziwiającej jakości i szczegółowości.
Dostępny tylko dla Quadro FX 3700

Podwójne wyjścia wyświetlania DisplayPort
Podwójne złącza wyświetlania DisplayPort obsługują panele o najwyższej rozdzielczości (do 2560 x 1600), zapewniając doskonałą jakość obrazu i możliwość reprodukcji nawet najbardziej szczegółowych ilustracji.
Dostępny tylko dla Quadro FX 3800

Jedno podwójne złącze cyfrowe
Dwudzielny transmiter TMDS obsługuje panele o najwyższej rozdzielczości (do 3840 x 2400 @ 24Hz), umożliwiając wyświetlanie fotorealistycznych obrazów o zadziwiającej jakości i szczegółowości.
Dostępny tylko dla Quadro FX 3800

Wyjątkowo cicha praca
Niższy niż w przypadku większości komputerów typu desktop poziom generowanego hałasu poniżej 40 dB.

Nieskompresowane wyjście SDI 8-, 10- lub 12–bitowe
Umożliwia specjalistom techniki telewizyjnej i profesjonalistom produkcji wideo tworzenie i wyświetlanie obrazów na żywo, za pośrednictwem nieskompresowanego wyjścia 8-, 10- lub 12–bitowego SDI w rozdzielczościach SD, HD lub 2K, bezpośrednio na monitorach studyjnych, przełącznikach, urządzeniach taśmowych lub projektorach SDI.
Dostępny tylko dla Quadro FX 3800

Ujednolicona architektura sterowników (UDA)
Ujednolicona architektura sterowników (UDA) firmy NVIDIA zapewnia pełną kompatybilność (zarówno wstecz, jak i na przyszłość). UDA ułatwia także aktualizację produktów firmy NVIDIA, jako że wszystkie nowe produkty obsługiwane są przez te same sterowniki.



 
 
 
 
FacebookTwitterGoogle+Nasza KlasaLinkedIn