PROGRAM WYCOFANIA EUROPEJSKICH WERSJI WTYCZEK ZASILACZA NVIDIA SHIELD

Firma NVIDIA ogłosiła akcję dobrowolnego zwrotu niektórych wtyczek sieciowych SHIELD przeznaczonych do użytku na terenie kontynentalnej Europy. Zwrócone wtyczki firma będzie zastępować. Produkt objęty postępowaniem dostarczany był z uniwersalnym zestawem ładowarek SHIELD, europejskimi wersjami tabletów SHIELD oraz europejskimi wersjami urządzeń SHIELD TV w okresie od maja 2014 do maja 2017. Firma NVIDIA ustaliła, że europejska wtyczka wyposażona w dwa bolce ("duck head") może się zepsuć, stwarzając ryzyko porażenia prądem. Akcja wycofania produktu dotyczy wyłącznie europejskiej wersji wtyczki i nie ma wpływu na żaden inny produkt NVIDIA.

Firma NVIDIA współpracuje z odpowiednimi agencjami państwowymi, by zapewnić, że proces wycofywania produktów z rynku przebiega zgodnie z ustalonymi procedurami.

PROCES REJESTRACJI
Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami, aby sprawdzić, czy Twoja wtyczka sieciowa objęta jest niniejszą akcją.

Krok 1: Jak mogę sprawdzić, czy mój produkt objęty jest akcją wycofania produktu?
Procesem wycofania produktu objęte są wyłącznie europejskie wersje wtyczki wyposażone w dwa bolce ("duck head"). Rodzaj wtyczki w swoim produkcie możesz ustalić na podstawie poniższej tabeli:

Krok 2: Odłącz zasilacz sieciowy:
Wciśnij zatrzask zwalniający znajdujący się pod bolcami i przesuń płytkę do góry, odłączając ją od adaptera sieciowego.

Istnieją dwa sposoby, aby ustalić, czy Twoja europejska wersja wtyczki powinna być zwrócona.

Z tyłu adaptera znajduje się tabela, jak pokazano na poniższym obrazku:
Zwróć uwagę na dwa ostatnie trójkąty w rzędzie 16, jeśli Twoja wtyczka nie posiada w tym miejscu oznaczenia, jak pokazano to na obrazku, należy zarejestrować się w celu jej wymiany.

      

Z tyłu wtyczki adaptera poszukaj kółka z literą "B", które powinno znajdować się w rogu, jak pokazano to na poniższym obrazku.
Jeśli Twoja wtyczka nie posiada w tym miejscu oznaczenia "B", jak pokazano to na obrazku, należy zarejestrować się w celu jej wymiany.

      

Krok 3: Zarejestruj się w celu wymiany wtyczki:
Jeśli potwierdziłeś, że Twój produkt objęty jest procedurą wymiany, wprowadź poniżej swoje imię i nazwisko oraz dane kontaktowe.







 
* Pola obowiązkowe

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA (FAQ)

P: Jak mogę sprawdzić, czy akcja dotyczy mojego produktu?

O: Odwiedź witrynę internetową akcji www.nvidia.com/support/adapterrecall i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby ustalić, czy niniejsza akcja dotyczy Twojego adaptera sieciowego.

P: Na czym polega problem z europejską wersją wtyczki zasilacza?

O: Europejska wersja wtyczki zasilacza może się złamać, tworząc ryzyko porażenia prądem.

P: Czy mogę wymienić wtyczkę zasilacza samodzielnie?

O: Tak, wtyczka zasilacza sieciowego może być wymieniana przez użytkownika; wyślemy Ci zapasową część.

P: Czy jest to akcja ogólnoświatowa?

O: Nie, akcja ogranicza się do regionów, w których europejska wersja wtyczki była dystrybuowana.

P: Jak mogę otrzymać zastępczą część? Gdzie mogę uzyskać więcej informacji?

O: Odwiedź stronę rejestracji www.nvidia.com/support/adapterrecall i złóż wniosek o wymianę.

P: Jaki produkt zostanie do mnie wysłany w celu zastąpienia mojej europejskiej wtyczki zasilacza?

O: Wyślemy Ci zastępczą europejską wtyczkę zasilacza.

P: Nie mogę złożyć wniosku przez Internet. Co powinienem zrobić?

O: Zadzwoń do naszego działu obsługi klienta.
USA (bezpłatne): 800-797-6530
USA: 408-486-2000
Wielka Brytania: 0800 404 7747
Niemcy: +49 (0)3030806888
Francja: +33 (0)975186797
Hiszpania: +34 911880035
Włochy: +39 0294757110
Polska: +48 (0)223975013
Rosja: +74996092527

Możesz również odwiedzić witrynę www.nvidia.com/nvcc

Wybierz swój kraj