Technologia Accuview Antialiasing
Podsystem technologii antyaliasingu Accuview Antialiasing wraz z zaawansowanym sprzętem umożliwiającym wielokrotne skanowanie (mulitisampling) zapewnia jakość pełnoekranowego antyalisingu na niespotykanym dotąd poziomie.
»więcej informacji

 Technologia AGP 8X
AGP 8X posiada dwukrotnie większą przepustowość od AGP 4X - 2.1GB/s vs. 1.1GB/s. Umożliwia tworzenie jeszcze bardziej złożonych modeli i tekstur, kreując bogatsze i wyjątkowo realistyczne otoczenie. Nieprzerwany przepływ danych pozwala na niezakłócone przesyłanie strumieniowe video i płynność gry.
»więcej informacji

 Architektura pamięci Lightspeed II (LMA)
LMA II zwiększa efektywną przepustowość pamięci nawet do 300%. Zupełnie nowe technologie pomijania w renderowaniu niewidocznych obiektów (Z-occlusion culling), szybkie czyszczenie bufora Z (fast Z-clear) oraz automatyczne pre-ładowanie (pre-charge), efektywnie zwiększają przepustowość pamięci aby zapewnić płynne przesyłanie klatek obrazu (frame rates) w najnowszych grach i aplikacjach 3D i 2D.
»więcej informacji

 Technologia równoczesnego wyświetlania na wielu ekranach (nView Multi-Display)
Połączenie technologii oprogramowania i sprzętu komputerowego NView zapewnia maksymalną elastyczność w wyświetlaniu obrazu na wielu ekranach, a także niespotykaną dotąd możliwość kształtowania wyglądu pulpitu przez użytkownika. Karty graficzne firmy NVIDIA umożliwiają równoczesne wyświetlanie na wielu ekranach. Ponieważ jednak karty graficzne różnią się miedzy sobą, prosimy o zweryfikowanie wsparcia dla funkcji Multi-Display przed dokonaniem zakupu karty.
»więcej informacji

 Ujednolicona architektura sterowników (Unified Driver Architecture - UDA)
Część ujednoliconego środowiska oprogramowania (USE). Ujednolicona architektura sterowników (UDA) firmy NVIDIA gwarantuje niczym nieograniczoną kompatybilność ze sterownikami oprogramowania. UDA ułatwia także aktualizacje produktów firmy NVIDIA, jako że wszystkie te produkty korzystają z tego samego oprogramowania sterowników.
»więcej informacji

 Technologia NVIDIA Digital Vibrance Control (DVC) 3.0
Pozwala użytkownikowi na cyfrowe dopasowanie obszaru roboczego w zależności od panującego oświetlenia, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie pożądanego nasycenia kolorów w każdych warunkach.
Obecnie funkcja ta nie jest dostępna na komputerach Macintosh.
»więcej informacji

 Wsparcie PCI Express
PCI Express, opracowana przez projektantów firmy Intel, jest nową architekturą magistrali systemowej, której przepustowość dwukrotnie przekracza przepustowość magistrali AGP 8x, gwarantując transfer na poziomie 4GB na sekundę w obu kierunkach jednocześnie. Nowy standard wspierany jest w produktach serii GeForce PCX, niektórych wersjach GeForce 6800, NVIDIA Quadro FX 3400, FX 1300, FX 330 oraz wybranych modelach Quadro NVS 280.
»więcej informacji

 Technologia AGP 4X/2X z teksturowaniem AGP i szybkim zapisywaniem
Technologia ta wykorzystuje nowe metody do efektywnego przekazywania informacji, a także umożliwia programistom użycie wysokiej jakości 32-bitowych tekstur i wyjątkowo złożonych scen.

 Najwyższa jakość i wydajność dla Microsoft Windows XP
Zdecydowanie przyspiesza działanie programów multimedialnych Windows XP oraz interfejsów użytkownika, dzięki czemu staje się idealnym rozwiązaniem graficznym dla Windows XP.

 Procesor Przetwarzania Video (Video Processing Engine - VPE)
Zintegrowany, szeroko pojęty procesor przetwarzania video zapewnia najwyższą dostępną obecnie na rynku jakość oraz wydajność wyświetlania DVD i video. Zintegrowany sprzętowy dekoder MPEG2 redukuje wykorzystanie procesora głównego w odtwarzaniu DVD, co zapewnia dłuższe wyświetlanie.

 64MB pamięci DDR dla 128-bitowego bufora ramek
Zapewnia przepustowość pamięci nawet do 8.8GB na sekundę, dzięki czemu zapewnia najwyższą wydajność i wyjątkowo płynne przesyłanie klatek obrazu (frame rate).

 Zintegrowany enkoder TV obsługujący rozdzielczość 1024x768
Zapewnia najwyższą w swojej klasie funkcjonalność wyjścia TV.

 Bezstratna kompresja danych w buforze Z (Z-Compression)
Architektura pamięci Lightspeed II (LMA) zawiera formułę kompresja danych w buforze Z, która zapewnia zysk 4:1. Kompresja umożliwia oszczędzanie przepustowości pamięci w celu uzyskania wyższej wydajności.

 Krzyżowa magistrala pamięci MX
Podwójne kontrolery umożliwiają efektywne wykorzystanie przepustowości pamięci.

 Zintegrowany podwójny 350MHz przetwornik DAC
Obsługuje dwa niezależne monitory kineskopowe, gwarantując doskonały, ostry obraz przy rozdzielczości nawet 2048x1536 @ 75Hz.

 Zintegrowany dwukanałowy nadajnik TMDS
Obsługuje dwa niezależne płaskie monitory z interfejsem cyfrowym (DFP) przy rozdzielczości nawet do 1280x1024.

 Quad Cache
LMA II zawiera zestaw buforów dla prymitywów, werteksów, tekstur i pikseli. Bufory te są indywidualnie dostosowane i zoptymalizowane pod kątem dostępu lub ponownego użycia w potoku przetwarzania.



 
 
 
 
FacebookTwitterGoogle+Nasza KlasaLinkedIn